В Атина сам
Пътуването до Атина взехме почти спонтанно. От пролетта почивка останаха неизползвани Шенген, които щедро ни даде испанците една година. Би било желателно да се използва мулти-влизане и отидат някъде, така че е топло, и лети далеч. Избрахме Атина - люлката на цивилизацията.

Хотел "Mare Nostrum", имахме закуска и вечеря и вино срещу допълнително заплащане. Вечер във фоайето, музика на живо и хората се забавляват, колкото можех с чаша вино или бира. В хотела сме само спеше и имаше закуска, защото цял ден разходки из града. През есента на Атина-удобната за разглеждане на забележителности и посещение на музеи. Аз не мога да си представя как е възможно да се разхождат из Атина в жега и duhate?

В първите дни на престоя ни в Гърция разбрахме, аз и съпругът ми, че се влюбих в тази страна веднъж завинаги. В Гърция има някаква необяснима аура, която носи мир на ума, комфорт и удобство. С една дума, ни пристрастен.

Първият ден отиде да се запознае с Атина и просто разходка из града на принципа безцелно. Но най-напред е необходимо да посетите Партенона, гръцката национална гордост. Тази снимка е за всички нас запознат с детството и в сърцето ми имаше мечта да отиде в тази църква, да стои под сводовете на колоните и да ги докосне с ръце. Ето защо, на първо място бе планирал да посети Партенона, и всичко останало, по-късно.

По принцип ние се мести из града пеша или с метро. И все пак понякога се използват таксиметров ако задържан в Атина късно.

В Атина сам

Как да стигнем до Акропола от себе си.

С метро стигаме до станция "Акрополис" и разходка по малка улица в сепаретата. Най-добре е да дойде тук на сутринта. Около тишината, красивата слънцето и зашеметяваща гледка. Тук можете да си купите бутилка вода с вас в случай, че ще бъде много горещо. Между другото, там на върха има малък фонтан, където можете да утолите жаждата си и да получите малко вода в бутилка. В Гърция, водата е много вкусно, и аз искам да го пия и да пие. Тук, в близост до бреговете, има тоалетни, ако някой сърбеж.

Билети на касата се отваря в 8.00. Ако пристигнете по-късно, трябва да се остави на опашката и големи тълпи от туристи, които постоянно ще получат в обектива на камерата и развалят уникалните кадри. Многобройни групи туристи навсякъде, но без това по никакъв начин. Много bolgarskogovoryaschih. Можете да стоят на разстояние и тихо слушат ръководство история.

В Атина сам

Един билет до Акропола е на стойност 12 евро и дава право да посетите няколко музеи на Атина. От малка площ, където има офиси на хлъзгав стълбата да се изкачи до Акропола.

Около Партенона и много хлъзгави скали и плочи. Хубаво е да седнете на полиран камък и време, за да се наслаждавате на гледката на Атина или просто да седнете и да помислим за най-важното. градът е много впечатляваща външност. Почти всички къщи в Атина в бяло и са с височина от не повече от 4 етажа. Това се прави от съображения за сигурност от страна на земетресението.

Обърнете внимание на маслиновото дърво. Ръководства казват, че това е маслината, че Атина даде гърците

Що се отнася до Акропола, можете да говоря за това за дълго време, по-добро от себе си, за да прочетете тази специална литература. Всеки уважаващ себе турист се опитва да вземете сувенир камък на Акропола. Имайте предвид, че всичко се внасят камъни, те казват, че те доведе тук, специално за туристите радост, че всеки ден ги носите със почти един тон. Между другото, ако дойдете на ум otkovyryat камък от стената на храма, цената на такъв прилив да бъде доста голям, ще се наказва с глоба от една прилична сума. И в двата случая, посещение на Акропола сами по себе си ще бъде много по-интересно, отколкото с обиколка с екскурзовод, като част от тълпата.

Ето днес Акропола. Покрит в горите и скали. Римейк е много

Храм Porfenon (Атина Parfenos храм) и Акропола Acropolitan настани на хълма, на височина от 150 метра над морското равнище. На тази височина, което трябва да тропат с крак от гореспоменатите хлъзгави стъпки.

След Акропола и Партенона, взехме една дълга разходка из града, взирайки се в магазини и просто се радват на живота. Посетихме в близост до сградата на гръцкия парламент и погледна evrozov, гръцки войници шпалир. Имахме вечеря в някой от многобройните таверни. Части са огромни в Атина. Най-напред се в непознаване на всяка част, но след това си помислих, че за две е достатъчно за едно хранене. Гърците в таверните, направени безплатни за осигуряване на вода и няколко хлебчета, PIROZHENKO, за които те много ви благодаря.

На сутринта на Атина не е пренаселено и това е още по-красива. Гръцките хора не са прибързани и как се чувствахме мързелив. Може да седи с часове в кръчмите с чаша кафе или фрапе и обсъдят своите неотложни проблеми за стотен път. И все пак се твърди, че те не са задължителни, за да насрочат среща в 6:00 и се предлагат в седем.

Един ден отидохме на разходка до Плака, в същото време да си купите сувенир дома. Плака е основните исторически и туристически улиците на Атина, състоящ се от таверни и магазини. Това е много вкусни миризми на пържено месо и кафе. Не се изненадвайте, ако постоянно ще дойде чичо и им предлагат да изкупят палто, или повече, за да отида с тях ", там не е далеч, там е най-красивата и евтини шуба". Гърците смятат, че по някакъв начин, ако сте от България, тогава определено трябва палто. От всичко това следва, че Плака е и място за поклонение за любителите на много палта и жертви shubturov. И аз исках да го викат pristavalam: "за какво си кожено палто за мен, аз не съм дошъл тук, за това"

Те могат също така предложи да изкупи сандали. Или жироскопи. Или зехтин. Между другото, зехтин сме внесли дарбата си у дома. Това е един от най-полезните сувенир от Гърция. И Плака в Атина ми напомня на нашия Арбат. Ето само това, а не кого.

В Атина, много бездомни кучета и котки. Най-често срещаният модел, когато в близост до всяка спирка на обществения транспорт безцеремонно се разпадна точно на кучето на тротоара и никой не обръща внимание. Същото е и с котки, те са навсякъде.

Най-романтичното място в Атина, този Lekavittos. За да получите тук, можете да използвате въжена линия, която работи във вътрешността на скала или пеша по стръмната пътека, на която решихме да не. Но за да слезе на тази писта ще бъде много интересно, и ние направихме. Какво видове отворени очи към планината! Един билет за лифта е на стойност 8 евро и дава отстъпка в кафе в горната част. На всеки половин час, а въжен се качи горе Lekavittos планините на височина от 300 метра. Ако дойдете тук през нощта, можете да видите на гръцките класици, осветени Акропола и морето в далечината. Тази карта Атина. Тук е византийската църква Свети Георги.