"Това Мармарис, бейби!"

Искам да ви кажа как аз и моите приятели са имали почивка в Турция, а именно в Мармарис! Ще започна с това, че сме пътували 10 души! 8 души в Карен хотел 3 * и две в Elegance 5 *, така че аз ще ви кажа веднага за двата хотела и като цяло, каква е Marmaris!
Така че ... Летяхме до летище Даламан, ние бяхме посрещнати от местна компания ИПМП. Отиди до Мармарис 2 часа, като се брои спирка по средата стоп в продължение на 20 минути, можете да си купите храна да отиде в банята, както и свободно да се разхождат из сувенирните магазини.
Хотелът избрахме дълга и болезнена))). Тъй като ние имаме много на всички вас няма да моля. Избрана цяла Турция, но знае за Мармарис каже, че той Ibiza Турция, реших да отида там. Курортът е, разбира се, скъпи от гледна точка на хотели. Затова решихме да вземе малка три рубла бележка, и да се разходят там спестени пари! Приятно изненадани от факта, че всички пари, които взехме с тях до края и не може да прекарат! Цени за всичко наистина харесва!
Карън ще говорим за 3 *. Хотелът ме впечатли със своя комфорт и чистота! Стаите са малки, но много уютни! Навсякъде са с тераси, климатик работи добре, почистват всеки ден, а не рано сутрин и следобед, когато си тръгвахме. Wi Fi в стаята е наваксване безплатно. Хранене хареса, винаги е имало месо или пиле. Климатизация на първия етаж (където рецепцията и ресторанта) не е, но за мен това е един плюс, никога не съм се разболява, а не прекалено горещо там. Сейф в стаите платени $ 2 на ден, но всички ние отбеляза и влагат пари и документи в едно. Между другото, нашите момчета бяха много недоволни, че на алкохол в бар бира, водка и нещо друго като местен жител водка. Но както винаги, ние са били закупени в Dyutifri! Така че това също не е важно!
Хотелът разполага с един младеж! И когато той завърши вечеря около басейна почистени всички легла наоколо и подредени таблиците, включени в класната стая силна музика! Нещо за пиене сервитьори донесе на момчетата и да си задаваме и да не ходи! Ако изляза от стаята с лошо настроение, след това след 5 минути, искам да танцувам! Трябва да кажа, че музиката крещи от всички съседни хотели до 11 и дори до 12 през нощта, така че можете да чуете във всички стаи със самостоятелни балкони! Но това не ни пречи, както и обратното! В 11 дойде безплатно в автобуса и всеки е поканен на "Бар улица"! О, това е едно вълшебно място, където тясна уличка дължина от 500 метра, тъй като барове и клубове от 50 парчета! Най-харесвани клуб "Арена", където огънят пламна и фин прах от водата ви освежи висящи душове! Това беше страхотно! Всички клубове, разбира се безплатно! Основен коктейл - "Секс на плажа", която ние постоянно се третира за бармани! След като си купих един резервоар на този коктейл за 40 $! Ако отидете в началото на улицата, започва красива крайбрежна алея с яхти! Има по-тих и по-тих, можете да седнете и да си вземе почивка от музиката на фонтаните. Ние винаги се върне вкъщи пеша, ние трябваше да отиде на около 20 минути на първа линия в непосредствена близост до нас бяха и барове, ресторанти и дискотеки! Мармарис всичко една голяма дискотека, където музиката се играе навсякъде, и сутрин и следобед и вечер, и всичко е винаги да танцува.
За плажове. Ходихме и в нашия град, или да отиде Nirvana Beach Нирвана на прахосмукачката плаж. Между другото, през нощта има дискотека кафе носи същото име, но когато отидох там, имаше около 10 Седнахме на шезлонгите край морето и ляво. Плажове, където има места, платени, но взехме се повозим на парашут в продължение на 10 души в Ромео и той ни позволи да лежите на шезлонга си безплатно до края на празника.
Pro обиколки. Взехме ВИП обиколка на егейския остров срещу хотела Саша. VIP защото Този ол инклузив екскурзии, ви дам, че ще изберете да се яде пиле или риба, не повече от 40 души, много пространство. Беше много забавно, красиво и интересно!
Искахме да направите обиколка с джип, но ръцете не достигат. Вместо това, ние взехме лодка от 20:00 до една вечер на рождения ден на свой приятел! Това ни струва $ 350 шега на всички! Много готино, капитанът ни заведе до каква острова и ние бяхме на върха на слушане на музика и гледат към звездите, и разбира се, за да отпразнуват! След това са били доведени до тази лодка обратно към "Бар улица"! Взел два пъти скутер под наем, 20 лири на час е US $ 8. скутер бяхме ток, не са необходими правата върху него. Приятели взеха големи.
Малко по-малко за Elegance 5 *, на територията, макар и малка, но красива, разполага с 2 плувни басейна, изкуствен водопад, вътре също всички най-високо ниво. Отидохме на вечеря по време на децата))). Нас, така че никой не се освети! Храната има своя клас, което е там, че не!
Естеството на Мармарис аз просто се влюбих в! Всъщност това беше моята най-интензивно ваканция, а защото такова дружество заедно и защото цените не са позволени в това, което не отрича, а защото ние, когато има просто не са! Вижте снимките и да задават въпроси!

Екскурзии / атракции ""

Цени за екскурзии до Турция, за цените на екскурзии до Мармарис (град) цена и описание на Карън Hotel 3 * (Мармарис (град))