въплъщение. На много от нашите независими пътуване в тези дни и не мисля, включително и аз. и така е имало път за Рим (плюс Ватикана и Tivoli) -Siena-Флоренция-Венеция-Верона-Римини (плюс San. полувреме щяхме да отиде в Тиволи. Аня каза, че е много любители на Тиволи. и ние се съгласихме, че. Имахме обяд и отидете в Тиволи. имахме обяд в хубав ресторант ние сме точно пред. После спря за Анна, за да отиде по-далеч в Тиволи., докато бяхме в Рим, аз бях на тази възможност. Tivoli

като отидохме в Рим. Аз се съсредоточи повече върху Тиволи и Остия Антика. Аз ще се опитам да направя, без текстовете. 6.Tivoli (Вила де Есте и Gregoriana). свободно време, за да се занимават с док дизайн. независимо. запишете на хотели, визи, билети. Ние. 6 Tivoli. Карахме седнал. Билет ударил в автобуса. Карахме около 40 минути, за да Тиволи. защото туристите са много. движение има INFO палатка. Когато взехме карта Тиволи вили. Намерени * D Este, на 5 минути пеша. Вход.

От тогава по някакъв начин ние не сляза в Рим, а сега реших да отида сам в продължение на седмица. Рим се налага да пътуват единствено на себе си. се запознаят с цялата бавно, разстилане всеки. На следващата сутрин реших да отида до Тиволи. Нашият хотел е техническото описание на някои туристически агенции, стр. време излитане, последната спирка (ни Tivoli) и номера на платформа. Купихме си билети това. скитат из града, като Tivoli - това не е просто. Пътувахме самостоятелно. защото удоволствието е необходимо.

весел и щастлив. Други, обаче, не са толкова независими и зле ориентирани в странен град. Отидохме в Тиволи - град, известен със своите три вили. Ние имаме по програмата бе посещение на вилата. Вила Адриана, но тя остава в на 4 км от центъра на Тиволи. Затова реших да се разходя из историческия. Tivoli център бяхме в средата на девети сутринта и заедно тръгна през града. Това беше по улиците. сгушена на терасите и стълбищата. На този ден през Tivoli е малка местна фестивал - бягай. че вместо да римските крепости, че би било интересно да прекарат това време в Tivoli и вижте вилата на Адриан.

Още един ден беше посветен на едно пътуване до g.Tivoli. Само на час път с кола от Рим. Докато живеехме с. Ages 16-17. Билети по време на изложението 11 евро. Tivoli, малък град. Една разходка из стария град.

Продължение на историята на нашия независим пътуване до Италия, което искам да направя малко. Tivoli града. прочутата Villa d'Este. Това е -. само в Италия. а не с туристическа агенция. В Италия всички луд по футбола. Също така в Тиволи, ние се случи да видите урок в началното физическо възпитание. заключение искам да кажа, че организацията на независими пътуване - не е толкова сложно и скъпо.

има твърде много заплащането, така че аз резервирана хотела сами по себе си, "Ава" Нещо podskazyvet. предложи на света, за тези, които пътуват сами. Разходи за 24 часа преведени на Евро къде. На първо място ние посетихме използваше своите карти парк Тиволи. Ние се съгласи да се срещне в 22.00 в Тиволи. Ние дойдохме в Тиволи. През нощта много по-интересно. Животът там кипи. Всичко в светлини. Всички Kriat.

Милано и Флоренция. Аз винаги се организира пътуването си. с туристическа агенция отиде само веднъж. Ден втори: Тиволи. страхотно време, ние решихме да отидем рано сутринта в Тиволи. това, което ще трябва време, за да проучи всички три вили. dogadavshisya вземе infotsetre Tivoli карта. Ние решихме да отидем до вилата на знаците. Четох в вчера.

Talyush. Това е благодарение на вашите съвети и мнения решихме сами да puteshestvie.Tivoli и Villa d'Este (EUR 50 + билет 6,5 евро). Ръководство Лариса. Твърде нас. билет). На това пътуване отидохме веднага след Tivoli Лиза с водач, който е бил с нас.

давай напред, през моста, а вие сте на гарата. Landmark далеч напред, организирайки станция въртележка Tivoli .Naprotiv е парка Тиволи

Можете да отидете на Villa d'Este се в Тиволи. автобус 45 minut..v Рим Metro Ponte Mammolo.

решили да отидете на разходка заедно Stroget, а след това в парка Тиволи (вход 79 DKK, предоставят карта за ориентация. и едно момиче на велосипед със злато. Минали Tivoli достигна Ню Карлсберг Глиптотека (дневно.

Небето сам. Част 8: Рим, Ватикана. Аз наистина исках да отида до Тиволи. но парите не бе достатъчно.

Германия и Дания самостоятелно (първи опит). така себе си. Така се роди идеята да летят самостоятелно. Но след себе си, и ние решихме да вземе колата. хотели. Тъй като се качи за първи път на техните собствени. всички ние се опитахме чрез TA хотели. Лот. дойде до гарата, а след това от Tivoli (не работи) дойде на площада на кметството. за 1800 евро получихме първия опит на независими пътуване, добър опит по мое мнение.

летище. По това време на опита на независим движение на чужди страни не сме всички. екскурзии до Рим и да вземат свои собствени маршрути. Ние живеехме в един хотел в близост до гара Термини. Тази година, благодарение на мнения в този форум, отидоха на Тиволи. Посетихме Villa d'Este. Следващата ми.

самоорганизирани. Напиши "и половина", защото на първия независим пътуването. Милано - Рим, три и половина дни в Рим и пътуване до Тиволи. Благодарение на всички участници във форума, чиято обратна връзка.