На другия ден отидохме в първия ни излет с палатка, спални чували и раници. Всичко е както трябва да бъде. Тъй като живеем сега в Караганда, а след това преминават през квартала Казахстан. Между другото, от не по-зле Югоизточна Азия. До известна степен, дори по-добре, защото това е нещо ново за нас.

търсене Мистерия - пътуване блог - Bayanaul и езерото dzhasybay страхотна уикенд тайни

Така че, нашият път лежеше на територията на област Павлодар в село Bayanaul, който се намира на брега на езерото Sabyndykol, както и до езеро Dzhasybay (Zhasybay) естеството на тези места е невероятно. 2 дни остават там, ние дори да забравяме, че ние сме в Казахстан. Така че всичко, което съществува по различен начин.

Ден 1. Bayanaul-Zhasybay. Lake Панорама Dzhasybay и една нощ в планината

Приблизително в 19:30 в автобуса пристигнахме на автогарата от Караганда Bayanaul. Той е разположен в покрайнините на селото.

На снимката тя не се вижда цялата живописна местност. Но това, което един пейзаж отвори пред нас, тъй като ние влиза на територията на защитената зона ... не приказка да каже, нито писалка опише ... от друга страна няма да кажа. Особено след 5 часа монотонен пейзаж на огромните Казахстан степи.

Като цяло, пристигна на автогарата, разбрахме от нашия шофьор колко е връщане с автобус до Караганда и как да получите от тук, за да Dzhasybaya (Zhasybaya). Но с това се спре отида такси до езерото. Автогара беше затворен и ние стояхме на вятъра, в очакване на таксиметров шофьор. Да ... времето за уикенда да зарадва нас не обеща, така че ние сме много щастливи, че не валя дъжд.

През целия път Макс мечтал залез слънце, наистина го исках да имам време да дойде до мястото, преди да се стъмни. Пристигнахме в Bayanaul ние сме в светлината, но това е до езерото Dzhasybay (Zhasybay) има, когато е стъмва.

Да останеш тук, ние някак си не наистина харесвам. Лично аз имам чувството, имаше някакъв несигурност. На първо място, не можахме да намерим тук всеки пазач или мениджър. На второ място, няма какво да се предпази от вятъра. На трето място, тук той не е виждал езеро. Четвърто, за нас двамата трябваше да плати 500 тенге.

Стояхме там в продължение на около 10 минути, никой не може да ни и не излезе. Вървяхме по пътеката в планината.

Между другото, на влизане на територията на езерото Dzhasybay (Zhasybay), ако Макс не си спомняше правилно, е необходимо да се обърне на 200 или 300 тенге на човек. Този път имахме късмет. Нашият шофьор на такси само махна с момчетата от трансмисията. И твоя човек ... до езерото ние ликвидация серпентина. Казва Max, ако са пътували в автобуса, шофьорът щеше да ни остави и тази част от пътя трябваше да ходи. Пътувахме с таксиметров шофьор без да спира, възхищавайки се на фантастична планински пейзаж. Той предложи да отидем на турне за 6000 тенге (както ние разбираме, цената е за автомобил, а не на човек) в една от трите предложени сайтове. Но тъй като ние туристи бюджет, а след това отказа, въпреки че скалата Баба Яга и Aulie пещера-TAS аз ще гледам. ... но не и този път.

Така че отидохме в планината. Катерене по-висока, като на мястото еднакво и реши да смола палатка тук. Освен това, ние се спря много добре! Той е уединено място е бил заобиколен от камъни и да ни се затваря от вятъра. Ние изоставени раници и се качи на скалите. Ето мнението! Въпреки факта, че вече почти тъмно красота не може да се скрие. Dzhasybay езеро, зони за отдих, плажове, кафенета ... всичко беше в пълен изглед.

Да ... това успешно сме влезли в системата. И изглежда, че нещо се е много личен. Макс отиде да инсталирате камерата, а аз останах да се подготви място за сън. Честно казано, аз съм много се страхува от се среща с змия. Но за моя изненада, ние не се срещнем тук дори насекоми.

Събера палатката, един не може, че е необходимо да се отклони създателят от създаването fotoshedevrov. Заедно можем да го установи бързо се разпространи постелки, спални чували и отиде на скалите: хранене на открито и да се насладите на красотата на звездното небе.

Ден 2 Околности Dzhasybay езеро. зони за отдих. Tomb Zhasybaya. Bayanaul и Sabyndykol

Ние се събуди със звуците и миризмата на дъжд. Палатката е мокра отвътре и капките падаха върху нас, тя е на стойност докосване на стените. Дъжд след това интензивно, а след това спря, след това отново започна. Но ние не се отчайвайте, времето е само 10 часа, както и шлиферите, които имахме в магазина, така че ние бяхме подготвени за екстремни условия. И тогава за радост на нас изведнъж погледна слънцето.

Веднага настроението се е повишила, щастливи и удовлетворени, се събрахме, закусихме върху скалите, nafotkal и удари по пътя.

След скитащи малко по скалите, ние решихме да слезем и да проучи зона за отдих, знам ценовите условия и на живот. Също така беше планирано да отидете на плаж от едната страна на езерото до другата. За да се разбере по-добре, когато има, че и как направих една малка карта с означението (БО - Holiday Village).

Побой всички зона за отдих, от една страна и се стигне до "Samal", ние се разхождаха по брега на морето, за да "Бърчууд". Там спряхме за почивка дим. И в същото време и чат с баба, който е под въпрос дали е възможно да се стигне до Bayanaul ходи и как да намери пътя. Тя ни всичко в подробности, за да се покаже и да каже. От него научаваме, че пътят минава точно през гроб Batyr Zhasybaya на - една от основните атракции на тези места. Името на героя от войната на казахски-Jungar и призова към езерото. Много красиви легенди, свързани с тези места и да изглежда, че всеки сантиметър около езерото има своя уникална история.

От "Бърчууд" стигнахме до павиран път, дойдоха до зоната за отдих "Zhasybay" и след това видях, беседка на върха на камъните.

За това място стълбище, когато видя, че ние решихме да се изкачи.

Тя е с красива гледка на цялата територия "Zhasybaya" и "Samal" розов сградата.

От тази гледна точка може да се види на острова на любовта и Frog Peak.

Насладете се на фантастична панорама, ние се премества към зоната за отдих "Бреза". На място има няколко кафенета. Всички кафенета цени на шишчета са едни и същи.

В един от тях, ние решихме да направим спре и вечеря.

Между другото, тук можете да наемете велосипед за 800 тенге на час.

Тъй като ние вече не fanateem на пиле, тогава ние нареди краката пиле. Части нас много изненадан. Освен това, хляб, кетчуп и лук, включени в кебап цена. Да, и водата, която пием любовницата си позволи, дори ни донесе чаши. Взехме своите сосове, питка, много вкусно и апетитно ястие. Месо малко dozharili не, но както се казва, горещата суровините не се случи.

Аз за първи път в живота ми, така пълнени, излиза от кафенето. Е, ял, пил ... пред нас чака дълъг път. Преди зона за отдих "Кристал", ние не отиде. Веднага се обърна на самия път, който води до село Bayanaul над гроба Batyr Zhasybaya.

От началото на пътеката към гроба Zhasybaya около 1.4 km, а с раница в планината върху скалите изглежда, че всички 3.

Ето, най-после и самия гроб Zhasybaya където всички посетители са склонни да се получат.

От гроба до селото ходим 5,5 км по права гладък път.

Общото разстояние от Bayanaul по магистрала 14 км, но ако отидете пеша, разстоянието е намален наполовина - само на 7 км.

В 07 часа вечерта бяхме постигнали езерото и Bayanaul Sabyndykol където и реши да смола палатка и да прекарат нощта отново.

Право на плажа между езерото и селото направи легло, покрито клиринга и отбеляза успешното провеждане на уикенда.

Ден 3. Селището Bayanaul. Обратно в Караганда

Втората вечер ние като че ли по-студено, отколкото първия. Ние сме много студено. Може би затова сме се събрали за 15 минути. В 6 часа сутринта ние вече се насочват към автогарата, до която на 2 км да отидат, тъй като ние предложено местно.

Много изненадани от присъствието на джамията, а не малко,

както и много магазини, паметници и обществени институции.

Точно в 7 сутринта се върнахме Караганда. Страхотно прекара уикенда. Казахстан никога не престава да ме учудват. Изобилие от впечатления и емоции ... ние искаме повече и nadolshe.

За информация как да получите от Karagandy да Bayanaul, колко са билетите, автобусни разписания и други технически въпроси, реших да се включат в отделна статия - езерото Dzhasybay - място, където можете да се отпуснете евтино + колко струва и как да стигнем до там. Надявам се за хората, които отиват на почивка на брега на езерото Dzhasybay, тази информация ще бъде от полза.