Указания от Будва до Хърватска

Така че, след като благополучно в 2 дни за стартирането на сайта, аз бързо се опитват да наваксат!

Указания от Будва до Хърватия. В 06:20 ч тръгнахме с автобус от Будва (Черна гора), Сплит (Хърватия) ... Е, не точно в 06:20 и в 06:50 часа. И всичко това, защото станцията не дойде на автобуса и обикновено малкия автобус! И всичко е нищо, но ние сме с моторите и всички пътници с куфари ... Ние извика и се закле и поиска да ги вземе в кабината, но, уви, няма място!

Ние трябваше да напусне голяма камера за съхранение на Будва. И ние все още не сме ги вземе - ние чакаме за нормалното автобуса на желания маршрут от багажното отделение. В този случай, ние сме отново помага на нашия сънародник и приятел на Будва. Devuli, аз дори не знам как да благодаря - елате и живее с нас в Хърватия :).

Mega транспорт Будва-Сплит

Пфу, да седнем и да тръгваме! Злото като кучета :).

Пътят, разбира се, просто страхотно пейзаж - по крайбрежието на острова сам се заменя с друг, и изглежда, че не сте на всички в Европа, а някъде в океана на ръба на земята. Това е по-добре от който и да е от валериана - като балсам за сърцето. цвят на морето, който отвори почти веднага след границата с Хърватия, ни очарова напълно! Е, града, минахме, запомнен като отделна обиколка на Дубровник, Макарска Ривиера, Сплит, Трогир, Шибеник - о! Между другото, на автобусите от Сплит има Wi-Fi.

Упътвания от Будва до Хърватска - flina пътуване блог

Пътят, макар и красива, но не е лесно. Карахме част от Черна гора (и през цялото Котор), около 40% от хърватското крайбрежие и дори на плажа част на Босна! Босна и спечели част от морето, така че сега той се разпада на Хърватия на 2 части - преди и след Босна. Трудно е да се преброи колко граници имаме. На някои от тях ние просто пропусна всичко като транзит, очевидно, но печата в ponastavili на паспорт добре :).

Около 15:00 пристигнахме в Сплит. В 16:00 се качихме друг автобус в 18:00 часа и бяха в Водице! Ура!

На път Сплит - Водице

Упътвания от Будва до Хърватска - flina пътуване блог

Послепис Всички снимки са направени с автобус - Аз специално не изравни хоризонти за прехвърляне на усилията им от прозореца 🙂