Той си спомни след написване на есе "Смърт на експедицията Dyatlov. ZEMLETOCHEK ТЕОРИЯ в действие. "Supermisticheskogo е нищо, но аз съм убеден, че има места, които трябва да се вземат на сериозно и внимателно, а може би дори и с уважение.

Предложена туризъм Виталий, човекът от Leninisky-Kuznetsk, също лекар, също се обърна към езотеричното, рибата, която може лесно да се отварят и затварят хора "трето око". Поканата е 7-ма човека, Никола, моят колега, Виталий и брат му, семейна двойка от Барнаул и техен приятел.

Николай I и Виталий - вече са ангажирани в езотерична. По този начин ние имаме много по-различен от останалата част от групата, средните съветски атеисти.

Аз трябва да кажа, че за мен тази кампания е решаваща стъпка в плана си да скъса с армията.

Начини, всъщност, са налице две без лишаване от свобода:

- Nesootvestvie услуга (за тази статия, и никой никога не уволнен)

И един - лишаване от свобода - това е чрез съда.

Нужно беше -Какво правите. Оставянето на Гарисън място за повече от 15 дни за офицер заплаши, че ще има съд.

Най-ефективният начин за уволнение е липсата на гарнизона точно 15 дни, а не един ден повече. Това означава, че е и кампания и решителна крачка към уволнение от армията.

Така че всичко, което съвпадна - предложение Виталий, моето желание - и ние сме тук с Никълъс вече се втурне във влака в славния град на Барнаул - столица на област Алтай.

В Барнаул, се срещна с други членове на групата чрез придобиване на необходимите продукти и оборудване и се премества заедно. Имаме чрез Biysk - Gornoaltaisk до началната точка на нашия маршрут (името не го помня).

На това, което не мога да си спомня на ден - вечер ние се приближи до кулминацията на нашето пътуване - в подножието на скалите древните Бют, стои сам в средата на огромното плато.

Вече се стъмваше - тя взе да се разглобява палатката, а след това един от barnaultsev ни каза легендата - една история на ужасите. За това съдържание:

Много хора попадат в зоната на скалите, остават там завинаги, някак си почина. Смятало се, че духовете не позволяват на хората, да ги накаже за неподчинение и различни недостатъци. Нещо като, когато спря в дерето между Castle Mountain Spirits и пръстите на дявола - експедицията, или в група. По-кратък от къщите им не са чакали. След като открихме ги има мъртъв, без признаци на насилствена смърт.

С развитието на туризма в региона Алтай, учените се интересуват от феномена на тези скали. Проучванията показват, че вятърът, минаваща през скалите, образувани с ултразвук, и това е довело до смъртта на попаднах в този полеви хора. Имаше радикален - взривен скала. Блокада не е нищо повече, хората не умират, а скалите са руини. Но те все още вдъхновяват страхопочитание. И до сега, има поверие, че духовете на замъка не могат да вземат нищо, никакви камъни или растения. Spirits наказват нарушителите по свой начин: от лошо време или нещастие.

Палатки скатни и ние Николай, въоръжени с рамка (по това време бях привърженик на това и винаги носеше със себе си), реши да тичам към Духовете на Castle Mountain. Той е на 20 минути от паркинга. Избягахме. С известно приближение до замъка, рамката е наистина ми звънна, че сме влезли в силно отрицателно зона. И все пак се завтече. Разгледали. Като цяло, камъни като камъни, скали, като скали, разпръснати изкуствени пирамиди - нищо необичайно на пръв поглед. Но нещо все още е необичайно! Някои усещане, емоция, или нещо такова. Аз седнах в поза "лотос" започна да медитира. Николай I снимани. По-късно, когато филмът е било взето и отпечатани снимки - бях поразен от тази снимка - аз седя, и наоколо, сякаш между другото, някои допирателна обвивка около мен светли лъчи - като например изтощава земята си или трева. Но тревата не е бил там, особено след като толкова високо! Изглежда, че филмът е записал някои от отработените газове енергия на Земята.

(Трябва да се търси в архива е на черно-бели снимки, сканиране и го поставете тук :))

На тази и в крайна сметка инспекция - ние се завтече обратно. Да, още физиологични подробности - по пътя обратно взех някаква "революция" в стомаха, завъртете здраво.

Ядох, стомана легла.

Гледайки от палатката, видяхме почти зловещо, мистериозен живопис - Castle Mountain Spirits - raspadok - кървави пръсти. Това дере точно в средата на пълната луна!

Ужасяващи истории отидоха, смях, ние й казах - за чувствата. Ами тук без него - готини медиуми стомана защита около шатрата да се сложи на енергия. Легенда легенда и нищо ... не се шегувам. В общи nastaralis към славата - създаден Пашкули, канавки, тръни - не дух не се измъкне! - и заспаха. Спящата уау така без инциденти.

Добро утро, ние имахме закуска и отиде. Ден като нищо ясно. Дойде до подножието, започва да се покачва - възход не е висока.

Аз трябва да кажа, че имахме една карта - в Барнаул, и отидохме в Каракол езеро.

Castle Mountain Spirits напълно разрушени нашите планове.

В това време, ние получихме една забележителност - да се обърка. I, Виталий, Николай - слезе малко, но посоката, сякаш идват. Те тръгнаха и се приближи - Да погледнем зад четиримата, и не се вижда. А студ, вятър, стои на едно място, не ловуват. Решихме да се върнем, за да ги посрещне. Те тръгнаха и тръгна - не. Чакаме - не ... не си спомням как сме чакали, викове и отиде назад и напред - наоколо, докато най-накрая убеден. Скъсахме. Нашата група rabilas на dve.Pervaya група - ние, тримата, които са били ангажирани в една или начин езотерична, без карта, и нямаше представа къде да отида следващата, втората група - четири - само на добрите хора с карта и маршрут знания.

Скъсахме? Така че ... какво да правим? - място, ние не знаем, ние не разполагаме с карти .... Holodryga. Накратко някои съвместно решение на избраната посока на движение - не стои на място - студено - и с надеждата, че се пресича с този на другите - направи своя път по пистите, а след това "каменни реки". Като цяло тръгна безцелно. Те вървяха през целия ден - на случаен принцип. По пътя, като лос дъвки храсти с измръзнали имат различни плодове. За лош мислене не искам ... но мисля, че ...

Така например, си помислих - колко често в тези места има населени места, независимо дали има някакъв път, и може на пътя?

Вечер. Отидохме почти до мрак. Мокър, студ, и изтощен зашеметени стомана случва за една нощ.

Depresnyak, поставете малко неудобно - удобни и не е имало - скалистия склон на някакъв вид. Ръцете не се огъват, zemerzli. Но с мъка на половина, създаден палатки, направени от пожар, облечен. Мрачните шеги по време на вечеря - колко повече ще се скитат. Времето изтича и лицето ми лично :) трибунал.

Когато си легнах, Николай тържествено извади от раницата си бутилка молдовско вино.

По-навременна и вкусно вино, не съм го пробвал веднъж. Празна бутилка е бил бутнат от палатката и имат почти щастлив, заспал.

На сутринта не изглежда толкова мрачна, като по-топло и снегът е приключила.

До края на деня, отидохме в някакъв кон пътека - е радост - има пътека - това е, когато това ще доведе. И, наистина, дойде на пътя на страната. Изберете къде да отида - то също е важно. След известно време, взехме трактор с тялото, а вечер ние тържествено влязъл в селото Elekmonar.

Трактористът ни посъветва да отиде в местен клуб и да прекарат нощта там.

Не си спомням как и кого да отида, но клубът беше премиера - "Градът на Сочи тъмна нощ".

Филмът е инспектиран с жителите на селото, прекарахме нощта в спални чували на същото място, но под покрив.

На сутринта - в автобуса - тогава самолета. И ние вече сме в Кемерово.

Пристигнах в града изпомпва малко енергия, като балон.

Бях повече от всякога уверени в това, че няма пречки да не се страхуват от мен

След това имаше няколко битки с шефа (това е друга история) - но аз бях в толкова много сила, че аз лесно минавали през тоя, рискована част от живота си.

Скоро документите отидоха на уволнението и на новата година, аз бях свободен!

Такава е историята.

Дали Castle Mountain Spirits ни наказват за прекомерно самочувствие, което сме показали в палатка (за защита - хи-хи-ха-ха)

Дали Castle Mountain Spirits ми даде някои сили, които ми помогнаха за успешното завършване на сделката? Тя не е с нас запаля - кой знае какво щеше да приключи моя опит да се освободи от армията.

Но едно нещо е сигурно - има нещо, което се е случило.