************************************************** ************************************************** **********************************
Сутринта преди нашия влак отпътува от пристанище. В 07:30 часа с гара Кампаня. Преди него, че е необходимо да получите повече от Сао Бенто. Но това не е проблем. Билетите са решили да си купите в деня преди да се сутринта, за да не бързайте и не си дойде на мястото. Разбира се, влакът се движи по протежение на реката в продължение на дълъг период от време, за пътуване до крайното местоназначение Posin ще отнеме три часа в едната посока. Затова отидохме на гарата Pinhão (2 часа). Аз питам на касата да ми продаде билет до гарата, и това беше най-гарата Сао Бенто. Касиер отпечатан билет, аз платих, си тръгна от касовия апарат, като се има предвид билетите. И това, което виждам: Имам билети за желаната станция, но не и във влака и с трансфер. Но аз няма да се харчат за плява, аз вече знаех, че това чип. ;) Факт е, че ако на мястото на БДЖ търси билет за Pingyao ЖП гара Сао Бенто, тя издава точно такъв маршрут неясен трансфери. Нейната нещо, което съм касиер и продадени. Аз трябваше да се върна и да преподават на касата как да търсят правото ми билети. Не си спомням, както казах, в такива ситуации, обикновено всички необходими думи и фрази летят от езика си, както изглежда, от появата на подсъзнанието. ) В резултат на това на касата разбира всичко, погледнах надясно и се продават точно тези билети, които исках.

пътуват реколта влак вози по долината на река Дуро. Да, също трябва да се стигне до него, и за мен е удоволствие много по-скъпо. Мислехме, че тъй като ние имаме пътуването на един нормален влак. О, и в португалските holodryga регионални влакове! Колата е изобразена икона снежинка - добре, точно, е замразен до това състояние. Obbezhat целия влак в търсене на по-топло кътче. ) Около час след заминаването на влака отидох на река Дуро. Освен това му маршрут tochnehonko тръгна покрай реката. Ние бяхме залепени на прозорците, така че не можеше да откъсне очи. И всички пътници бяха седнали точно на страната на реката. Релефът е фантастично, като от филм. В Европа тези долини не повече, толкова по долината Douro е уникален, той се записва в наследство Списъка на световното на човечеството. Вероятно в Америка имат сходни възгледи, точно там, където сме ние, и когато Америка. )

Вълшебната долина Дуро и невероятно Ламего

Finger остана на бутона на камерата, въпреки че знаех, че чрез влака прозорците снимки ще се окажат по-лоши. Но тя не можеше да направи! Те пътували и не съм съжалявал, че не сте ли билети за Posin. Това неземна красота, можете да се насладите завинаги!

Дойде в Pinyane. Смята се, че местната гара - една от най-красивите в страната. И наистина - аз perefotografirovat теракот във всички панели от двете страни на гарата, тъй като те изобразяват сцени и местните видове работа в лозята.

Долината Доуро са много платформи за гледане. След като се запознах информацията разбрах, че си курс е достъпна само за Касал ди Loyvush. тя е в непосредствена близост до Pinyanom. По принцип там от гарата може да се стигне с кола, има някои предложения за туристите. Но това, което ние, слабаци, или какво? ;) И закрачи бавно нагоре по хълма, и пътят минава през лозята и гроздето са узрели ... Ами, знаете ли, че е невъзможно да се устои, така че да не се опита. И си отиват стана много по-забавно! В допълнение, повече смокинови дървета в цяла, в същото време и са яли смокини. )
Се изкачи на наблюдението - ах! Каква страхотна гледка! В този момент, реката прави завой под формата на «S» на латинската буква. Разстелете около лозята, малки села и къщи имение разпръснати тук и там. Жалко, слънцето е в обектива, както и че е невъзможно да минеш през това красота в снимките. За дълго време, ние сме се радвали на вълшебната природа. Просто остана тук, дори на живо! Смятаме, че е необходимо, тъй като местните хора всеки ден се възхищават околните гледки. Свикнали вероятно са пропуснали. )

С неохота започна да се спуска надолу в Pinhão. А надолу колко е готино - Възхищавам долината, гроздето отново похапват по пътя. Е, с gorochki по-лесно да се движат.

Бяхме измъчван от съмнения, а не дали да отидем с влак до Posin и обратно? Но този ден все още се очаква да посетят град Ламего. И ние решихме да все още не се отклонява от плана. Пина се върна от малко назад във Regua. И от там автобуси до Ламего. Автобуси са различни: на дълги разстояния, domchat 15 минути на новите плоски пътищата. Има и транспорт, местни компании, те са около половин час. Карахме на совалката. Ламего е доста високо в планините. И нашият шофьор - жена - грандиозна започне да се изкачи нагоре. "И аз съм така, серпентина, шапка отлита, а аз nadvinu ..." - тази песен по целия път се завъртя в главата ми, защото серпентината е сериозно. Понякога искам да мига, а не да се види как тя се вписва в големите автобусни стръмните завои, а не точно забавя и се оставя с насрещно движещите се автомобили. Но zazhmurivatsya е невъзможно: колкото по-високо се изкачвахме, толкова по-зрелищни видът е наоколо.

И след това да отидете до планините, изглежда, че само малко село, а след това там може да се намира - бам! - целия град, с не малко. Ламего появи външно много прилича на Брага - твърде бароков град. Той сгушена между два хълма, далеч и не приемам, ако не и на съоръженията, както на върховете на хълмове. На един хълм - руините на древна крепост от XII век, а от друга - в храма на Дева Мария от изцеление (Подозирам, че това е нещо, което много хора се стремят да видите Ламего).

Действително, от разстояние храма точно като Bom Исус в Брага, и архитект изглежда е същият е участвал в изграждането. Но стълбището е построена по-късно, през ХIХ век, тя е, разбира се, е много по-различно от известните стълбите на Bom Исус. Налице е без асансьор, така че няма опции - 686 градуса, ако обичате, да бие peshochkom. Изненадващо лесно да премине във възход. Тук в планината, не е толкова горещо, малко слънце се скри зад облаци. Като цяло Ламего дори зимата сняг, това е, което означава да планинския климат, въпреки че около лозята на долината. Един невероятен град!

И това е основната разлика между този храм комплекс от Bom Исус: тя се открива прекрасна гледка към града. Докато от върха на Bom Исус не може да види нищо. Около храма и в процеса голям парк обуславя. Това означава, че не можете да се бутам скучна стълби, и се обърнат към някаква част от страната, да се разходят из парка, да се отпуснете на пейката. С една дума, комплексът в Ламего ни направи още по-впечатлен от Бом Исус (ако пренебрегне архитектурни изкушения, това, което е силна, не всички).

След посещение храм комплекс, се отправят към друг хълм. О, gorochku рязко ще се изкачи по-трудно. А самия замък мощен и е трудно да се получи. Ето защо те не могат по никакъв начин да го разубеди от маврите през деня. Но тук ние вече сме на върха. Видове тук още по-завладяваща - не само на града, но и околните долини. Тесни улици опасват замъка и къщите, прилепени до самите стени, ако продължат. В кулата е малък музей, малки деца, персоналът любезно предложи да кажа на всички посетители за града си, нейната история и забележителности. Спининг колоритен слайдшоу с изглед Ламего по различно време на годината. Има нещо, което видяхме снимка на града в снега.

Той е тук, в Ламего, Афонсо Енрикес отпуска първия крал на Португалия. Но това, което преди много време, в XII век. И все пак в града през Средновековието е бил център на винопроизводство. В XIX век, там започва да произвежда първия португалски шампанско. Ето един малък град. )
Панорама на града:

Вълшебната долина Дуро и невероятно Ламего

Катедралата Ламего е много красив! Като съчетава различни архитектурни стилове, от външната страна - това е най-вече готически, а вътре - великолепен бароков. Жалко е, че не сме чували камбаните бият! В крайна сметка, когато основният актьорски състав камбаната, на местния епископ добавен в сплавта една торба с жълтици. Затова исках да изразят камбаната беше най-красивите в страната!

И в двореца на бившия епископа сега е музей Ламего. Той е считан за един от най-добрите провинциални музеи. Беше невъзможно да го пропуснете. И не съжалявам. Колекцията е много интересна и разнообразна. И най-важното нещо за мен: какво ще стане ако този музей ми хареса гоблени. По-рано, аз почти не им обръщаме внимание, докато тичаше покрай върху тъмните зали. И след това били толкова изкусно свети, всичко е ясно видима, особено очевидна умение на тъкачите. И аз се изпълни това изкуство. След това посещение на други музеи, гоблени вече изглеждаха знаейки вид. Хубаво е да се направи за себе си такива малки отвори. )

Посещение Ламего, ние решихме, че с ужас, че все още се задържа на сутринта, то си струва да отидете там, не е ли по-добре да се повозим във влака по долината Доуро? Правилното решение е: ние трябва да отидем и там, и тук. Това все пак ще напусне каучука. )))

Обратно към Regua domchalis на познатия серпентина. Автобусът се оказа дори по-малко хора, които са пътували с нас в Ламего. До заминаването на влака остава още един час, ние обиколи Regua. Има красиви мостове, величествената алея, се простира далеч, далеч по Дуро. Тя щеше да се приближи и вървеше през него. Някои хора се изпълняват и някой каране на колело. За спорт има много благоприятни условия.

Нашият влак дойде. Един час по обратния път ние се радва на прекрасна природа на долината Доуро в навлиза слънчева светлина. "Вали, прекрасна долина, светлината ще се събудите златно слънце отново ..."

Вълшебната долина Дуро и невероятно Ламего

Разбира се, зле съм искал повече и се вози с лодка по река Дуро. Но един ден всичко на категорично не е достатъчно. Кой ще имате възможност, да дойде в този регион в продължение на две или три denochka, за Бога, няма да съжалявате!

Оказва се, че сте там, също е имало.

Тамара, споменах в отговор за Fronteira, който беше в Португалия на програмата за екскурзия. Собствен - само 2,5 дни в Лисабон и 2 дни в Ещорил. Така, че всички значими места гледаха в групата. Въпреки това, обиколката беше великолепен. 11 дни, а дори и с междинна спирка в Сантяго де Компостела, в свободното време имаше много градове. Umnichka водач и добра група.
Така че има какво да се rassazyval. Е, за оттегляне на дълго време pisatelstvoval, но винаги той подкана и сподели infoy ;-)
Повече Начертайте нещо за тази прекрасна страна?
И тогава се допълни - zavsegda :-)

Ние имаме нещо, което да Бом Исус беше без успех, тук е една картина е:

За малки фото-sketchings Наталия:

Нещо подобно. Накратко инсулт. -)

Наташа. Е, ти дам! Ами това е един такъв начин, както и да си представите нещо трудно! Остава дали това нещо, което не сте виждали в Португалия? Открих само Виана до Кастело - изглежда, че не сте били. ) И Кашкайш Queluz не са споменати.
И времето - не, не е в него. Улицата беше жегата от 30 градуса. Но влак климатик работи брутално. Всички облечени обхожда трудно покрити. Въпреки това, аз знаех, че тези влакове студените, считано от първия ден бяха с него odezhku за влака. )

Юджийн. Спомням си, че сте били с групата. Но нямах представа, че в една група турне посети долината Douro и Ламего. Ти наистина ме изненада.

но винаги подкана и сподели infoy

Да, аз ви хвалят за това. ), След това изведнъж пъти - и кърпени писател. Това е прекрасно! )

Повече Начертайте нещо за тази прекрасна страна?