Той проектира през цялата Coral Trevel. Всички много добре, в срок. Хотелът бе избран в началото на полуостров Касандра, на 4 * Portes Beach.

Получаване, както обикновено, два дни преди датата на пътуване всички документи, ние тримата, заедно със съпругата си и дъщеря летяха до Солун.

3/5 час на полета и ние сме в малко летище на Солун. Спомням си, дълго време бяха влачени опашка в паспортен контрол. Но след това, че неща наведнъж и незабавно, за да отговори на момичето е показано в автобуса, които се хранят в хотела.

Трансфер около 40 минути, като през това време слушали информация за Гърция, Халкидики, Касандра, Атон и Sitora.

Хотел с красиви площи, големи палми, градини, както и между тях двуетажни къщи в стил хотел македонската, много цветя. Голям плувен басейн, приличен ресторант, бар, волейболно игрище, детска площадка, въпреки че неговата малка, но чиста плажна ивица, с безплатни шезлонги.

Гърция (метеори), обратна връзка от туристите до дан

Намира се на 3 км от село Неа Потидеа, но разходката там няма да даде удоволствие, тъй като няма пешеходна пътека. Ако се върнем назад и напред, трябваше на тясната страна на магистралата.

Номерът не мина много добре, на партерния етаж и е малко по-тъмно. В противен случай, всички подредени, почистване всеки ден, хавлии и спално бельо се променя непрекъснато, всички "почистване" също е в изобилие. Малък хладилник и телевизор с двама руски канали.

Ресторантът е приличен - храна, за да угоди на всички.

Море все още има студено, така че да капе, но във водата за дълго време няма да седна. Морски камъчета, с ленти от пясък.

Басейн почистват всеки ден, а това е достатъчно топло. В близост се намира и снек-бар и ресторант, където обяд.

С малки деца голямата част от деня работи момиче Саша, но детето все още не е достатъчно.

От останалите: много шум и да се съхраняват питейна германци (. Вярно е, че всички се успокоиха 22.00), българи и руски език.

На втория ден на местното ръководство имаше дълъг разговор, запознат с всички екскурзии. Но ние няма да карам екскурзии, и идват в продължение на една до Метеора. Купи го за 65 евро на човек и по-екскурзия програма не се интересуват.

06 май Ранно отпътуване за Метеора. В навечерието на ресторанта сме били дадени на "пакетиран обяд" с сок, сандвичи, плодове - това е храна на обиколката. Автобусът е трябвало да ни взема в 6.10 часа. но само пристигна час по-късно. Той събира всички други хотели и е почти нашият последен. Пътуването беше доста дълъг. Минавайки Солун пътувахме в Берия, където сте спрели. Знайте, като по този начин изключително вкусно кафе в кафене, след половин час карахме на в града Kalambaha, която се намира в подножието на Метеора. Първи организирана посети магазина за подаръци, а след това с автобус до планините, където той видя манастир, построен от монаси в непревземаема планината. Манастир Света Троица.

Гърция (метеори), обратна връзка от туристите до дан

Спускането е отнело много време, а това възстановяване е винаги чакат в автобуса след себе си. Карахме с платформа за наблюдение, от която започна още видими всичките шест активни манастири и. Низходящо в Kalambahu, организирана вечеря в ресторант. Обратният път следва един и същ сценарий със стоп в Вери. Единствената разлика е, че по пътя към ръководството разказа за политическата система и историята на Гърция и обратно почти целия път около Атон и неговите храмове. Продава различни икони и литература, се успокоих някъде около Берия, а след това й разказа за виното и как гръцки на гърците отива на гости. Върнахме се в хотела, за 19.00 на час. Дълъг тур, със спирки, кафе и обяд.

На следващия ден са били изразходвани в хотела на брега на морето. Тур отблъснати всички желание да пътува до Солун, но взехме наетата кола Nissan микро и два дни езда по пътищата на Халкидики, само възхищавайки се на брега на полуострова и през пролетта в Гърция. Трябва да имам Казвам огромно удоволствие от нея напълно проверен два от полуостров Касандра и Sitora.

Ден на заминаване на 9 май.

На сутринта, оставяйки хотела в книгата положителна оценка и поздрави сънародниците Ден на победата, ние започнахме да събираме неща, но след това телефонът звънна, за момиче-водач ни каза, че полетът закъснява. Тъй като броят трябва да е все още свободни, ние оставихме нещата на рецепцията и се намира до басейна. Ние трябваше да чакам доста дълго време, имахме обяд, през цялото това време, информация за напускането излизаш на Руската щанда в близост до рецепцията. Накрая подадена автобус, който ни заведе до летището.

Така зле организирана работата по регистрация и изпращане на пътниците на летището не съм виждал никъде другаде. Всичко започна на регистрация. С регистрирането и с тегло багаж, към които са прикрепени необходимите в този случай, тагове, ви насочат към другия край на залата, където се приема багаж. Но това е само едно неудобство, но истинският проблем е местоположението на магазина дйути картофи и кафе на летището. Работата е там, че магазините и кафенетата са разположени в зоната на паспортния контрол и ако (паспортен контрол) ще мине, след това стигна до зала кацането на изхода, където има нищо друго освен една тоалетна. И какво, ако полетът се забави, тъй като не се върна. Ето защо, в полза на летището е малък и може да се види почти всичко, минахме контрола паспорт само след като е видял приземяване на самолети авиокомпания ВИМ-Авиа, който след 40 минути. и отлетя за Москва.

Пристигането ни съвпадна с провеждането на фойерверки в столицата, благодарение на пилота и той дойде в да се приземи на Домодедово дълбоко над Москва, разбрах, на площ от Гагарин, който беше почти под нас. Вероятно никога няма да бъде в състояние да видите на фойерверките в Москва птичи поглед.

Така че успех и необичайно приключи нашето пътуване до Гърция. Хареса ми всичко, така че само трябваше да взема колата и сам да отиде в Метеора, и ще изглежда по-и прекарва по-малко време.

частни водачи
Солун

хотели резервации

Гърция (метеори), обратна връзка от туристите до дан
Олимпийските богове на отделните страни

Поклон Димитрий. За Вяра, Цар и Отечество

Солун. Къде да прекарат отпуска от курорта

Как да се получи 4% обратно при резервацията на Booking.com

Как да пътуват сами: обучение и живот хакерство

Yourself резервират хотела на Booking.com: инструкции стъпка по стъпка и нюанси

Гърция (метеори), обратна връзка от туристите до дан
Отваряй си очите: как да се избегнат измами в чужбина