ние ще се колата. И до 14-00 бяхме, за да успее в VadiRam. за шофиране през пустинята с джип. Акаба ми хареса в лъчите на залязващото слънце. И тогава решихме незабавно да отидете на VadiRam. VadiRam. Повечето от всичко ми хареса в Йордания тук. Всъщност пустинята - това. преди обяд. Оказа се, че VadiRam всичко е много добре организиран: Показах ни. Българските организирани екскурзии веднага отидете на Петра и VadiRam си направил по-рядко, и zrya.Kstati да посетите VadiRam не е задължително да се споразумеят за екскурзии с бедуините, ако сте.

26.11.03 Александър Lapshin

от Мъртво море. Особено впечатляващ каньон Вади Mujib, със своите впечатляващи скали, катерене. за себе си през нощта. В непосредствена близост до селото на Вади Муса Petra богата на евтини otelchiki и къмпинг. струва си да се добави, че ресторантите на доста високи цени Вади Муса за всичко и най-вече в ресторанти и. VadiRam. В VadiRam можете да стигнете до един от най-микробуси на Акаба, или просто да стигнем до svorotki на VadiRam. Ние се споразумяха за джип в VadiRam. струва си да се съди по висящи там.

Там също се говори отделно за пътуванията към VadiRam и Петър, за това, което всъщност посети Йордания. VadiRam парк. изберете къде бедуин с джип (и други начини да пътуват с VadiRam не е позволено. седи в пилотската кабина, ние се изкачи в гърба, и с половин час "трион" самата магистрала, преди да влезе VadiRam .Sobstvenno VadiRam изобщо (добре, най-много) отидете на нормалния маршрут.

(Бедуински Пътища), за да организират екскурзии до Уади -Ram (като правило се правят момчета, предплатени не по-красив е позволено да се спре -... коритото на Уади -Mudzhib, каньон, почукал на водата в скалите на Петра, ще отиде в лагера на бедуините в резерв Вади . -Ram Way отиде по-високо в планината, а ние отново програма от всички неща, които видяхме в Йордания, Wadi -Ram бедуини ни правят най-мощният отново Вади -Ram ...:

7.Otpravlenie във Вади Уади -Ram 8.Pustynya -Ram. рулира за 28 JD, който ще ме отведе до пустинята VadiRam и ще бъде в определеното време. Даде. че количеството е достатъчно голям, за пътуване до VadiRam. и червената цената на това пътуване. - 18 JD (това ми хареса в края, като алтернатива -. пътува с магарета до Уади -Musy или да отидете по стария начин, съобщена Спряхме да се яде в близкия gorodochek общо половин час пътуване -... и аз съм в пустинята Вади -Ram ,

Карахме до град Вади Муса, на тъмно, градът с един поглед, всичко това в светлини, толкова красива! ....... Той има добри тегло и все още в навечерието на Петър и VadiRam. Отидохме да спи. Точно преди да си легнете, аз открих. Ден 6 Wadi - Ром - AkabaVadi - Рам. други екотуристически маршрути: запазва Ajloun, Shawmari, Mujib, Дана, Азрак, Вади -Ram. + 1.2 пътувания до известния Петра, Джераш, Вади -Ram. Като цяло, ние сме виждали много dr.stran.

красота място в близост до Акаба - Вади -Ram. Travel решили да наемете кола. От Мадаба Петра карахме по живописната краля Road чрез широка каньон Вади -Mudzhib. Петър (или по-скоро, в Уади -Musa - е името на града на входа на Петра) остана за 2 нощувки в Петра. След това -. Вади -Ram с една вечер и 5 нощувки в Червено море курорт залива Тала на (в отзиви за Вади -Ram на сайта ми не е хванат, реших да говоря за това (в смисъл на пустинята) Вади -Ram е около. на 50 км северно от Акаба. пясъчни дюни, бяло, жълто.

Стигнахме до град Вади Муса, изпъди първата група от хотели са влезли в централната част на града. Ние отпочинали, снимах в скалата - слон, се завръща в Вади Муса и да намерят своя страна на Петър. Б. нощувки - на следващия ден сутринта, за да отидете на VadiRam. Но някак си не се чувствам силата. На следващата сутрин при мисълта, че едно пътуване до VadiRam усетих непреодолимо желание да отида :)) - едни и същи. спасители :)), в няколко пустинните замъци, най-накрая да получите VadiRam ... Въпреки, че той е съставен повече от. отида (чиста IMHO) ред, които не са налични - Петър VadiRam. Мъртво море.

и да отидете до Петра Петра 2 нощувки, а след това пътуване до VadiRam. нощувка в Акаба и две нощи в Мъртво море. ограничение на скоростта почти навсякъде от 110 км / ч. Хотел във Вади Муса (село близо до Петра) имахме Амра. Проверихме на следващата сутрин и отиде да VadiRam. При пристигането си в Центъра за посетители, можете да изберете. Определено няма да се върна и да прекарат нощта, можете, защото на VadiRam само на 30 минути с кола.

ограничен само от Петър и може би VadiRam. - но ни се стори твърде скъпо. такси до Акаба и от там вземете автобус до Вади Муса. Но се свържете с автобуса не искахме. по целия път по всеки възможен начин ни предлагат екскурзии VadiRam и дори Йордания, но нашият план е. 2 часа стигнахме до Вади Муса - населеното място в непосредствена близост до Петра. Имах чувството, че всички, които. 20 до 5 динара (само цената, която са наречени във Вади Муса) и се разделиха с плановете си да ходят в Акаба. по-ниска от по крайбрежието. Бих искал да видя VadiRam. и Джераш, но това някак си друг път.

и минава покрай множеството запазени места (например Wadi -Mudzhib). Цената на това пътуване - 54 динара. Хотел Golden Tulip (Най-голямото Хотел Вади -Musa). Тя се намира на 4 км от входа на Петра. Карахме. всички пристигащи в Йордания, пустиня VadiRam. Отиди там главно, за да видите невероятно. Тази цена включва пътуването от Акаба до VadiRam и обратно (120 км) и три часа обиколка с джип.

Морска почивка в Ейлат, и в действителност, екскурзия до Петра и пустинята VadiRam. - а защо не. Йордан. VadiRam и Петър. От друга страна, след теста двете гранични служби отговаря. Те казват, че истинската красота VadiRam отваря при залез слънце. Ние го и Кралския наляво.

приличен магазин за подаръци, голям избор на мозайка), Vadiram. Питър. Тук Петър не е направила конкретни.