Нека започнем с факта, че е налице, в радиус от 30-40 км се намират най-малко три места популярно наричани кървава купчина. В едно от тези места, които са били тази зима, също така е известен сред местното население като проклетата могила, каменната порта, по мое мнение, второто име е по-правилно. Отдолу е сниман с Wikimapia в което се посочва мястото, което ние решихме да се намери днес:

Търси проклета крепост в Kyshtym, пътуват до Урал

Достигането на Kyshtym, включен Slyudorudnik. тези места ние сме запознати - този път карахме на каменната порта. и Sugomakskuyupescheru. Това е оставено да се види сред боровете Sugomak езеро, спряхме и се приближи до брега. Водата в езерото дойде забележимо старата брегова линия била съсипана, така че ние не веднага разпознава брега.

Хайде да отидем по-нататък, тук е десен завой при Sugomak пещера, където бяхме миналата година, и карам малко по-нататък и спря в живописните блата. После погледна към картата, видях, че на това място пътят пресича реката Sugomak, и това беше просто една блатиста земя своята заливна. Следваща река Sugomak се влива в езерото Sugomak.

Поглеждайки назад, видяхме осветен от слънцето планински връх Sugomak. Но ние трябва да отиде по-далеч, защото пред неизследвани джунгла, че така искате бързо да се изкачи кръг).

Търси проклета крепост в Kyshtym, пътуват до Урал

Преди да се стигне Slyudorudnika навигатор скръцна на завъртане надясно, където се обърна. Асфалтов приключи и започна грундиране (макар и доста приличен). Стръмно нагоре стръмно от планината и около девствената природа на Урал и въздухът дори яде с лъжица. Дишайте този въздух и не може да диша, настоящето горски билки и борови клонки еликсир.

Тук в ляво чрез клоновете на един храст блеснаха рекичка, за търсене на навигатора е реката Kyshtym. Тесен панделка криволичещ река Kyshtym, с весел ромон на подвижния водите му през купчините камъни и дънери паднали във водата. Спираме, отделете няколко снимки. След пробив през гъсталака на коприва, аз отидох в банката, и се оказа, че водата в реката има отличителен червеникав оттенък.

От лявата страна на пътя на реката, и на правото на стръмните скали:

Търси проклета крепост в Kyshtym, пътуват до Урал

В навигатора ми да отбележи координатите на точката, на пътя от тази точка до кървавата селището е необходимо да се премине от изток на разстояние от около един километър. Отиди до река брод приемем, проблеми няма да бъдат, но да бродят из гъсталака стена на компаса на изток до нас не е било възможно. Надявах се да се наблюдава в правилната посока, оставяйки по пътя, а с него и на моста над реката. Тук навигатора ни накара наясно с факта, че сме пристигнали на местоназначението си, но не и изходящ път наляво, не сме забелязали. Ами давай напред и на километър и половина известие за напускане на лявата лента.

Ние се обръщаме, ние минават през моста и се оставя на зашеметяващата красота на поляната. Спряхме да се възхищаваме на красотата на пейзажа. Лично за мен няма нищо по-красиво от това малко грубо, но в същото време, като уютна и дом на Урал природа.

Пътят става все по-лошо и по-лошо. Оставяме колата, облечени с дрехи, блика спрей срещу кърлежи, да вземе раниците с чай и сандвичи и си отиват по пътя напред. На стотина метра отиват в гората, и весело прескачайки локви, давай напред.

Търси проклета крепост в Kyshtym, пътуват до Урал

На един бор стои до пътя към забележите странен модел:

След това се оказва, че една и съща картина се повтаря за всички боровете лигавицата на пътя:

Тя изглежда по кое Индийския тотем. По-късно, говори с местните жители, открих, че тези резки оставени в боровете за производство на смоли "терпентин".

Като по този начин малко по-малко от километър, ние виждаме, предната вилка. Очевидно пътя разклонение на ляво и трябва да ни доведе до кървава крепостта. Самият път не е, стъпкани трева писта в две ни отвежда дълбоко в гората. Изведнъж предизвестие око ръб три метра пред него в ляво движение. Замръзнах на място, както и от тревата ме гледа, посочи муцуна лисица. В непосредствена близост се струва, са направили една крачка, протегне ръка и да dotyaneshsya. Все пак, това объркване продължи само миг, лисицата се обърна рязко и даде една сълза дълбоко в гората, добре, ние сме във възторг проследи погледа й.

Търси проклета крепост в Kyshtym, пътуват до Урал

могила Дяволското, ние в този момент не са намерили. Придвижване по-навътре в гората, да спрем да изобилието от кърлежи. След като става около стотина метра от пътя обрасло с трева и гледа краката, видяхме десетки тези паразити, да ги разклаща надолу, ние решихме да се върне към колата. По пътя обратно тръгнахме дузина кърлежи от облеклото. Настроението е малко разглезен, но, от друга страна, това, което ни пречи да се върне през зимата, когато няма акари не са пречка.

Когато стигнаха до колата, ние отново се огледа внимателно за кърлежи и седна да пие чай с сандвичи. Чист въздух, красива апетита и прекрасна природа около нас се върне добро настроение. Walk, така или иначе, е успех.