Докладът на екскурзия в планината Big Thạch - trekrussia

Планински Big Thach напоследък стана много популярна дестинация сред туристите. Тук обичам да идва на фотографите да снимат изгреви, залези и звездно небе.

Беше хладно есента студен вятър и дъжд. И точно под нашия преход времето се подобри и пътувахме към приключения. Пътувах дълго време, мостът е затворен за ремонт на река Кубан, и ние трябваше да се направи голяма обход през Краснодар. Късно през нощта стигнахме до селото Novoprohladnoe известен още като Sahrai.

Най-досадно нещо в този маршрут - това е достъп до маршрута през горски пътища. Горски пътища обикновено винаги мръсни, те могат да бъдат огромна локва и могат да идват мръсни от главата до петите. Затова туристите обикновено се споразумеят за zabroske. Но ние решихме да отидем пеша и много съжалява. Пътувахме цял ден в кал, за да отцепят Тайван. В известен смисъл тя трябваше да преодолее повече от една дузина бродове. Ние трябваше да обувам се подуват и много пъти.

Докладът на екскурзия в планината Big Thạch - trekrussia

Имаше висящи мостове, но те са в лошо състояние и по-добре се движите в река Форд.

Приятен впечатлен местен дъб-букова гора и водопад Манкин Шум.

Вечерта ще се постави върху топли дрехи и топло от огъня.

Докладът на екскурзия в планината Big Thạch - trekrussia

На следващия ден, времето беше облачно и ние бавно се изкачи княжеския поляната. Way предава буково-елови гори. В едно сечище стоеше ветровито време. Ние лагерували и обиколи квартала. Thach е напълно в мъглата, но може да видите и други планини Acheshboki и гърдите. По-късно до нас стана през нощта група от туристи от Краснодар, който извършва дълго кампания и беше на джунглата.

На Княжески изчистването много пещери, различни спадове, вдлъбнатини, почивки. Можете да прекарате часове се възхищавах есенните цветове на гората.

На следващия ден отидохме до планината Big Thach. На сутринта мъглата е гъста, и ние не знаем какво става там, или не има сняг. Но ние излизахме и мъглата вдигната скоро.

Докладът на екскурзия в планината Big Thạch - trekrussia

Това беше безветрен време, ние бавно се приближи и се радва на прекрасна панорамна гледка от скалите на връх Голям Thach. Около нас се простираше на защитените земи и усети единство с дивата природа.

Big Thach връх (2365 m).

Панорама Кавказ от върха на Big Thach

Докладът на екскурзия в планината Big Thạch - trekrussia

Слязохме до заслона Windy.

Rocks Big Thach

И каква благословия, че приюта е безплатно. Можете да прекарате нощта. Вечерта направихме кралски супа и толкова горещо разтопено печката, че не можах да спя цяла нощ.

Докладът на екскурзия в планината Big Thạch - trekrussia

Залез в ветровито за подслон

На следващия ден бяхме планирали отдавна Radialka: достигне Acheshbokov или Devil Gate.

Малък Thach връх (2237 m)

Стигаме до Малкия Thạch и се качи на него. Качете се на върха на светлината добре и с тежък раница ще бъде трудно.

Докладът на екскурзия в планината Big Thạch - trekrussia

Близо повдигнати три хиляди върхове на Кавказките планини. Това е територията на природен резерват Кавказ. Освен Карачаево-Черкезия Елбрус може да се види, но не успяхме в тази кампания.

Пътят към порта Дяволското е на билото, без силни възходи и падения, така че можете да съзерцава природата. Небето бе безоблачно, и е било възможно да отида в летни дрехи. Над нас се извиси големи птици, лешояди роднини - грифони.

Rocks Дяволското Gate

В много бързи темпове, стигнахме до прохода Дяволското Gate. Има обикновено винаги има силен вятър от планините. Отидохме в горната част на Западна Acheshboka. Ако се изкачите до върха, а след това на Източна Acheshbok има постепенно нарастване и Западния Acheshbok - едно скално катерене по скалите и sypuhe. Не бях в настроение да се изкачи на разпада скалата, така че реших да се изчака най-долу на моите спътници. Александър и Юри се изкачва на върха.

Докладът на екскурзия в планината Big Thạch - trekrussia

Гледката от върха Acheshboka Запада.

Преглед на Големия и Малкия Thach Acheshboka от върха на Запад.

начин гърба на е много по-бързо.

Докладът на екскурзия в планината Big Thạch - trekrussia

Вечерта на поляна в близост до къщата, дойдох голяма група от Краснодар. През нощта, тежък дъжд и вятър започна да се изправи на крака.

На следващия ден времето беше лошо, така че решихме да се измъкнем от планините. Отнесени са на дъното по скалите на Big Thach тясна пътека.

Изкачихме се до скалата камбанарията.

Докладът на екскурзия в планината Big Thạch - trekrussia

И дори се качи в пещерата, където можете да се скриете от дъжда.

На слизане надолу дъждът ни наводнена, а след това бяхме в много бродове, преди да стигнем до паркинга на Тайван. Там чакахме ГАЗ-66, както и ние, заедно с туристи от Анапа, отидох да Novoprohladnoe.

Пътят е толкова разрушен от дървен материал, които ГАЗ-66 пързулна понякога в много дълбоки места. ще бъде избран ще трябва да бъде много дълго в калта и потегли на 10 километра в час.

Въпреки, че не сме били дълго в планините есента Хайк на планина Big Thạch впечатлен от нейната красота.