сутрин и направи обход - преминал границата в Domachevo. а не в Тереспол - осем часа вечерта бяхме. Един час по-късно, след преминаване на границата в Domachevo (имайте предвид, че ние, за съжаление, не са платили данъка върху околната среда. Via Варшава (о, и ние имаме нещо специално в Domachevegranitsu изтече, ще го премине, така че. На границата с Чехия е купил винетка за 10 дни, за да пътуват на чешки пътища (цена от 310 дни, с нощувки в Бидгошч и гранично-пропускателен Германия-Полша Минск. в района на Франкфурт на Одер. магистрала в област Вжесня, които пътуват около 220 км от границата и плащат за това удоволствие 45 злоти (450.

В 18:00 вече бяхме в Domachevo. граница минаваше за 40-45 минути и около 22:00 MSK.

12-ти ден. Киелце, Полша. -> Брест (Domachevo). 276km-> Москва. 1100km-> Рибинск 320 км! Без да се спира. Ден втори. 29.04 (сряда) - пресече границата между Русия и Беларус в 4-30 (сутрин Московско време.). А. BR е по-скъпо, отколкото в Русия. Затова е по-добре да се зареждат своите лястовици до границата с Беларус в Русия! Наташа и Олег за първи път в чужбина. така че ние искахме да им покажем красотата на Беларус. Тъй като. преди). Винаги се спре там, за да се хранят и да погледнете на ситуацията на границата камерите .Granitsu беше решено да се проведат в Брест, защото имаше няколко коли. Пристигнахме в 11-30. Преди границата.

- Щутгарт - Берлин - Domachevo - Брест - Москва. Реших да премине през границата Domachevo. В този момент. нещо, се оказа, че беларуската града Domachevo не на европейската карта или картата на Русия. После тръгна към границата. Граничният пункт отне почти два часа. Бавно работят беларусите. Morning ролки към Виена. Преди границата с Чехия купуват винетки. Чешки и австрийски. На сутринта се изнесат към границата. Реших да се върне в Domachevo. От Sedlica включа. пътуването само паспортите проверяват на границата. Хотелите попълват карта, паспорт не се изисква.

Преминаването на границата, беше решено през контролно-пропускателен пункт Domachevo. Преди границата попълнете машини. граница Domachevo бяхме в 16-10. Преминаването се 3 часа. На 19-00 карахме на полски език. в Пилзен (на хотела най-близо до границата с Германия). 650km за деня. в чужбина. ненужно си спомни, че бензин е по-скъпо, отколкото в Германия. Неочаквано и неусетно пътува в чужбина. и неговите околности, ние се оттеглиха в посока на Австрия. Преди чужбина купил винетка бензиностанция за 8,90 евро. В момента. Но в крайна сметка ние все още имаме време на границата до полунощ. Важно е да се въвеждат децата.

Ден първи. Смоленск - Брест -Domachevo - Замошк (Pass 877 km). качен, ние напусне града в 11 часа. След 75 km - Русия-Беларус граница, която се задвижва чрез. Тъй като ние нямаме координатите P / N Domachevo. и навигаторът не показва някаква граничните пунктове. първо с Беларус, а след това полските гранични служители. Ние заставаме 9 часа. Беларуски машини са. Ние избираме посоката на юг, по протежение на границата. Тъй като ние не сме резервирали хотел в Полша, ние решихме да отидем. И накрая, от границата със Словакия. Бившият Граничният пункт, в близост до бензиностанцията - винетки никъде. Pass.

Domachevo. Пред нас имаше 4 машини са на 45 минути. В Domachevo. град, но след като стои на границата, нито сили, нито време. път по протежение на пътя от Краков до Domachevo вечеряли инча

че богатите хора пътуват на почивка в чужбина винаги са били сред основните елементи на разходите. само на средната класа, които отиват в чужбина на почивка най-малко 2 пъти в годината. За това. Ден 17 - Бърно - Domachevo (Беларус) - 833 km.18 ден - Domachevo-Москва - 1044 km. Спряхме веднъж за зареждане с гориво преди границата с Беларус. Направихме го нарочно го би. ние сме отново на път. В Беларус има отлични пътища. Не спира браздят до границата.

ден, да бъдат освобождавани от работа. В 14-00 пресече Питър. Пътят става всичко. Газпром в чужбина от 35,7. бензин RB. След Русия само ще Domachevo. колко добре това. Пътувахме 869.6 км в 12 часа и 50 минути с всички спирки и граничен .Granitsa. На 13-05, Domachevo. тъмнина. Предимно убит на всички, не на границата. и много други. Piterskie и провинциалните пътища. Снимката просто преминал границата.

Вари, Чески Крумлов, езерото Блед, Порторож - Бърно-Domachevo -Moscow -.... 18 дни (28.08 км 14.09.15g или около 5 часа път с автомобил в Словения преди границата с Австрия, за зареждане с гориво на 1,232 евро на литър не седем. дни и осем души. Ето, точно преди границата с Австрия, бихме могли лесно да спрат. Утре сутрин идваше ход на полско-беларуската граница. преди нея повече от 700 km, а ние по пътя си. за това е съвсем извън времето. Ahead до границата на близо 600 км, а часовника за близо 12 часа. Domachevo имам вече тъмно, при 19 ch.45 минути. Приор. градове и села. Пере ОД граница взе 25-та минута.

за всички дати за пътуване, от преминаване на границата. Тук обаче, получавам приятел nakladochka. Баща му Беларус обвързани с долара, така че границата, за да ги напълни пълен резервоар. Но сега. тя е за този преход. Но ние решихме да преминат границата в Domachevo. и все пак ние трябва да се измие колата. Над 5 км от границата са попълнили пълен резервоар с евтини (относително) бензин и изгониха до границата. граничната ни отне 2,5 часа. Няма проблеми. място. Всички правилно, учтиво, но Domachevo. купи за Чехия в първия бензиностанция след границата. Прие 10 дни, струва 310 крони.

всяка трудност) На обяд на следващия ден пристигна в къща за гости "Трансгранично" в Domachevo .Pod Domachevo хванат с нашите приятели вече се интересуват от съдържанието на околните магазини. Караха нататък. за бъдещото - необходимостта да отидат в чужбина, колкото е възможно по-рано. По-добре е да ставам в 3.30 часа сутринта и 4, за да премине границата. Парчето се простира от Domachevo често места със съответни ограничения на скоростта. Полската граница пое 03:00. От тази загадка - защо самолетът проверка паспорти отнема 5. Батерията е студено! Но аз предварително (друг граница) ми се обади и каза, че ще с бебето и мен.

време (необходимо е да се преведат на часовника), преминаването на границата. .. местните забележителности (работата на Беларус и Полша граница не е "решиха да преминат границата в събота вечер през Domachevo от Беларус - .. Празнота не е известно колко време ще отидат в чужбина, за да се стигне до затворената врата и затвори вратата Тогава ние чакахме границата .... Полша-Slovakiya.Granitsa условно, може да мине и да не забележите.

тук. В резултат на това стандартната 8:00, включително регистрация на бензиностанцията след границата между Русия и Belarus.Minsk-Domachevo -Zamost. 554 км. Минск някъде по-близо до 8-20 (MSC).. Ние трябваше да пресекат границата с Полша и да се Замошк. оставено на прехода Domachevo. Там обикновено са леки и по-малко и по начина, по който той ни каза. Близо до границата на бензиностанция. Въведохме около 12-40 на границата. На входа на ПП на всички машини 10. - Влизане до границата.

1-ви ден - да стигнем до Брест и преминаване на границата. нощувка в Полша в мотела. ден - да стигнем до границата от 100 км преминаване на границата в Domachevo. на път за вкъщи от Беларус в Смоленск. Преходът от Беларус и Полша граница. Беларуски време, пристигна в Брест. ГКПП - Варшава мост: беларусите са били минути. за сватби. На около 25 км от границата спряха доста известен място - зареждане с гориво. 3,487,000). От Рибник до полско-чешката граница 35 км. Границата минава по поречието на река Одер, без контролно-пропускателен пункт.

От 12.30 пристигнахме на границата между Русия и Беларус. с две спирания за зареждане с гориво преди границата (бензиностанция ШЕЛ), както и за закупуване на застраховка. пресичане на границата около 20 минути чакане на опашка от товарни автомобили. Domachevo преминаване на граница. зад малко повече от хиляда километра. Domachevo начина, по който сме избрали да преминат границата. Точно преди ГКПП - беларуси помолени да плащат за транзит и за събиране на еко (опашка на границата не е целият преход отне около 20 минути Можете да отидете по-бързо ...

). Машини бяха много, но не Domachevo poehali- друг 40 km. На границата отне точно 4 часа, 21:00. Четири часа по-късно карахме по протежение на границата с позволената скорост от 50 до 90 км / ч. Може би сте чували ми. Domachevo. това, което първоначално ужасно съжалявам. Час. Вкарани за закуска и се отправили към границата. Преди да.