Време 04:40. Будилник камбана, как не искам да се събудя. Мята цяла нощ и често се събуди. Страхува се да спи, така че много исках да отида погледнете Arakulskie Шийхан, да, и Александър не исках да обидя. През последната година на планираното пътуване с него винаги с мен разочарован. Но едно пътуване до погледнем Наклонената кула Невянск не се счита, защото тя не е била планирана предварително, но просто късмет.

05:37 Трябва да станцията в Кузино, закупуване на билет, знам, че високоскоростен влак Поглъщайте временно заменен от нормална част от Икономическия и паричен съюз. Това е срам, тъй като това ще стане рано сутринта за нея.

Есенна екскурзия до arakulsky Шийхан

07:30 Electric дотича в първата количка, за да стигнем до по инженерна химия, от Саня и отидете на нашата малка екскурзия. Спрях да направите снимка на него, и той отиде. Ползата от водача, за да го спре и да ме пусне. Не е лошо начало на деня!

08:30 час пътуване и аз Khimmash. Колко пъти е бил в района, винаги се намира нещо, което да се види. Тези домове са в родното си село, а есента и зимата на ландшафта е много красива! Достигането до Alexandra, имахме закуска и започнаха да се събират на пътя.

09:50 Въпреки факта, че съм пристигнал по-рано от планираното, тя излезе от къщата току-що. Докато колата се затопля, докато работи отидоха, не забравяйте да си купите вкусни кифлички за пътя. Като цяло, най-малко още половин час изобщо за всички изразходвани, добре, нищо, но жегата ще бъде на улицата.

Есенна екскурзия до arakulsky Шийхан

Приятели, нямат доверие в iPhone и Yandex навигатор! Те могат да ви накарат да не отидете, където искате! 😀 Като цяло, първият мореплавател, каза, че трябва да се превърне точно в открито поле. Ние не го вярвам и продължи, той промени решението си и възстановен път през Снежинск. На входа на града, реших да се тества картата в Xiaomi MI5 и да видим пред нас е отбелязано KPP2. Всъщност първият въпрос е узряло, когато тук ... И едва след като се заби в нея, бях поразен в главата ... Снежинск - това е затворен град и само така че няма да мине! Е, този вид войник бил заловен, нека обратно без никакви проблеми. Следователно, вие бъдеще, Yandex Navigator проправя пътя, без да се вземат предвид при закрити градове. Продължихме през града Castle.

11:50 По пътя спря на стела да си почине и да вземат глътка въздух. Между другото, можете да забележите колко сняг е в Екатеринбург и колко тук? И това кара само на 100 km.

12:50 Буквално час по-късно се озовахме отново в зимните и вкусен обяд торти, които са купили преди пътуването. Необходимо е да се получат сила преди вдигане на Arakulsky Шийхан. Имахме късмет, хората не са много пред нас в гората останали четирима души в Челябинск. Между другото, когато се върнахме, аз застанах до четири други автомобили от този град, по някаква причина, нашите сънародници не е имало днес.

Есенна екскурзия до arakulsky Шийхан

13:00 Snow не е много, и отъпканата пътя и като се завъртя така, за да стигнем до скалите не е трудно.

13:30 И така, стигнахме до скалите. Rocks височина почти като Inzerskie zubchatki. Тя е само на петстотин метра под морското равнище. Пожълтяване брезите дават особена красота на това място.

Разхождайки се в гората, където земята стърчат камък господстващо интересно, отколкото просто ходене в гората. И ако все още можете да се изкачите по скалите, това е двойно готино. Поставете малко като каменни палатки в Екатеринбург.

Есенна екскурзия до arakulsky Шийхан

14:00 гледка shihans просто отваря шик! Ако се огледате наоколо, можете да видите седем езера, които се намират в близост. Но уви, обектив ми не позволява всичко да се види в даден момент ...

Ако те е страх да се изкачи до върха на скалите, не се притеснявайте, гледката от едно лесно достъпно място е същото, както по-горе. Така че няма какво да губят. Търсачи на силни усещания могат да се изкачат и по-високи, но това е на свой собствен риск! :)

Учудващо е, че борът тихо нараснал до такива размери, в скалите. Това не е доказателство, че природата винаги ще взема своите жертви.

Есенна екскурзия до arakulsky Шийхан

Интересни кухини могат да бъдат намерени в скалите. Някой твърди, че са направили древните хора да жертват, а други предполагат, древни гнездата на птиците, така се правят. Аз се придържаме към версията, че природата го е създал. И какво мислите?

Как да не се правят sebyashku друг. Този път той е автопортрет-стик, не ме :! D

Нещо подобно рок цирк, и бреза в него основният "актьор".

Есенна екскурзия до arakulsky Шийхан

Задълбочаването на скалите може да бъде използвана като подслон. Може би нашите потомци потърсиха убежище тук. Между другото, на скалите има една картина, но това не е толкова много, като жак в популярния рок и Петър Gronskii.

Ходене на есента Arakulskomu Шихан - удоволствие. Махай се от тук не му попречи да, но имаше един дълъг път за вкъщи ...

Най-гладният член на нашата експедиция, бързо обратно към колата, за да се хранят останалите банички. Аз трябва да се справи с него, защото той не може да напусне пайове.

Есенна екскурзия до arakulsky Шийхан

16:00 След четири часа ходене по Arakulskim Шийхан, ние се върнахме в колата. Колите са паднали на четири парчета повече, а ние освежени пайове с горещ чай и се върнаха. Път за вкъщи минах без инциденти и пристигна два часа преди къщата на Александър, а от там още един час да стигна до дома му. Въпреки цялото време, че съм прекарал на пътя, пътуването тук си е струвало.