Европейско турне. влизане

Trip планират предварително в продължение на шест месеца. По време на цялата руска търсене в интернет търсят мнения, съвети, насоки, алманаси, преводачи и т.н. Всъщност, цялата информация за организацията на пътуването трябва да бъде събрана малко по малко всички членове на пътуването, така че откритието е отворил пред нас не е малка, но те са били или информативен или не страшно. Ето защо решихме да направим едно добро дело и да напишете своя собствена версия, тъй като тя изглежда по-пълно за мен. Така че, за да (надявам се моята информация ще бъде от полза за хилядите руснаци, които искат да следват нашия пример, аз ще се опитам възможно най-много се отрази тънкостите).

Подготовка за пътуването

Trip идея подхранва през годините, но винаги се отложи в полза на баналното (както аз сега го разбирам) в Турция, Египет и т.н. Като цяло, разбира се, тези страни са интересни, когато сте в петък сутрин ще знаете, че вие ​​ще се появи след няколко дни на почивка, а през нощта ще трябва да лети в самолета, за да се насладите на морето, на блок-маса и т.н. Въпреки, че ако мислите, че за него това, че включва бюфет в Турция или Египет, а след това осъзнавам, че фактът, че служи за парите, вие сами ще купуват от напитки само вода (не за бира, а не за уискито, не, разбира се вино, което по принцип е невъзможно да се пие), за храна около една и съща история. Е, признавам, за да се направи наистина искате да плати парите, при условие, че е налице "ол инклузив" за тяхното братвурст. или агнешки мозък. Е, ако планирате почивката си, а след това на този съвет е за вас.

Резервация на извършвани в чужди сайтове на дискаунтърите като AirBerlin, TUIfly, Germanwings, Aviaru.de билети. Полет до три (2-ма възрастни и 1 дете, 9 години) Москва, Кьолн, Щутгарт Олбия (Сардиния) Олбия-Мюнхен-Берлин-Москва - около 38 000 рубли. При нас, имаше едно момиче, тя взе билетите по-късно и вече е получил повече. Купиха за 5 месеца. При закупуване на седмицата ще бъде около 75-80000. Както на пътуването по-често идват в Италия, италианската визата направено, както и те са по-лесно да се направи и много бързо (3 дни). На кацане в Кьолн при паспортния контрол на техните гранични служители се държаха много заинтересовани, зададен на всички знания на даден език. Например, една и съща ми с детето отиде на първо място, без да задава въпроси тях той подпечатва паспорта и е пропуснал германска земя, по-долу е наш приятел, който каза, че на всеки друг от руски не може да говори, той я изпусна, също. Аз също трябваше да покаже, че аз взриви на Инглиш, въпреки че това е малко нещо, което знаеше английски, а тук, че е изтекъл, той започна да ми говори, да кажем това, което дойде на Германия с италианския визата. Аз трябваше да се напряга и да обясни, че утре лети до Италия и до летището чаках германски един с конкретно име и фамилия. Така че особено не се опитвайте да се каже, че не е тяхната виза за тях.

Това струва с всички видове застраховки 157 евро + 100evro за бензин за 1000 км. Отново се подготвят за пътуването били четене, е необходимо да има чуждо право, а след това вдигна от списъка в интернет всички документи, платени 1000 рубли задължения и попита на КАТ, които гледаха към нас с широко отворени очи, казвайки "Какво искаш, в първата такава не е нужно на човека, свалят с нея, и на второ място, ние имаме форми и не е така. " Така че отидох с обичайните, но в суматохата не обръщат внимание на продължителността на правата, които обикновено са изтекли преди една седмица преди пристигането ни в чужбина. Но наемането на агенцията не е забелязал и даде колата, но все пак отидете на собственика на тези права се впуска и така ми беше на свой собствен риск спретнато вози (проблемът е, че ако колелото се движи друг човек, отколкото е посочено в документ, за това е необходимо да плати за застраховка на 15-17 евро на ден, което сме направили. Може би това е със сигурност в тази агенция, но все пак. Между другото, ако наемете кола на различен етап от приема като в нашата версия дадохме в Щутгарт, от вас се изисква да плати, в случая 12,5 евро.

Така че, ние се колата и се отправили към един апартамент под наем в на 70 км от Кьолн.

Фактът, че за пореден път, след като прочетете мнения разбрах, че малко по-встрани и е излетял в грандиозна място Aynrur по време на срока на действие на фестивал по конен спорт в Аахен Всички хотели зает и цената от 100 евро за две, така че се преместили на картата - това е буферна зона както се оказа по-късно, в планината, на брега на огромно езеро, той може дори vodohranilitse. Най-накрая имаме един апартамент в прекрасен малък хотел.

Апартаментът се състои от две стаи, едната с голямо двойно легло, а другата с разтегателен диван и пада от килера и трапезарията -Кухня с всички уреди, включително кафе-машина, както и балкон с кръгла маса. В двора е и градината с алпийски пързалки и фонтани и барбекю.

Това вероятно се дължи на факта, че в средата на топлинния Всеки се опитва да отиде до морето и туристите не са много, сред които са предимно германски пенсионери, които за разлика от руския постоянно някъде релаксиращ и не седят с техните внуци.

Те решили да наемат бавачка, а не питам бабата, която е малко вероятно да се съгласи да седне с внук на повече от 1 час на ден и че по време на почивката, защото това ще попречи на нея да се грижи за бизнес, отдих и т.н.

И настана денят на конни състезания.

Пристигаме рано в Аахен (на 39 км от селото) и остави пред съпругата на стадиона и децата, и себе си, тъй като те не аматьори, се заби в града. Отново вкара в "точката на интерес" Навигатор - магазин, който ни изведе точно на главната търговска улица, които са най-вероятно във всеки немски град, те обикновено се намира в старата част на града.

Там прекарахме следващите два дни. Около църквата е стара, тесни улици, кафенета и т.н. През втория ден на състезанието, побеждавайки всички забележителности и с наличност от 3-4 часа преди края на конкурса, както и да пътуват до Щутгарт, ние решихме да отидем до воден парк, особено на втория ден на конкуренцията на детето не отиде.

Така че, навигаторът отново ни води към мястото, където ние трябва да. Във всеки немски град има такива съоръжения, които включват няколко басейна, огромна поляна с tonsured трева, където можете да лъже, спортни площадки за волейбол и т.н. - е минимално. Цените започват от 3 евро на възрастен за целия ден. В Щутгарт бяхме в такъв център (www.fildorado.de), но имаше 2 водни пързалки, вода батут, басейн с изкуствени вълни, и най-важното sanami. Това е друга история. Нека започнем с факта, че в Германия са разделени на мъже и жени, сауни всичко в едно. Те не отиват в банята, за да го измие, и за това ще се затопли! По този начин, комплексът се състои от няколко двойки, приблизително веднъж на всеки половин час сесии започват. Отиди всички парна баня (около 50 кв.м) и изчакайте къпещите се. Млад мъж идва и започва да се каже нещо успокояващо глас и започва да се раздават с който и да е, постоянно се променя от една сесия в друга миризма. Тогава той започва да размахва кърпа в момент, за всеки един от гостите на хотела. Така че два пъти. В края на краищата хвърля на улицата и предлага себе си петно ​​със сол (раздава чаши морска сол) Когато намазва подкараха всички се връщат отново и изкачване по тях. След това всичко се потопите в басейна. ). Цената на този вид забавление на 19 евро на ден. Като цяло, тези комплекси са толкова много и всички са различни цените.

На следващия ден беше изцяло посветен на пазаруването. Отидохме в Metsinger.

www.outletcity-metzingen.com На няколко километра от Щутгарт, е "село" Metzinger, който също се нарича Outlet City Metzinger. Историята на създаване е около. Градът е основан от марката Hugo Boss, който по-късно се отвори изход (rasprodazhny) съхраняване на тяхната марка. По-късно, около серията (и в момента в процес на изграждане), повече от 50 магазина от различни марки, които се продават на ниски цени през цялата година. През уикенда, разбира се там просто не е пренаселено, но бяхме щастливи, бяхме там във вторник - е сравнително лесно. -Council.

На следващия ден се лети до Италия! За да Сардиния!
Отделно от това, за авиокомпанията, полет 4 от 5 прелетяхме AirBerlin. Фирма дискаунтър, но всички нови самолети, кожени седалки, оставяйки на монитора, на който се предоставя информацията на място, върху които можете да летите - супер интересно. Стюардесите в червено perchatochkah, без закъснения, през цялото време. Когато купихме билетите, които са имали информация, че храната не е включена в цената, за сметка на тези данни, и цената е по-ниска, но в действителност цената не се отрази на качеството на полет, но напротив, diskauntorskie компания набира скорост, и разбира се, че не може дори като полет влоши качеството и най-вече на "падне", защото тогава целият бизнес дискаунтърите колапс. Ето защо всичко, което е много висока. Ние получихме напитки (кола, сок, минерална вода, както и. ПИВО. И не само като Warsteiner! + Сандвич с колбас или сирене, страхотно. Е, горещо за пари.

Така че това не е толкова лошо, по време на полета 02:00. Да, имайте предвид, когато полетът обратно. Въпреки факта, че. тъй като много хора смятат, че и ние, включително тази на 20 кг на човек не е 80 четири! - Точно така, и това е просто означава, че вашите торби трябва да се провеждат не повече от 20 кг всяка. С други думи, когато ние поставяме хокей си чанта, която тежи 43 килограма, бяхме принудени да го разделим на 2. Представете си, 40 минути преди края на регистрацията за намиране на чантата и се разделят ...

Priliteli летище Олбия. Взехме предплатен колата (италианците веднага забелязали, че ние сме закъснели права, така че веднага влезе в мен като шофьор и явно ме копират застраховка, защото нищо не е поискано да се плаща допълнително. Вярно е, колата е дал "комари» Fiat Panda. Това, разбира се, все още машина, но чантата не е попаднал в нея плюс от 1.2 механика на предимствата е наличието на климатик, консумацията на 6.5 литра, а ... ..All трябва да вземе предвид, че Италия, поне Сардиния - .. това твърди сияние Нашата навигатор този път Поведе ни корички скъпи в нашия град Клиент elsardo. Той реши да намали на 40 км., а не водени от магистралата, и планински serpantinistoy път. Това беше нещо.

Скъп наистина не 130 и 90 km е, но колко саксии са дошли от страх, в някакъв момент на две платна път се е превърнало в obnopolosnuyu. Благословение, че без нас няма никой отива, въпреки че качеството е отлично. Ние пристигнахме в града и призова хазяин се срещна с нас в къщата и се задържа в един апартамент. Супер. Трапезария, кухня, 2 спални, баня с тоалетна. Всичко е ново. Общо 6 легла. + Тераса от 30 квадратни метра и виждания. гледки към залива и замъка. Просто супер.

През следващата седмица, това е всичко: на сутринта започна в 7-8 сутринта, морето 9za 7 или веднъж на ден в едно и също място не светват и не плува. Преди обяд на плажа (снимка 17) и след сън, и 3-4 часа за самостоятелно екскурзии до някои близкия град (Sasar, Alier, Стинтино (на снимката). Valeodoriya, Sorso и т.н.) Всички градове са красиви и оригинални. Всеки един от жителите сами да се организират празници kakienibud, Фестивалния Фолк (Sorso), карнавалите, например в нашата Кастелсардо е карнавал.

На сутринта на централния плаж не плюе печене волове, които бяха продадени на местни лица през нощта (виж. Снимка) се свързва колички за трактори с всички сортове от препарирани животни, Аладин, Пинокио ​​и т.н. пее песни, да раздават безплатно вино и бира и хвърли целия град специално обучени конфети. На сутринта градът е обхванат от 3-4 см непрекъснат слой от конфети. В 2 часа, тя започна поздрав, следвана от до 5 часа сутринта беше на живо на плажа. Много празнично и забавно всички.

Две думи за храната. Имахме закуска у дома, в местните супермаркети, които в действителност не е достатъчно, в града от 50 хиляди. Население на не по-малко от 3-4, така че има всички най-малко не са по-скъпи, отколкото в Руската федерация. Закуска обикновен руски, мляко, зърнени храни, сандвичи, зърнени храни и др Обяд често се подготвили, защото в жегата да отидат някъде, не е наистина като варени салата от зеленчуци, се уверете, че сиренето можете да ги купите "селски колбаси" zazharki месо всеки, риба и разбира се плодовете, които в изобилие в супермаркетите, начина, по който има и по-евтино, отколкото в специални магазини в града. Е, вечеря в ресторант или пицария. Цените и храната е същото по принцип. Пица - 5-6 евро (Man 1 или 2 жени или 2 пица 3 деца) антипасти - тези тип нарязване месни закуски, салати малко т.н. и тестени изделия - 8-16 евро (16 е голям брой от морски CMV). Така че средната вечеря за семейство от 3 човека - 35-40 евро, това е бира или вино.

Отпътуване. Вземете колата още по-лесно, отколкото приемате. Ако наемете преди 8 ч, а след това всички се хвърлят ключа в полето за прием, който е взел колата и актуална, най-важното, не забравяйте да попълните колата, но имайте предвид, че пълнежът да работят до 19-00, а след това те са изложени на помпата тези банкомати, които можете той служи. Бутане на законопроекта и изберете желания колоната и дясното гориво.

Така че продължавайте напред.

Послепис Вчера дойде при мен приятел и казва: "Конгресът в Alushta, 3 семейства (8 души) под наем на къща само на хладно 200 долара на ден, всички удобства на дома, както и душ и тоалетна, но без климатик. Казах му мълчаливо показа свои снимки, така увехнали. Така че в мълчание и излезе, без дори да се сбогува ...... Днес съпругата му се обади и поиска да покаже снимки))

Така че, да се грижи за Русия - на почивка в чужбина. Къде искате и как искате.