22.05 (8 ден) Svatošské скали, Карлови Вари

На сутринта станах първи. Спането е по-топло. На 8 отидем за закуска. Днес ние решихме да отидем на скалите. Игор отново поръча такси, тъй като тя ще бъде по-бързо, отколкото в автобуса с трансфер. Аз дойдох отново едни и същи таксиметров шофьор, ще само 15-20 минути.

Между градовете Карлови Вари и Локет река Orgzhe бори пътя си към гранитния масив Slavkovský гора, създавайки дълбока каньон, който завършва Svatošské живописни скали. Ние пристигнахме в селото с няколко къщи. Ляв работи тази дълбока река. Време още 10 часа. Ние сме доста по-рано, че е добре, че не е горещо, и всичко, което мирише на сутринта свежест. Точно от другата страна на реката и ние виждаме, отвесните скали величествени до 50 метра, с огромни каменни колони и шишарки, сложна система от пукнатини и цепнатини, като фантастична сватба шествие. Svatošské рок напомня за "Красноярск стълба".

Svatošské скали и наблюдателната кула Диана

Някои погледна отделни единични цифри, дори и в разгледана главата на човек. Ние ценим красотата им от далеч. От другата страна на реката, в далечината се простираше колеблив мост на две въжета. Давайте, той размахваше наляво-надясно.

Rocks повишиха веднага след моста, и изглеждаха недостъпни за инспекция. За да се доближи до тях невъзможно. Възраст на скали на около 300 милиона години и представляват магмата замразени във времето. В продължение на много векове, те унищожават на вятъра, температурата и валежите, реката, за да се измие.
Сега сме решили да тръгнат по пътя наляво покрай реката. Пътеката е дълга 7 км, а това води до град Локет. Елате и се насладете на спокойствието и красотата на природата.

Svatošské скали и наблюдателната кула Диана

Плувките на повърхността на тинята на реката, което цъфти с малки бели цветя, от това се оказва, че водата плаващ бели острови. Изведнъж реката видях плисък, това е огромна голяма риба плисна и се гърчеше там, може би това е щука, сом и може. Аз се опитвам да направите снимка на него, но не мога да намеря подходящия момент. От лявата страна на плажа има къщи, и са ремонти, които нарушават тишината на гората, която се простираше надясно и нагоре по склона нагоре. Вървяхме около 1 км, а реши да се върне отново към скалите. Този път реших да slazit по-достъпни. Наклонът е доста стръмен, под краката на много от миналата година на листната маса, която омекотява стъпките. Би могло да се получи малко отгоре, но не успява да направи снимка като пълен с малки дървета, както и че не се вижда. В най-горната част на стръмен, видях слънцето грее върху обекта, вероятно една скоба, за алпинистите. Взехме снимки на дъното на една скала, повече от това да проучи на това място не е било възможно.

Минаваме моста поклати върху него. Освен това ние решихме да се изкачи нагоре от другата страна на планината, покрита с редки иглолистни дървета. Времето става все по-горещо. От планинското село е разгледана добре, коритото и плаващи по тесен си лодка с туристи.

Оставих чантата си върху скалата, едва успя да се отклони, тъй като чантата избит, и от него падна ми неща, имаше бутилка с вода, и се претърколи надолу по планината. Кандидатира за него не да има смисъл, и опасно близо до ръба на скала. Но, ние се нуждаем вода и бутилката е спряна в малка дупка. Сега сложих чантата внимателно и постепенно, но друга атака, докато се разсейва от една торба се обитава от мравки, те се чувстват миризмата на храна в нашия пакет. Още веднъж, съжалявам, забравих раницата на пътя. Аз трябваше да се мотае чантата на дървото, което не се вижда мравки. Сега можете да се изкачи още по-нагоре в планината. Игор отиде напред. Панорама е още по-интересно. От височината на планините ние разгледана величествените скали, видимо завоя на реката. Изкачих се до максималната височина на Игор, където повече е гъста гора. Сега, през дърветата виждам от другата страна на планината. Става все по-горещо. Ние трябва да си почине.

Спускаме надолу по склона. В близост се намира кафене. Тук туристите на почивка, много от които тийнейджърите, които са плавали с лодки. Спряха тук, за да си почине. От дясната забелязахме малък фонтан с вода, след което имаше малък басейн, който се носеше много голяма риба. В близост се намира прилична тоалетна, където можете да се измие. Реших да се хранят тук, ние платихме за вечеря веднъж, и се премества в таблицата, която стоеше до реката. Докато се хранят ни посещава от кучета, първо се поберат един голям, надявайки се да грабне нещо. След това се присъедини малък.

Svatošské скали и наблюдателната кула Диана

Туристите в съседните маси пие бира или сок, така Кученце бяха близо до нашата маса. Те се редуваха да се стрелкаха около нас. Хвърлих ги хляб, който означава, вероятно zakormleny кучешка храна, помислих си, не го направи. В непосредствена близост до нашата маса седяха двама мъже. Един цвят се обличаше като пират, а другият е от изрязаното главата, и забавно кльощав брадата, плетено въже в опашка. На тялото на татуировките си. Той погледна странно и ми напомня на стария човек Hottabych. Не можех да успеете да направите снимка. Деца се забавляват на чешмата, хвърлящи светлина топка в поток от вода, причиняващи топката повърна и започна да се върти, а след това той стана и за известно време толкова готин, толкова дълго, колкото налягането на водата се променя във фонтана.

Това беше интересно. В деня, ставаше по-горещо. На зелената поляна на "голям" кученце износени и той лениво се просна по гръб.

Ние отпочинали, и тръгнах пеш по протежение на реката в дясно. Най-близкото село 3-4 км. Туристите, междувременно, се спряха, и отново са плавали на кораби по река. Това беше девствена тишина, нещо, което сме липсваше в града. Само редки колоездач proshurshit гуми на асфалт. Игор и аз бяхме един от друг, всеки по свой начин, за да се насладят на природата. Въздухът ухаеше на аромата на билки, странни дървета. Аз подуши цветята, забележете всеки момент от новост, странен силует на пресъхнало дърво, което ми напомни за формата на животното. Право виждам на хълма на скални парчета като боядисани ярко жълто и зелено боя. Този естествен цветен прашец. Точно от другата страна на реката, чувам силен е шумът от счупване храстите, но никой не може да види. Кой е той? Ние сме почти сами в природата. По пътя се срещнахме естествен ключ със студена освежаваща вода, където можете да пиете и се измива. Тук предвидливостта да има низ чаша. Измийте и вида на вода. След това отива в левия канал на реката, на мястото на поляната с окосена трева, на която миришеше ароматен и пикантен вкус. Тук, както и, че ми напомни за поляната, където е работил като младеж. Миризмата на тревата води до спомени. Сред поляните в ливадата пасяха три коня, романтична картина. Ahead вече попаднете млади жени с детски колички и деца. Постепенно се появяват в областта. Налице е вече по-горещо. Днес обеща температура до 27 ° С.

Стигнахме до селото, и отиде при него по улиците. Къщи по една красива от друга. Всеки има свой собствен облик. Вероятно, това е хубаво да живеят на село. Спомням си, нещастията си село. Когато нашите български хората ще живеят по този начин? Взехме до главната улица, където ни спирка. До автобусната 10 минути. Слънцето бие надолу безмилостно. Скриване в сянката на почти никъде. Спри не тенти. Тук е нашият автобус, и ние сме назад в тяхното село. Хотелът взе душ и си починете.

Карлови Вари

Сега да отидем с автобус до долната част на града, за да обядват и да се повозим на железницата въжен. Отново разходка из красивите улици.

Svatošské скали и наблюдателната кула Диана

Ние се храните в същото кафене, което ни харесва. Седим на улицата, подредени супа и плодове торта. За да ни остави на тротоара квадратен музиката отново. След обяд, реших да скочи върху него, извличане на музикалните звуци. Това е интересно. След това, ние се изкачи до въжената линия. покупка на билети не е необходимо, ние имаме една обща билет за целия ден, както и за всякакъв транспорт. Качи се в колата нагоре в планината на височина от 556 метра. Тук на сайта има кула, да получите в асансьора и се изкачи още по-високо.

На сайта на преглед да видим целия град да видите на покрива на хотела си, а може би далеч Ангелски планина. Долу на земята хората седят и пият бира. Обратно на ресторанта е мини зоопарк. Тук, на покрива седеше две красиви птици, единият от които паун с дълга опашка. В падока работи кози, свине и други. Ние заобиколят всички и сега се загледа в щанда описване на територията. Има писти за различни пътеки: 1,5; 2,5 км. и др. Изберете средно маршрут, който ще слезе пеша. Дълго се съмняваше маршрута, се страхуват да отидат далеч.

Сега се понижат. Мека вечер топлина. Гората нас, заобиколен от всички страни. На първо място, по пътя на асфалта след това премина в подпочвените води. Въздухът е изпълнен с миризмата на сухи борови иглички. Пътят се спуска плавно лента. Почти никой туристи, само един-напред от нас. Върви бавно. Нашият маршрут под номер 17. Ние отиваме като лабиринт търси, че редица дървета. Не може да се сбърка, или удължи техния начин. Понякога пътят се раздвоява, понякога измамно отива малко по-нагоре, вместо да отиде надолу, навежда около някои територии, сега може да се види на покривите на къщите. Има малък наблюдение палуба. След като отидох там, ние виждаме, че ние все още сме високо над града, и там е скулптура - разпятие, което краси града. Сега пътят върви по гората в ляво и дясно по крайбрежието на града. Постепенно завъртане и слиза по стълбите в града в близост до минералните извори. Имаме още 20 минути преди затварянето, тип в празна бутилка от минерална вода. Харесва ми. Игор отиде на улицата, а аз останах да се възхищаваме на фонтан-гейзер. Малко се разхождаха по улиците.

Svatošské скали и наблюдателната кула Диана

Връщаме се на спирка, отидете на вашия автобус до магазин за хранителни стоки. Там са решили да си купят храна за вечеря. Времето е меко, ние се връщаме по улиците, седяхме в малък парк. Имам много интересни инсталации - дървени стълбове с нишка като три слама мъже, украсили зелени gazon.Prishli до хотела си. Аз затопля чайник, събра цялата си храна, и скромна вечеря в стаята си. Преди да заспя отново, седна на един стол в хотела, докато не се стъмни. Птиците пеят за 21-22 часа, след което те мълчаха, а ние отивам да спя.