подробно описание

В ски курорт "Yurmanka" кани на открито ентусиасти и зимни спортове!

В ски курорт "Yurmanka" предлага на своите клиенти:

* трасета за ски и сноуборд на различна сложност
* Обучение Парк и услугите на инструктори в ски алпийски дисциплини и сноуборд
* Snowpark за любителите на скокове и трикове
* Snoutyubov пътеки, пързаляне с кънки, ски бягане
* Конна езда и каране на снегомобил
* Настаняване и храна директно до ски курорта
*. и всичко-всичко-всичко за една перфектна зимна почивка със семейството и приятелите!

Комплексът е разположен в един от най-красивите места в региона Новосибирск - Salair хребет. Този древен планини, чиято възраст е повече от четиристотин милиона години. Salair намира на границата между Западния сибирска равнина, Алтай и Kuznetsk Alatau. Релефът се характеризира живописен - режат планински потоци през долината, излагайки древни скали и формиране на скалист бряг.

Salairsky хребет - най-повишена площ на региона Новосибирск, която влиза в нейната територия на неговия северозападен част. Най-високата точка на региона Новосибирск 523 м над морското равнище е в рамките на Salair Ridge.

Особена атракция е областта, през зимата - чист планински въздух и природата да даде възможност да се избяга от града, а за любителите на спорта и туризма, за да получите такса от жизненост и да прекарват времето си за здраве. По това време, туристически комплекс "Yurmanka" се превръща в ски курорт.

Упътвания за шофьори

Маршрут 1. Новосибирск (метро "Речна гара") - Бердск - Искитим - Уст-Как - Робин - Novososedovo - ТК "Yurmanka"

Маршрутът започва от метрото "Речна гара" и след това отива на федералната магистрала M52. Трябва да издържите град Бердск на, Искитим. Искитим, че трябва да се обърне на втория завой на ляво. Шофиране протежение на главния път през Искитим, а след това по протежение на главния път, което трябва да премине от навиване на стр. Barabka и следвайте през село Уст-Than. Минавайки след около 8 км, пътищата на вилката трябва да се срине на показалеца на дясната стрелка R / K Yurmanka. След като преминат допълнително на около 6 км при отклонение в обратна посока трябва да се срине със стрелка на показалеца ляво в посока м / к Yurmanka.

Следван от движещ се по главния път, покрай Робин на населени места, Novososedovo, се движат през кръстовището на реката. Ик и стръмния нараства (около 12?) Дължината Наклон на около 500 м завой надясно разклона на знака в посока на м / к Yurmanka. Минавайки от извивките на около 7 км, от дясната страна на пътя е параклис, който е отправна точка на комплекса.

След преминаване на параклиса, панорама Yurmanka туристически комплекс, разположен на параклиса на около 1 км.

2. маршрут Новосибирск (метро "Речна гара") - Бердск - Искитим - Evsin - Guselnikova - Legostaeva - Робин - Novososedovo - ТК "Yurmanka"

Маршрутът започва от метрото "Речна гара" и след това отива на федералната магистрала M52. Трябва да издържите на града Бердск, Искитим, селища носилка, Evsin. За уреждане Evsin трябва да направи ляв завой на знака върху т / Yurmanka. След това трябва да се премине на Guselnikova населени места, Legostaeva. Преместването на моста над r.Berd от най-близкия разклонението трябва да направи десен завой на знака в посока на тон / до Yurmanka. По-долу е да се движат като в маршрута 1, на главния път, покрай Робин на населени места, Novososedovo, се движат през кръстовището на реката. Ick и стръмен нараства (около 12?) Дължината Наклон на около 500 метра, завийте надясно при знак по посока на м / к Yurmanka на кръстопът. Комплекс от m / к е Yurmanka чрез навиване на грам / Novososedovo до около 8 км.

Варианти или чрез Черепаново Vladimirovka.