Пътуването тридневно до биосферния резерват кавказки, да Kardyvach езеро.

Lake Kardavych разположен в естествен басейн и е заобиколен от планински склонове Tsyndyshha, Loyub, Kuteheku. Езерото морена произход, образувани от движението на древните ледници. Тя е с елипсовидна форма и размер е с дължина 500 метра и 300 удара. Водата в езерото, по всяко време на годината е студено, дори и в горещите летни дни температурата не се повишава над 10 C. Най-забележителното нещо, което езерото напълно bezrybnoe. Това се дължи на водопада Emerald, разположен надолу по веригата. Нейната водния поток не може да се преодолее, без планинска пъстърва.

За да посетите езерото Kardyvach, два вида карти, необходими за издаване: пропуск да се запази и да премине към гранична служба. Ако разрешителни регистрация на резерва не е някакви проблеми, те дават един ден лечение на 200 рубли на човек на ден, а след второто преминаване има времеви ограничения pogranpropusk издава в срок до 40 дни, така че ако сте решили да отидете на Kardyvach, нещо за че е необходимо да се мисли предварително, той е свободен. За да се намали непосредствена част от маршрута, за да Engelmanovyh полета могат да се хвърлят за офроуд транспорт, така и да отидете на 25 км през гората по черен път не е много интересно.

Ден първи. Красная поляна - Engelmanovy клиринг - Fir Meadow.

Сутринта започна с будилник. Тъй като аз не обичам да се съберат раница с нощувка къмпинг, аз се съберат раница на сутринта. Тъй като ходихме на КП на първия влак (от Adler 8.00), аз се събудих в 6 часа и започна да събира за похода. Събиране на цялата необходима и опаковани в раница, се преместих до жп гарата. В влака чаках за другите участници на нашия поход (всички имахме 6 души). В KP пристигнахме в 9 часа сутринта, при пристигането си, което чакахме за ездачите на поляната УАЗ Engelmanovy. Отиди приблизително около 2 часа, със сигурност в сравнение с газ 66 е УАЗ комфорт и бързина, на мястото, което се случи, за да бъде премахнато е 66 Газ о все още отида там rastryaset качествено. При достигане на границата на Psluh ние проверката на документите и пропуски, този път взехме много дълго време, за да Psluh граничните служители, независимо дали те не се събуди, или забравени писма стояха защото ние Psluh около 20 минути. Стигнахме Engelmanovyh просеки доста бързо, по начин, който да не пропуснете prishlos- шофьор УАЗ Агоп по целия път, казва интересни истории и анекдоти, в надпреварата беше много забавно)))).

Златна есен на Engelmanovyh поляни.

Мост над поток.

На мура е с камина и едно добро място под палатката преди да е станало тъмно, ние решихме да бързо да създаде лагер и да се подготвят за ядене. Докато момчетата създадени палатки, момичетата ни някъде загубен (мисля остава да направите sebyashki и фотографски пеперуди, които не са), а не момичета ни оставили за дърва за огъня, аз не бях много изненадана и шокирани, дори до известна степен, че не е много Предполагам, че момичетата отиват за дърва за огрев.

Камина с ела. Ето такава тук тръгват някои туристи паркинг зад себе си.

Тридневната екскурзия до езерото Kardyvach

Bit разтребил камина, изгорени банки и балони. След вечеря всички се събрахме около огъня за чаша чай, той вече е тъмно, и силно температура падне под нулата, и обсъдени планове за следващия ден. часовникът все още 21:00 отидохме да спи, беше станало вече наситени.

Ден втори. Fir земеделска земя - езерото Kardyvach.

Според плана, което имаме днес е рано, ще продължи в следващия кръг в 7 часа сутринта, но на сутринта беше толкова прохладно и свежо, че ние решихме да не много други неща, за да се стопли в спални чували и се махай не много по-късно. На сутринта след закуска и събиране на лагер ходихме на маршрута, слънцето се е затоплил въздуха не е много и беше доста топло на улицата. Но как би слънцето не затопля и блестеше на много места по маршрута е вече лед. Около час по-късно, стигнахме до границата, където отново проверката на документите и наличието на pogranpropuska научих, че граничната охрана в езерото е празна, ние, разбира се, с удоволствие. Тук, в pograntsov между другото хваща MTS и Мегафон.

От границата до Kardyvach на около 6 км разбира се. Отиди приблизително около 2 часа, пътеката е добра, тя е на поляните на субалпийски. За последен път, районът около езерото се е променило, за да направи мост над Mzymta, преди това трябваше да пресекат река брода, и по протежение на езерото направена дървена пътека укрития, създадени с маси за туристите места за паркиране.

Сенник с маса и пейки.

Тридневната екскурзия до езерото Kardyvach

Към 12 часа бяхме на нашата цел-езеро Kardyvach. Плановете са били на посещение и горната Kardyvach, но плановете се промениха, дойдоха твърде късно, и лагера е поставил. Решихме да създаде лагер и да се разходят из Kardyvach. Ние се създаде лагер, и хапят някой някъде, които останаха в лагера, и който отиде на разходка из квартала. На езерото е вече много по-хладна от ела, дори трябваше да се затопля в гъба. На Kardyvach много тих и спокоен, няма голям брой туристи през лятото, можете да се отпуснете и да се насладите на природата.

Днес ние имаме вечерни срещи около огъня, един от участниците в нашата екскурзия днес рожден ден. ни вкуси вкусна торта и чай от планински билки (билки донесоха със себе си, в планините вече не, че по това време там), които оставихме нашия фотограф да правя нощни снимки Kardyvach (в момента на писане, снимката е все още в лечението, изложи отделни снимки) , Това отнема това нещо за около 2 часа, след което се върнахме в лагера, за връщането на групата е отишъл да си легне, въпреки че часовникът все още не е 21:00. Да, и ние решихме да не остане за дълго време и да се отпуснете.

Ден трети. Lake Kardyvach - Fir Meadow - Engelmanovy клиринг - KP.

Днес имаме много натоварен ден, сега ние трябва да отида за един ден, какво ще и отиде два дни. То е насрочено за 9 ч, възходът в 7 часа сутринта събиране лагер и закуска. Охлюв, изпратихме много не се използва, за да и се бяха преки заповеди в лагера, събиране на боклука и прилежащите паркинги, и го изгори, внесе ред паркинг на брега на езерото. Не би плаши фигурата на 18 km, на гърба отива много по-бързо, малко повече от един час по-късно бяхме на граничната охрана. Къде сме отново провери документите и разрешителните.

Зимата е близо.

Тридневната екскурзия до езерото Kardyvach

Обратно отива много по-лесно в следобедните часове бяхме на ела поляна, а след това ние решихме да направим закуска, докато момичетата ни приготвят различни лакомства, аз Ваня направени кампания на околната среда "Ние обичаме природата" (инициатор на това действие Ваня), събрахме всички в кошчето под формата на празни кутии и газови резервоари, сплескана и опаковани в чанти и раници.

След екологично действие.

Охлюв, ние отново не изпраща много преди, и да се доведе паркинг в ред, ги настигна на половината път до поле Engelmanovyh. Колата ни е наредил при 16:00, стигнахме до около 15:00. Там не са много време, за да стане готов, посетете местните narzans, които са в близост, и който си почива след пресича пътя. Момичетата отидоха на елените ограда, този път елен са агресивни, окръг оградата.

Потопени в УАЗ, отидохме в гърба, ние слезе около 1,5 часа пътуване толкова забавно, нашите шеги шофьор не завършваха, и лицето, само по себе си то положителна. Travel. Опазване на околната среда, и не оставяйте боклук в паркоместа.

Време график:

18.00 пристигна в KP

Път на картата.

Тридневната екскурзия до езерото Kardyvach

Пистата е написана с Kardyvach към поле Engelmanovyh.

Препоръки за по маршрута.

-За да имат време да ходя до една Kardyvach, трябва да излезете ПК по Engelmanovy в часа 7 часа сутринта, а след това в 09 часа можете да отидете на ходене част от маршрута.
-Смятате ли, че маршрутът на Kardyvach, тя периодично се отваря и затваря отвори в резерв.
-Kardyvach около има много места, където можете да отидете да radilaku - Kardyvach Горното езеро, езерото -Sineokoe (официален маршрут е затворен), езеро яде скришом (официален маршрут е затворен) и планински Loyub (официален маршрут е затворен).
-Пътеката е като цяло отлично, но има малко мочурливи места, най-добре е да ходи в обувките.
-Маршрутът е маркиран с всички червените маркировки на дървета.
-Официално, маршрутът не може да бъде огньове (изгорихме, и изгори боклук), да го вземете с газ.
-Вземете пластмасов контейнер, на обратния път, да набирате Narzanov (по пътя си, че е около 7).
-Cellular комуникация е на охраната синеок и граничните (MTS, Megafon)
-По времето, за да премине от поле, за да Engelmanovyh Kardyvach от 6 до 8 часа пеша обратно от 4 до 6 часа.

Оборудване в кампанията.

-PalatkaMarmot Aura 2P служи вярно в продължение на девет години, разбира се, през което време силикон покритие е прелети и проливен дъжд десет тона не притежава, но доволни от тяхното тегло и размер, пълна копейка парче.
-Обувки Asolo Sasslong. купих в началото на това лято, обувки оказаха само добрата страна, през цялото време постоянно краката сухи при всякакви климатични условия, да седне на крака като семейство, са били с мен за 1000 km отвъд този сезон, служи вярно.
-Спален чувал нежен пашкул Ригел (-7 до -30, тегло 1600), купен за 7200 стр, е в момента курсът на долара в този сезон се оказа един спален чувал само с добра ръка, минус-родната kompressionik бъде заменен. Аз го промива няколко пъти, надолу много добре възпитани, че не губят свойствата си. На Kardyvach при -5 съм спал там само в бельо, беше много горещо. Покупка съдържание.
-Фенерче Petzl НАО. този фенер пеша за една година, добре възпитани при всякакви метеорологични условия. Единственото негативно, което се дължи на факта, че батерията се намира зад студа замръзва Akuma и бързо razryazhaetsya- нужда да купувате удължител за Akuma да се скрие под якето.