Всяка година ние се опитваме да получите в Алтайските планини. Невероятно красива природа, планини, буйни реки - всичко това дава енергия през цялата година. Тази година решихме да открием ново място - високо алпийски лагер "Aktru" (често наричан алпийски лагер Aktru). От Барнаул с него около 650 km. Маршрут: Barnaul- Biysk- наричан Chuysk - Уст-Sema- Seminsky pereval- Ongudai Кура.

На входа на степта Kurai предлага невероятна гледка към заснежените върхове на планините Aktru.

Alpine лагер Aktru

В нощта ние останахме в "манипулиране" на лагера, има възможност за наемане на къща. Ние бяхме в палатки, стойностно 200 рубли на ден от първата палатка. На територията има тоалетна, една маса под покрива, сауна.

На втория ден, рано сутринта, започнахме изкачването в алпийски лагер Aktru - 8 км. ходи на невероятно красиво място. Всички пътни бяга през гората, - условията на кедри, лиственица, хвойна, миризмата трябва възхитителен! И колко много цветя и билки го видяхме дори снимки не могат да предадат. Пътят към лагера на катерене взехме около 3 часа.

Ето един път на изхода на гората, недалеч от лагера на катерене.

Alpine лагер Aktru

Между другото от Kurai за катерене лагер Aktru може да се катери по специално оборудвана УАЗ или Урал, но цената - 6000 на кола.

Alpine лагер Aktru е открит през 1938 г., тя се намира на надморска височина от 2150 метра. Лагер катерене има кабини, къмпинг, сауна, магазин, трапезария, МОН Алтай отряд (спасители имат далечни разстояния радио комуникация и способността да се обадя на хеликоптер), аптека, кафенета, инструктори и и т.н.

В лагера има няколко интересни места: пътепоказател заковани туристи и алпинисти.

Предупреждение безгрижни туристи.

M.V.Tronova къща, изследовател и откривател на повече от половината от всички известни Алтай ледници.

Не е далеч от лагера, инсталиран паметници катерач Галина Афанасиева (в памет на загиналите в района)

Отиди на синьото езеро

Решихме да се изкачи на ледник Big Aktru и разходка до синьото езеро. То не изисква специална подготовка kakoy- след това, но физически е било трудно. Въпреки това, че си е струвало - такава красота не съм виждал: реликт гора, водопади, бурна река Aktru произхождащи от ледника, невероятно красив и мощен ледник, огромни камъни сред билки и планински цветя, извисяващи се планини.

И най-изненадващо - синьото езеро, заобиколен от ледниците и мрачни планини.

Alpine лагер Aktru

Намира се на 10 километра (2.5-3 час пеша) от лагера на катерене на надморска височина от 2840 m. В басейна на морена на ледника Big Aktru.

За да стигнете до езерото, вървяхме по пътя, водещ от лагера на катерене на десния бряг на река Aktru, а след това на скалистия склон Kyzyltash да "Агнешко челата" - две kruglovershinnyh скали се издигат до тях е правилно и това е много стръмен, почти отвесни.

Качихме се, бутане и ръцете и краката. На върха на тях, ние отворихме Glacier Big Aktru. Въпреки много горещо ден имаше много готино, и се радвам, че вдигна с яке. След това продължихме пътя си надолу по склона на морена, има едва видима пътека.

Alpine лагер Aktru

Около час и пристигнахме в синьото езеро. След останалата част се върна, слизането се проведе много по-бързо и по-лесно. През целия път от "обработката" на лагера на катерене лагера "Aktru" - Blue езеро и обратно ни отне около 11 часа.

Въпреки факта, че на следващия ден, болки в мускулите, аз не съм малко съжалявам. Аз паднах в любовта от пръв поглед Aktru, и остави там сърцето му напускане. На следващата година, аз определено ще се върна тук.

Наклон към морето Теодосия недвижими Мека за тези, които желаят да се отпуснете през лятото на брега на Черно море. Теодосий, преди най-много десетилетия, известен курорт на югоизточното Крим. Той е разположен в залива на Феодосия Черно море. Отличните пясъчни плажове се простират на повече от 17 км, ширината им достига на места 200 метра. Произходът на най-популярните плажове на Феодосия да се [...]

Alpine лагер Aktru

Будапеща - столица на Унгария. Тя ядрото си и духа. А Будапеща - градът на нови идеи, огромен графити, музеи и кафенета, малки скромни кучета и техните собственици. Тук всеки ъгъл викове: Погледни ме! А ти, като че ли се засегна, обърна главата си на 180 градуса без да спира. Пиша коментар за Будапеща. Първото ми впечатление от Унгария, [...]

Тези, които желаят да успокои сред красотите на древността, не е необходимо да се вземат под внимание сравнително млада възраст на Кралство Йордания. Въпреки, че нейната независимост, идващи от под британски мандат на държавата, получена от края на Втората световна война остави отпечатък му тук: езически Babylon египтяни. Древните римляни, византийци, кръстоносци инвазия, Арабския халифат, Османската империя и мамелюците. Такъв истински интерес в тази област е [...]

Тъй като аз бях болен в Тае, история ledyanyaschaya кръв или "благословия под прикритие". Cordyceps Cordyceps Cordyceps Cordyceps'll започват много далеч. Проблеми с гърба и шията имат много дълго време, тъй като около петнадесет години. Резултатът е четири херния в задната, два по врата. Отнасяха се с мен .... Уау, къде и какво току-що са били лекувани .... Пояс и [...]