Байкал пътека. Листвянка - Bolshie Koty - Skalník Skripper

По пътя забелязах някакъв корен лежи на плажа, точно предаване на доброто и хлъзгава скала. Тук решихме да имат храна, особено след като на мястото не е ветровито и можете да се наслаждават на слънцето. След обяд, аз започнах да търся начин за определяне на скалата, той се приземи в същото време в езерото. Чупене беше много хлабав и не го разочаровам наред, не приятен за хлъзгавите скали, а след това на лицето във водата и уреди. Риск - благородна кауза, но мокри. В раница намери един чифт пет метра Repshnur, и на ръба на пъна стърчат от разбито веднъж боровете, което прави възможно да слязат в нормална и издърпайте техника. Байкал все още се втурнаха на вълни, от време на време, опитвайки се да се поръсва. Коя е стратегически разположен в петата, което не е почти няма вода, аз бавно започна да се свали. Яша междувременно Батън отгоре.

Нашият път лежеше до плажа. В някои особено стръмни места по пътеката, ББТ-Schnick положи трупи следят със стъпки. Според една от тези стълби, по средата на пътя, пътят върви надолу, където се намира широкия пясъчен плаж. Многобройни туристи, преминаващи по пътя не срутиха на изкушението да се избягва и пясък Спадът на "топло" вода езеро. Той все още е един от планираната точка на стрелба на пътя ни. За дълго време, ние не се бавим, твърде трудно вятърът ни издуха от плажа, и вземане на доставката на вода на пътя, ние отново тръгна. Почти до котките, вниманието ми беше хванат нищо.

Тук сме почти стигна до котките. За паркинга на няколко километра, а ние трябва да ядат. Тук ние открихме, вече добре разбити вълни кей, където отново Батън не под лятното слънце, и малка рекичка, образувана заради язовир чакъл. Вятър разпръснати падналите листа, образувайки странен правоъгълен басейн. Преди това имаше поток и няколко дъски в него. Вятър духа на това място в най-голяма, опитвайки се да издухат и мен и камерата, а след това вълна ще ме пръска отново, но ние съпротива и продължи да стреля.

Вече се стъмваше. Котки Минахме и отиде направо на паркинга не е далеч от Skripper. Няколко километра от котките е малък уютен залив, с достатъчно място за палатки, очевидно през лятото там е къмпинг. Отивате на по-нататък, ние сме избрали подходящо място за палатката и без вятър, който в този момент е почти взривиха. По това време на годината, водата в заливите Skripper много добре загрята, поради плитката дълбочина, и тя може да бъде изгодна покупка, което и направих. Яша не се получи такава радост, поради заболяване. Водата беше много топло, и въпреки тяхната merzlyavost можех там е много повече от няколко секунди. Вече се стъмваше, студ, и на хоризонта формира много красив залез облаци.

Байкал пътека

На сутринта, събиране и изхвърляне неща в гората, ще отиде на скалите. През следващия залива, където са къщите и оборите, попаднахме на друг осеян със златист листа, растения. След това пътеката е плоска, разширяване поляни палатка на брега на морето. По пътеката към скалите и е дори по-малко място, отделено от лентата на вода от птичи черешката, която току-що е узряло. Докато се пасли черешката на тревни птица, Яша вече бяга на горния етаж. Аз трябваше да се насиля да се откъснат и да пълзи нагоре.

спокойни старини

По пътеките на пътеките, по стръмните скали, стигнахме до серпентина, "тъпкана" усърден BBT-човек, за болните, децата и възрастните хора. "Тъпкана" серпентин е много по-добре и по-високо качество на главната пътека и си отиват дълбоко в гъсталака, принуждавайки бродят по него, не знам на туристите, двадесет или тридесет минути. Така че ние направихме малко забравил долната кука. А увеличаването на броя ще нагоре, и отнема 3-5 минути, повдигнете нагоре по хълма, с което направо върху скалите. Преглед на платформи, на които добре утъпкани, и да се насладите на гледката, трябва незабавно да се изправи.

Следователно пътя ни лежеше само на първата скала, с малко перваз над бездната. Преходът към тази проекция е кратка, но много тясна, за 30 сантиметра широка, че ужасява много много туристи, което прави по-силна преса в pokatistye скала. И аз трябваше да работи върху, за да се запази, като се изключва тока на друга сфера. След като едва не изпусна цялата структура се провали удря статив, не можете да забравите за предпазните мерки.

първата петролна пломба е много добре се вижда от другата страна, която разполага с голям наблюдение на палубата и каменна подслон от вятъра, където можете да седнете на лека закуска. Вдигане на Skalník не е много удобно за неподготвен, и "Пътеката" върху него минава точно през скалата отида там много внимателно. За останалата част, има много хубаво и удобно разположен всичко, за да се отпуснете и да се направи цветни снимки на фона на скали и езерото. трети обувките за катерене, ние се разбягаха, а аз отидох в търсене на друга точка стрелба и Яша седнете да медитирате. Аз наистина исках да се махна за следващата скала, но времето не е позволено, защото че е необходимо да се спускат до самия бряг. Ние трябваше да се яде, пие и се върна. Достигането на втората скала открих Yashku, който вече е изплъзваше в неизвестна посока, и се срещнахме само след като помете пода Skripper. Работещи по обратния път ние не искахме, и ние бавно стигна. По пътя обратно, аз отново загуби в гъсталаци птица череша, и в този момент Яша намерих много хубаво и удобно бреза дърво, което може да се раздели не крехко гнездо.

Байкал пътека

Времето беше перфектно, и много топло. Вземете нещата и да прогоните чуждестранен двойка почивка на брега на морето, аз се съблече и се затича да се къпе. Оставете толкова красива, топла вода, би било богохулство на моя страна. Обратно вървяхме по плажа, избягват, а понякога и от насрещно движещи се вълни. Далеч не е трябвало да, щяхме да се върнем към "Ракета", а ние просто си тръгна, или по-скоро вяло влачат при котките. На брега на морето, недалеч от Котов расте самотен бреза, точно в края на водата. И това има своя легенда.

Легенда на Байкал брези В славянските приказки разказа за една красива русалка, които са живели в езерото. Тя обичаше нощта от водата и разходка на лунна светлина. С първите лъчи на слънцето русалка скрити под водата, но един ден тя е очарован от и не забележите, че се появява в небето слънце бог Кон на. Виждайки тази неземна красота, тя моментално влюбен в нея. Mermaid побърза да се скрие в дълбините на езерото, но тя няма да позволи на коня и се превръща в belostvolnuyu бреза. Нашите предци почитали това дърво, защото тя може да изпълнява най-скритите желания. Често младите момичета донесоха лакомства бреза, седяха до нея, и са били помолени да се извърши най-съкровената мечта.
Близо до селото се разраства друго дърво бе избран от туристи за наличността му. На това е интересно да се изкачи и силни клони растат много плътни, което дава възможност да се изкачи по начин, разрешен ОСН ... смелост. Кои сме направили, и в същото време направи няколко клонинг-картини. Zelezt едно дърво не е трудно, но да седи върху него не е много хубаво, и аз не говоря за смолата, че е трудно, и да седне на него, още по-малко да легне остро. С клонове също трябваше да бъдат внимателни, има суха, по които тя е по-добре да не се докосват. И така, това е много забавно, и sykatno. Кора имаше доста полиран.

Байкал пътека

В оставащото време седяхме на док е легнал и в очакване на отпътуване. Повече щяха да постъпят приятелите ми, сме пропуснали всеки път, когато един и същи ден. Аня и Таня дойде да ни види, когато седнете със снимки на лодки, но толкова банална не да седи през цялото време вътре, когато на върха е толкова красива. Да се ​​сбогува, лодката започна да се движи. отидохме заради големи вълни е сравнително бавно, а след това забавя по време на следващата било, но той не ми позволи правилно да потеглям, което исках. Повече или по-малко балансирано успя само да Листвянка. Спряхме в един чифт лодки на подсъдимата скамейка, скачане, на която се качихме на брега.