Описание:
Височината на топ 755 метра. Vertex се намира в живописната непроходими гори, в близост до града Кировград, Свердловска област. Преди срещата на върха на пътеката отива. Можете да карам SUV. На особен риск и може да се стигне с кола (вж. Доклада). В горната част има области с огън на открито, много дърва за огрев. Около гъстата гора, много суха паднали дървета. На върха на купчина камъни с разсейване kurumnika.

Казват, че в гората, обитаван от мечки и други животни.

Между другото, понякога объркан старец върха на скалата Stone Old Man Rock. това е съвсем различно място.

местоположение:
На 12 километра от Karpushiha седяха близост Кировград, област Свердловск

Как да стигнем до там:
Ходим на пътя Екатеринбург - Нижни Тагил, докато показалецът на Кировград. Обръщаме се под моста в посока на Кировград. Минаваме към планината Yezhov. Следваща достигаме село Karpushiha. Тук ние се премести главната, първият ляв завой към пролет "Алекс". След няколко десетки метра от павирани края на пътя и се превръща в чакъл. Преместването точно на най-nakatannomu начин. Постепенно, пътят ще се стесни. Пътят преминава електропровод. На няколко километра надолу по склона, едва видими през тревата в реката Каменка. Освен това Т-образно пресичане. Отидете направо: валцована най-скъпият (Мисля, че пътят ще доведе до Chernoistochinsk). Завийте надясно. Тесен скалист горски път. На няколко километра се движат по него. След това завъртете наляво, нагоре към върха - на няколко километра преди да изчистите. Следователно, на 5 минути пеша до скалите се движат.