След второто туристическа пътека отидохме в малкия град Му и Рана, които са ни дали нощ и два дни сладък български момиче живее в Норвегия в продължение на няколко години - Кристина Lucy. Историята за това е много забавно нощ и ден. Дмитрий, които се присъединиха към нас в началото на втората кампания, пристигна в Му и Рана, и е първият, в супермаркета, като се използва безплатен vayfay. Минахме две момичета и разглеждане на Димитри, който стоеше с раница, спекулира относно това дали да го закара до дома му (както се оказа, те са много активно използване Kauchsorfingom), и те не знаят това, което той е български и разбира за какво говорят , След това минава, те отидоха за храна, и вече е на път обратно, виждайки усмихнатият Дмитрий, те разбраха, че е чул и разбрал разговора им, след което те вече не трябваше да отиде някъде, и те го кани да я :) Когато каза Дмитрий, че той пътува с още пет приятели, те казаха, че е добре и те имат много място на тавана.

В града, в който дойде само ден, след като Дмитрий тъй като остана на празен път, което написах в предишния пост. Таван в момичетата къщата е наистина страхотно, така че ние сме много удобно разположен там.

На следващия ден всички ние решихме да отидем до местния планината, която се открива прекрасна гледка към града.

Близо паша овцете.

Група снимка на цялото общество. Люси и Кристин също така активно автостоп и ходене в планината, така че имахме голям чат по общи теми и като цяло много се забавлява.

Град Му и Рана. Виждам голям надуваем стадиона.

Тъй като ние се удари в норвежки Hell

По пътя обратно, когато се срещнахме един храст на червено и черно френско грозде. Ние преяждат и се съберат малко сладко, което сме направили през нощта.

Някой е красива къща в подножието на скалите.

В близост до града има река, където местните жители понякога риба. Алекс и Алекс, podogrevshis на слънце, ние решихме да се потопите тук, независимо от факта, че водата е не повече от 15 градуса.

Мостът над река.

Между другото, Кристина и Луси по голяма риба, която можете да вземете в местния кея на пет минути от дома им. По време на тази вечер хванахме 5 броя, които незабавно се освобождава обратно.

На следващия ден отидохме в Трондхайм, към който е около 500 км. В продължение на половин ден, отидохме около 150 и е бил ударен от порой, при които никой не искаше да спре и да ни вземат. Решено бе да отиде в лагера, в близост до което ние се опитахме спря кола. Алекс прекарал нощта тук на пейката на пергола, и сложих палатка следващия.

Тъй като ние се удари в норвежки Hell

Вечерта на следващия ден ние успешно достигна Трондхайм, една трета от населението. Норвежки университет по технологии.

Трондхайм ни посрещна с дъжд, затова отидохме в магазина и седна на пода, като се използват vayfay, който излезе на се намира в същата сграда на университета.

Когато се стъмни, ще отиде да търси настаняване. Без да се замисля, ние решихме да се сложи на палатка в двора на една къща. В Норвегия има неписан закон, според който е възможно за една нощ да се сложи палатка навсякъде, дори и на частната собственост, ако собственикът няма да се притесняват.

Тъй като ние се удари в норвежки Hell

На следващия ден ние решихме да отидем до едно място, по пътя към мястото, попаднахме на слива и са придобили няколко килограма. Безплатна храна. На снимката можете да видите ограда, но районът е изоставен.

Отидох за втория месец на нашето пътуване, до есента беше 10 дни, това, което ние периодично напомняха природата.

Така че, осъзнавайки, всичките ни грехове във формата на заек пасажи на ферибота, безплатен нощувки в къмпинги, и така нататък, ние решихме да доброволно отиде в Ада. На първо място, ние искахме да карам заек във влака (в действителност все още продължава да дяволите, нищо не трябва да губят), но надзорът не се съгласи да ни отведе там безплатно, дори и когато му казах, че той щеше да ада. Когато той попита къде отиваме, ние спокойно отвърна му на английски език, че щяхме да Hell, на което той отговори, че струва толкова, колкото 80 CZK на двойка и не могат да пътуват безплатно. Очевидно е, че това е самият Харон, а не по друг начин. Без да се замисля, ние решихме да отидем още автостоп. Когато говорих с драйвери, които се отправят към ада, те го взеха като напълно нормално нещо.

Като пристигна в ада, ние веднага се срещна ада на скара, че сме били бързо да премине на страната, тъй като да опече на огъня не искахме.

Знакът на гарата.

Някои грешници отиват в ада с автобус.

Има и местния супермаркет, която продава вече подготвени грешници. На пържени грешници, ние не разполагат с достатъчно пари, така че сме купили най-евтиният картофена салата за 1,5 евро / кг.

Тъй като ние се удари в норвежки Hell

Влезте, сочещи към бесовете с вилици и лъжици.

Също така в Ада има хотел, в който грешници могат да чакат реда си. Снимката в непосредствена близост до злини се изпращат на уютните стаи с котли.

В ада, можете дори да се качи на мотора и да вземат децата с тях. Аз не мисля, че децата могат да грешат, така че е вероятно да бъдат приведени на обиколка, за да тъй като те са знаели от детството, които могат да се хванат.

Тъй като ние се удари в норвежки Hell

Малко разходка из ада, ние замръзна (температурата е около 15 градуса) и затова реши да не остане там, мислейки бързат да излязат. И двамата искаха бързо да нокаутирам, че премина през частен път за пешеходци в посока на тунела. Няколко минути след напускане на пътя, ние бяхме вече се приближи до полицейски микробуса. Сладко момиче ченге попита нашите документи и след проверка ни закара обратно в ада, до автобусна спирка, за да можем да спираме дотук, след като ни да обещае да не ходи по пътя на която Харон носи своите клиенти.

Място на автобусната спирка беше доста добър, и след половин час карахме обратно в Трондхайм. Пристигане през нощта, ние имаме малко разходка из дъждовния град нощ и отново отиде в двора на къща на апартамент, където да се постави шатрата.