Започнете пътуването тук:

И така, дойде еднодневна екскурзия до остров Санторини. На сутринта отиваме с автобус до Ираклион. И там в пристанището, за да се промени на кораб, високоскоростен, която ще ни отведе до острова. Това отнема нещо около 2 часа. Корабът е много удобно, кафенета, магазини, добра гледка от прозорците. Време за пътуване лети бързо и слязохме в пристанището на. Санторини. Там се в автобуса и серпентина път ние се изкачи до върха на острова.

Всички Крит и Санторини в продължение на 12 дни

Тук, на тези кораби могат да бъдат бързо и удобно да плува от Ираклион до Санторини.

От морето на. Санторини е като слой торта.

Първото нещо, което хваща окото, е нереалистично тълпите. Три огромен лайнер приземи пътниците.

Заведоха ни първо към първия град Фира, а след това във втория града - Йори. На улицата е ада на топлина. Навсякъде тълпи. Прекрасни бели къщички, които са много добри, колкото пейзажа на снимките, но в действителност са само магазини и магазини за сувенири. От всичко това Санторини моментално губи своя чар. Първият ден бяхме изключително разочарован vooobsche остров. Разбира се, всичко сладко и много fotoginichno ... .Но всички на толкова много "туристически", изглежда, няма живот в този остров абсолютно никакъв реален Гърция със своята история и традиции. В хотела се върнахме вечерта уморен и ядосан.

Всички Крит и Санторини в продължение на 12 дни

Хотелът е хубаво и приятно, за съжаление, аз не си спомням името. Хотелът е на турнето на известния Santorinian залеза. Но ние решихме, че тъй като ние имаме обиколките и си отиват сами.

От хотела до автобусната спирка е на 15 минути пеша. След 30 минути в претъпкан автобус. Има и друг вариант на такси, но ние не търсим лесни начини)) В действителност, се оказа невъзможно да се обадя на такси, на 20 минути от момичето на рецепцията нарича такси, но колата не намерихме.

Преминали през последния етап, като се има в автобуса, се озовахме отново в град Оя, които вече са били в следобедните часове.

Искахме да намерим кафене с изглед към залеза и вечеря в същото време. Но се оказа, че това е невъзможно - всички кафенета са заети, вероятно рано сутринта.

Всички Крит и Санторини в продължение на 12 дни

Нека сега видим как най-известният залез в света. Нищо особено, аз да ти кажа.

Залези в Куба е много по-ярки и по-цветни. И нашият руски не може да се сравни с нищо!)

Не, разбира се, е красива, това няма съмнение. Но само защото аз съм много емоционален и много чувствителен, и аз обичам залезите)

Когато слънцето се "удави" в морето, тълпата започна да се разпръсне. Чакахме събиране на голям брой хора, и отиде да търси кафене. Кафенето е намерено) на Санторини Цените са много по-високи, отколкото в Крит, между другото.

След вечеря, ние също в претъпкан atobuse dobrolis Фира и техния хотел.

Изводите, които можем да тегли от тази дата:

1. Мащабна екскурзии - зли)))

2. Този вид пътуване не е подходящ за ostorova Санторини.

3. Ние предпочитаме независима туризъм.

На следващия ден, ние решихме да се опитаме да видим още един "не турист" Санторини. Наехме АТВ и отиде да пътуват по целия остров. И ние разбира, че единственият начин да се види и наистина да видим този красив остров! Малък вулкан на остров Санторини от всички страни на брега на морето и осветен от слънцето. Това бяло dverochki че изглежда да доведе vnikuda, бели къщи, мелници ... .veter духаше в лицето ти ... Сигналите, размахвайки и усмихнати пътува за посрещане на туристи, като накриво щастие ... Санторини изведнъж се появи пред нас красив уютен гръцкия квартал. Този вид клонове мини рай на Земята.

Всички Крит и Санторини в продължение на 12 дни

На следващия ден имах един без момичетата отиде в южната част на остров Крит. Нека ни лежаха из острова до малкото градче Матала. село Матала през миналия век е бил селище хипи. Сега, от хипитата там остава много малко ... .yarkie надпис на тротоара, Painted стоп, няколко коли боядисани пещери, в които са живели хипи и добре, всъщност е бунтовен дух на хипитата, които поглъщат и привлича хиляди туристи.

Изядох в кафенето, където Андрю ядеше бедните хора в "Ези-тура. Крит ". Е, аз обичам да ходя по стъпките на любимата му трансфер) И между другото, кафето е много добра и вкусна храна obsuluzhivanie.

В Матале красива и много чисто море, силни вълни, много туристи, много кафенета и магазини, че напомня на хипи. Има нещо в това място, в края на краищата. Nepriodalimo Исках да остана там, си купи чифт десетки ярки многоцветни гривни, дълга цветна пола и да пие вино, на брега ...

Всички Крит и Санторини в продължение на 12 дни

Какво мога да кажа за Гърция?

Страната е ясно, достоен за внимание.

Бих искал да отида там за лятото и да пътуват с автомобил, преплували от един остров до друг с ферибот.

Средиземно море е чиста и красива. Налице е също така добре да деца и възрастни, както и на открито ентусиасти, както и тези, които почиват, като "тюлен")))

На историческата стойност на страната и това е така, мисля, че те знаят всичко.

Вкусна храна, много слънце, oromnoe редица атракции и красиви места. Изглежда, че Гърция наистина има всичко. И всеки може да намери тук за себе си нещо свое, само в близост до него.

Мисля, че един ден и аз определено ще се върне в Гърция. Ако тя не е приложима за Крит до Ханя. Божествено красиво градче, че съм написал историята в миналото. И ако всичко Гърция ... .За да мечтаят да видят манастирите на Метеора.

стр. с. Валидни палта евтини, отколкото в Русия, голям избор, но качеството, за съжаление, не винаги вдъхват доверие. Но сделка е възможно за неопределено време)))

Снимка за историята

Гърция. за. Крит.

Гърция. за. Санторини

И на Санторини, ние също не мина. Разбирам чувствата си, но най-вероятно си струва да се види Санторини. О, това боли "фотогенична" място!
И ние също Матале "разтърси".
На снимките си след манастира - (5, 7,8 на група) - Gortyna и релефни текст - набор от закони на Gortyna, един много интересен исторически документ. Показах малко за него в албума антични Крит.
С интерес прочетох за вашето пътуване. Поставете една, но изглежда по-различно.