Едно пътуване на резервоара Nugush

на разходка с лодка заедно със съпруга си

M Можете да разберете дали аз съм пътник е вероятно невъзможно. Не, разбира се, аз обичам ще се нови места, да открият нещо интересно. Но това просто не е достатъчно време: работа, семейство, и така нататък ... Но един ден, това беше миналото лято, приятелите ми решиха да се сложи край на това и покани мъжа ми да вземе увлекателно пътуване към резервоара Nugush. Бъдете планира да диваци, и за таксите, ние не разполагаме с много време, така че, като палатка, спални чували, някои съдове и някои от разпоредбите, седяхме в колата и потегля.

F ivom ние в региона Оренбург, и да стигнем до мястото, обеща, че трябваше да преодолее около четири километри. Не е много, така че ние не шофирате уморени, ние бяхме радваме да почивате. При достигане на Башкирия, това е около половината път. Какво веднага ми хвана окото, така че е изненадващо, отношението на местните хора към природата. Почти всеки пет милиона километра, които срещнахме, плакати с лозунга "Защита на гората!", Както и беседка за отдих, със сигурност оборудван с избирателните урни. Дори малки села изглеждаха много спретнати, всичко е в ред! Какво мога да кажа, например, в нашата област ще се срещнат не красива ограда около периметъра на селото. Но по-важно.

Чрез rasiveyshy Nugush намира в национален парк със същото име "Башкирия", по-специално в северната му част. Територията е покрита с малки планини, заровени в гората. Един наистина завладяващ спектакъл за един човек, свикнал да степни пейзажи. Карахме и възхищение със своята красота, а след това си отваряме очите простор на перли с резерви - Nugush резервоара. О, това беше красиво, то е ясно, че ние отидохме тук има причина. Колкото по-близо се приближавахме, толкова повече консолидира в нашето доверие в него.

D, както и, забравих да кажа, пътуването ни започна в петък сутринта и до обяд бяхме на място. Това е по същество съзнателно решение, тъй като, ако е пристигнал в петък вечер или събота, ние просто не е имал място за престой.

О е разбира се, почивка на Nugush може да бъде различен. Тук на ваше разположение, и почивка, както и лични къмпинги по 5-10 хора с домашните си, банята, беседка и барбекю. И това е възможно и диваци: просто опънат палатка и да се насладите на почивката си. Същевременно районът е разделен на лагери платени и със споделена. В последната има пясъчно дъно, особено не следи за чистотата, без забавления. При въвеждане на зона за зареждане ние трябваше да платим, за всеки автомобил малка такса, както и да си купи пакет от дърва за огрев. Погрижи се за него у дома ние не разполагаме с време, и нарязани дървета на сайта е забранено - на територията на националния парк, в края на краищата.

И така, спряхме в зона за събиране на такси, създаден палатки и започнали да се подготвят кебап (добро месо на скара, а ние се грижи за къщата). Всичко това обаче може да се купи в селото, разположен наблизо, наречен отново Nugush, но цената ще бъде по-висока.

T яде през цялото време хората са пристигнали, географията на местата, където са дошли туристи, е била много разпространена, това, което може да се съди по номерата на регионите на автомобили. Елате и прекарайте автобуси. Когато броят на туристите е достигнал определена сума, пътуват до зоната за зареждане е затворена. В нашия случай това се е случило в събота около 11 ч.

А П отпочинали културно, за следния ред на полицията, за да пътуват с лодка, като по този начин се гарантира неговата подвижност. Навсякъде бяха чули звуци на китара - с една дума, романтика! През нощта всички се премества по-близо до огъня и продължителна комуникация!

В същото Trom, главно брега Nugush превърна в земята Нод. Най-малко ние не им отвори очите преди 10:00 часа.

С Тоа отделно, за да се говори за радостите на вода. Плувайте тук добре. Водата е топла, чиста, и в горещ ден, какво друго е необходимо. Слава Богу, времето, ние се усмихна ярко слънце и безоблачно небе.

Едно пътуване на резервоара Nugush

P azvlecheny тук, честно казано, е достатъчно: тя лодки и катамарани, банан, джет ски, разходка с лодка teplohodike, изкачват планини, има възможност да се присъедини и да ветроходство. На брега много кейове и лодки рампа оборудван. Туристи всичко това активна употреба, ние също няма да изостанат. Бяхме особено впечатлени от Обиколката на вода: само ако ние бяхме в състояние да се оцени степента на язовира, за да видите цялата красота Nugush, насладете се на планинския пейзаж.

И колко красив залез тук! Когато слънцето отразява на повърхността на водата. До сега, всички тези впечатления са ярки в съзнанието ми.

залез в Nugush

Ние Ride щяхме в неделя сутрин, в действителност напред работна седмица, че е необходимо да събере мислите си и да си поема дъх. Но, тъй като не искахме да се разделим с Nugush! Може би само знам. Нашата компания честен дал обет да пътуват тук всяко лято, докато ние продължаваме да изпълни обещанието си и биха искали да съветва всички да дойдат на Nugush няма да съжалявате!

Внимавай за пътуване с Facebook:

Коментари: 5, за да "разчитам на резервоара Nugush. Отзиви. Фото ".

Благодаря за статията. -що се завърнах от Казан (там също диваци) .. и следващия уикенд ще езерото Nugush ... Надявам се да се намери място, където можете да бъдете настанени в две палатки ... и ние ще карам в петък вечерта от Оренбург ...

Колко пари трябва да вземете със себе си, за да релаксира?