Бали трябва да посетите поне веднъж. Това е факт.

Отидох там за първи път на 17 дни. За втори път, за да отида там с еднопосочен билет, vernulascherez шест месеца

Така че голите факти в противен случай не е достатъчно пространство:

1. Купувайте билети и резервирайте хотел - само себе си. Не туристически агенции!

От авиокомпаниите съветват помисли емирства - те са просто страхотно! обслужване на въздухоплавателни средства - преди всичко похвала! В същото време ние, билети за 1 човек двупосочен им струва 31,000 рубли! Обратно повече бизнес класа лети милиона!

2. Хотели / Хотели - Agoda сайт vamdast най-добрите цени и най-голямата колекция в цяла Индонезия!

Книга 2-3 нощувки в Кута или Legian и Seminyak (Бали са всички области, които са недалеч от летището в Бали Рая) - това място е главният център на живота в Бали.

Кута - не ми хареса, много пияни младежи през нощта, скок на клубове и барове и лежеше на пътя. Някак си не е Comme Ще faut да бъда честен. Но храната и пазаруването - това е Кута. Цените са по-ниски, по-голям избор!

Legian - това е идеалният sootnoshenie.On е последвано Кута, на път за Seminyak. И за да се доближи до другата страна, а това е доста лесно. Морски магазини, кафенета, ресторанти и всичко, което си сърце желае! Също така няма проблем с нощни нападения - на всяка крачка е много интересно и екзотични барове с музика)

Най-скъпи вили, хотели, салони, ресторанти и барове - това е просто там! Това е нереално място! Толкова много инвестирани тесто и красота nneveroyatnoy Аз не съм виждал никъде другаде в Европа.

Имахме такъв маршрут: 2 нощувки, които прекарахме нощта в Кута, яли, ходили, гледаха, а след това чакаха приятелката си (тя живее в Бали в продължение на 3 години) и отиде да й в областта Санур. Тази област е по-добре да изтриете от списъка на Бали пътуване! На влага площ пенсионер! Skukota смърт. Girlfriend живее там само заради работата - в офиса в рамките на 5 минути от къщата.

Тя тогава са били доведени до Убуд (ако някой smotrelfilm Eat Pray Love - това е мястото, където той е бил заснет) - Мисля, че трябва да посети поне 1 ден. Fucking спа с изглед към оризовите ниви, кафенета и ресторанти, само с органична храна, прекрасен парк с маймуни - това е Убуд.

Върнахме се в Санур, а нощта бяхме веднага повлече към островите. В близост до Бали има 3 острови с бял пясък е абсолютно кристално чиста вода (по бреговете на Бали които няма да намерите!)

Там трябва да отида - 100%. Отидохме в Gili Trawangan - това е най-цивилизован острова от тях. Има и ресторанти с различни кухни по света точно на брега, на брега на морето. И барове с музика на живо нереално. Но най-важното - това е една костенурка. Ако имате късмет - ще плуват до малките морски костенурки, това е просто неописуемо! Snorling - има също един куп риба! По-къс Gili със сигурност трябва да отидете. Ние бяхме там 3 дни и сме много съжалявам, че не една седмица! Послепис Gili нищо не е необходимо да направите резервация, идват и си отиват по крайбрежието и vybiraetesebe Къщата за гости. Това струва около $ 20-30 за нощувка за двама души със закуска! За $ 40 ще имате бунгало с изглед към океана!

Освен това обратно в Бали, отидохме в нашата вила в Seminyak, което е резервирана повече у дома си. С избора не греша - Puta Бали Вила! Нас за трима 10-дневен престой във вилата струва 11,000 рубли за носа. Плюс включена закуска, всички варианти, които mytak и не разполагат с време, за да се опита. има около 35 в менюто. ) Е буквално на 1 минута пеша от тези вили са всички основни места, където и да отидете. За тях поотделно:

- W Hotel - това е просто място, безгранична територия, барове, басейни, така че е невъзможно да се обясни с думи - това е невероятно някой!

- Potatohead - салон и ресторант зад W Hotel. Отидохме там вечерта, когато вълните са били, стояха с отворена уста на входа около 10 минути Когато се вгледате в сградата отвън, вие наистина не разбирам, че тя може да бъде в, но това е. Тя трябва да се види! Океански вълни са осветени с прожектори, така че усещането, че отива цунами върху вас. И ти да лежи на легло в непосредствена близост до басейн, пийте коктейли и да слушате музика умна. С една дума, ние си правят слънчеви бани там тези дни))) И в следобедните часове и вечер)))

- Ku De Ta - това е "най-далечното" място да отида за около 15 минути там, не мога да кажа, че много ми хареса, но шик на това място е! Плюс страхотни бутици по протежение на пътя!

- Мента - дясно нощен клуб следващия Putu Бали Вила отида. Ами аз не знам. Минута вероятно))) музика от най-висок клас! ако душата и telorvutsya в битка - там и само там. и не се притеснявайте, въпреки факта, че в непосредствена близост до много места за развлечение, в самата вила е много тихо и спокойно! Няма да се чува там, че не!

Сега за храната. Какво си струва да опитате в Бали:

Местна кухня - разнообразие от зеленчуци и протеини в различни Тълкуване. С много ниска стойност. Там са възможни. Но нещо не superisticheskogo чака.

Супи - гаспачо и само това! Те са били обучавани да го готвя правилно! А за вечеря - идеална в жегата!

Пазаруване - Морски летни органични елементи памук за цената на 150-300rub рокля.

Купих си дълга вечерна рокля, изработена от естествен памук за 800 рубли. Всеки си мисли, че зашити по поръчка. Това е мега елегантен!

Ето, скъпи мой "кратка" обиколка на Бали!

О, да, забравих! Обмяна на валута - само в обменни бюра! Виждате ли места със странни знаци и хода 2-3 пъти по-изгодно - да отида с това, ако не ще отиде бос и гол! Тези знаци 4-5 и сополанко! Pytaeshsyapomenyat $ 100 за "благоприятен курс" в отговор да чуя - парите свършиха))) и ако се приближи и каза, че искаш да се промени долари или евро през 1000 - да бъдат готови! Можете да ги има и просто си тръгне.

Така че аз не искам да свърша) Останалата част от хората, те са много приятелски настроени! Smile 99%, и честно казано! Много приятелски и хубаво, винаги готов да помогне и безплатно.

Повече мисъл - Пиле в кокосови стърготини с ориз, напоена с мляко! Момчета, това ми напомня на мечтите и 1,5 години по-късно. И не ме на мира))) Това ястие, за които ни отведоха до Денпасар - това е индустриален и бизнес център на Бали. Има много местни хора, които го вкарват с ръце. Лош и евтини. Тук пилето е наш приятел от Санур нас почти "принуден" да дойде и да го пробвам! Пиле с ориз на място, където някои местни (ooooochen местни) Когато пластмасови мебели възраст на 10-15 години, което се включва / самата пръчки вземат общо кошница на касата. Мога да изброявам дълго време е калай-място! Но по дяволите, когато ви донесе този крак перфектно кафяво и ориз. Снимайте! Снимайте Коледа стреля! над нас през цялото местно ugaral когато 3 efektny блондинка се яде с ръце и за двете бузи сутринта в една порция след друг))))), за да се изкачи до 3 порции на всеки. Да, ние не сме в състояние да физически sled.den))), но и целият крак с IT ориз, е този, в който ужасно закусвалня. - това е шедьовър, честно!

че е невъзможно да не искам да отида или да се върнете))

И аз съм тук в Бали не бяха доволни, по никакъв начин ((((аз не правя сърф, а защото морето ми се струваше по-ужасни, огромни вълни, плуване е невъзможно и плажовете са грозни, приливи. Може би не съм бил там? Останахме в Seminyak и Sanur, и отиде и трите Gili, което аз също не бяха очаровани след различните острови в Тайланд. Но морето и природата на остров Ломбок, което е близо до Гили, много по-добре, въпреки че има много тихо и спокойно, няма барове и клубове, както и в Бали.

Нормално преглед само няколко снимки .posle Тайланд podrobnenko искат да изследват Бали, така че в случай на конкретно INFA което е много полезно

Аз наистина честно не знам как може да не харесва Бали)
Аз разбирам напълно - че всички хора са различни и различни за душата, но Бали.
Аз съм сигурен, много, където и да е, с изключение на САЩ и avtraliyskih континента вероятно вече навсякъде. но си спомням Бали като най-доброто място за всички!)
така че може би по някакъв начин успяват да се спрял ((

Е, ние просто исках добри плажове, но не видяхме в Бали, но плува с делфини :)))