От летище Ираклион Крит в града с автобус. Marine круиз пристанище, Кносос цар Минос Палас в Гърция Снимки от едно пътуване до остров Крит.

След като преминат всички гранични формалности при, аз се отдели от запушен сградата на летището на Ираклион (Крит). Докато все още в Санкт Петербург, планирах моя начин от летището до dogoda на Google Maps има добив на около 2,5 км (7 минути с кола). Този път може да бъде направено на крак, но търсачката посочи, че това ще отнеме около половин час.

Автобусът от летището до остров Крит Ираклион

Общественият транспорт е известно, че на летището има автобусна спирка №1 ще пристанището. Но на място всичко се оказа различно. След като достига до спирката, в боксофиса, Купих си билет за 1.10 € и само след това с автобус пристигна. Автобусът е на номер 17, и на продавача на билета ми помаха, да кажем - седнем за това. Още веднъж, казах го - Отидете в пристанището? Отново той махна с ръка утвърдително, аз и моят куфар се качиха в автобуса и тръгнахме.

автобусна линия минаваше през тесните улички на Ираклион, а след няколко минути на покривите на гръцките непривлекателен къщички светна жълта тръба Коста кораб. Но след това автобусът се е превърнал по-отстранен от забележителностите познатите I, към града. С вълнение, аз отидох да поиска от водача, когато на пристанището, той, от своя страна, промърмори нещо под носа си и се спря на следващата спирка. Жестикулиране шофьор обясни, че е необходимо да се отиде надолу по улицата до автогарата, от която има автобус номер 20 до пристанището.

Излизайки от автобуса, аз валцувани куфара си на улицата, в полза на един хълм, а не обратното, има вече отдясно и стреля автогарата. Но аз завих наляво, към тръбата може да се види от моя кораб. Добавяне на стъпка под горещото гръцко слънце, аз отидох да се срещнат в Коста Classica. Така че аз не знам дали има директен автобус, идващ от A / C в пристанището, най-вероятно може да се стигне само с трансфер.

От всичките ми круизи, круиз в Ираклион е най-икономичен. Цялото ми бюджет по пътя от летището до терминала за круизни пропусна 1.10 евро. След получаване на багаж, с пътуване в автобуса и разходка за гореща пътуване град отне само някои 30 минути.

Cruise Port в Ираклион

Терминалът за скоростта Ираклион е празна. Минах през стандартната процедура за регистрация на борда, служителят е посочено, където можете да оставите багажа си и каза, че в кабината се подготвят за 2 часа. От терминала на кораба минава безплатен транспорт. Само в случай, взех шорти и тениска, чанта и даде на слугата и отиде до кораба.

Корабът ми хареса от първите секунди. Да направим много за разлика от Коста, всичко това в по-спокойни тонове. Качих се на борда почти веднага влезе в трапезарията, а от 13:30 часа вече обилно ядене и да се отпуснете в бара беше Пиаца Навона Grand.

Гръцкият остров Крит - от Ираклион до Кносос Дворецът на Минос

Кабина Costa Classica кораб

В 02:00 часа през високоговорителя беше обявено наличието на кабини, и аз отидох да инспектира къщата си скоро. Кабината е отлично, много просторен, всичко е в изправност и чиста. Багаж вече са били приведени в кабината, така че не трябва да се тревожи, и взе със себе си неща. Облечен и напред да извърши всички насрочено за днес.

Цар Минос в Кносос дворец в Крит

Исках да гледам цар Минос дворец, въпреки че той вече е второто посещение. Къщи по някаква причина гледа стари снимки от Крит, и аз исках да се върна там по едно и също време - никога не се знае какво ново изкопах, и аз няма да знам.

Според информация от интернет, че трябваше да седне на автобус №2 на, и след около 20 минути аз ще бъда в двореца. На мястото дойде още по-лесно, в непосредствена близост до терминала за круиз, който се намира на изхода на машината, за да продава билети. От терминала за цената на билета за Кносос Палас се намира на 1,5 €. Излизайки от вратата, видях спирка и автобус стои там №2. Хората в него не един Попитах водача, ако той щеше да Двореца, той потвърждават. Няколко минути по-късно, в автобуса, ми носеше сам тръгна по пътя си, за да вземат автобуса няколко души. След 15 минути бях там.

Таксата за посещение на двореца на цар Минос в Кносос - 6 €.

Според древните легенди на Минос Palace е построен, за да се скрие изневяра, което прави жена си Pasiphae, родила ужасно чудовище с глава на бик - Минотавъра. Minos Palace е лабиринт, с много стаи, които са били изпратени в ръцете на престъпниците Минотавъра, както и момчета и момичета. Според митовете на Минотавъра, Тезей победен, влезе в лабиринта с приятел изпрати на жертвите.

Като цяло, в двореца в Кносос е над 1000 стаи и неговите частично оцелелите стени можете да видите снимки на бика. Дворецът е едно от малкото места, споменати в митове и легенди, които са оцелели до наши дни.

С поглед към руините, казах сбогом на Кносос, и отиде в посока на Ираклион. От деня, в който имаше други планове, но тъй като на див жега и умора, реших да се върне на кораба. Аз бях точно навреме за противопожарна тренировка и след упражняване отиде да вечеря. В това време съм имал промяна на 1, като се започва от 19:00 часа. Ресторантът беше препълнена с капацитет, имаше много туристи от Франция и Италия. Съседите ми на бюрото беше приятна компания на рускоговорящите хора от Норвегия.

Меню на руски за съжаление не е, но аз побързах да помощта на забележителна жена Марина, могат да общуват на няколко езика.

Така че отидох на първия ден от круиза в Коста Classica. В 23:59 часа, докато съм спал спокойно кораб напуска остров Крит. Поради ранния полет, а в разгара на деня, аз не можех да се преодолее и да се види момента на заминаването. Е, утре очаквам друго прекрасно място - на остров Миконос.