Student (студентска виза) в Тайланд, как да го получи

Учене тайландска виза (неимигрантски). Тя изглежда като турист, но вместо букви "ED" "ТР" букви.

Добър ден, искам да ви разкажа за това как аз имам студентска виза за престой в Тайланд. Пътуване до vizarany Камбоджа и Мианмар, когато пътуването се оказа интересно пътешествие в нова страна в скучно задължение, аз все повече и по-често да се преизчисли останалите празни страници в паспорта и да се мисли за алтернативни начини да живеят в Тайланд.

За информация за получаване на виза дадох Натали - представител TLS езикова гимназия в Патая (аз използвах услугите на училището им офис в Банкок) и Майкъл помогна за решаване на проблема с vizaranom за виза за обучение в Лаос. Големите благодарение на тях, добре направени и умен!

TLS езикова гимназия.

Първото нещо, което се обади на училището. Цялата процедура за получаване на виза студент разработи Имам следните стъпки:

• 1. Пътуването до училище (с паспорт, документ наем и пари).
  • 2. Повторно посещение на училище, за да вземе пакет от документи за посолството на Тайланд.
  • 3. Проверете в Лаос, Тайланд посолство в Лаос за действителното визата.
  • 4. Върнете се на училището с паспорт с виза, получена, окончателното плащане за визата, ако е необходимо, уроци, след актуализиране на графика.

Сега кажете по-подробно за всяка стъпка:

Около 2 седмици след първото ми посещение в училището, както и подаването на документи, те ми се обади и поиска да карам за документи. Имам си ръце на цяла папка, която беше купчина документи, включително и копие от паспорта на директора на училището и на твърденията в Мое име, където аз просто сложи подпис. Документи, представени на училището на следващия ден след vizarana, така че да пътуват до Лаос, можех да изберат всяко време в рамките на 2 седмици.

Предварително се обадих на Майкъл, който се занимава vizaranov организация за руски от Tayvizy, той кръстен на цената за пътуването до Лаос с достъп до виза за обучение - 4750 бата. Тази цена е с най-доброто от всички варианти, предложени в този момент. През 4750 бат включени:

• 1. Посолство такса за виза;
  • 2. Транспорт от BTS На Nut в Банкок до границата с Лаос;
  • 3. Транспорт от границата до Посолство Tailanada в Лаос;
  • 4. Помощ при подаване на документи в посолството в Лаос (в действителност ги премина там за мен, аз седях на пейката);
  • 5. Транспорт от посолството на хотела;
  • 6. Пристигане в хотела и един ден, включително и обяд на пристигане, вечеря и закуска, напускане на следващия ден при 12-00.
  • 7. Транспорт от хотела до границата, където нашият служител ще донесе на нашите паспорти, които той взема от посолството;
  • 8. Транспорт от Лаос до Банкок (BTS На Nut).

Student (студентска виза) в Тайланд, как да го получи

Банкок, BTS На Nut - хора, чакащи за автобуси vizaran Лаос.

Така че, през нощта на 19-00, се качихме на автобуса с нас, за да съберат пари, и формулярите за кандидатстване паспорт бяха дадени на нас, ние веднага попълнено, около 20:00 тръгна. По границата пристигнахме в 5.30 сутринта, точно в 06:00 митнически дойде и си тръгнахме Тайланд безопасно.

Границата на Лаос и Тайланд, тайландската страна.

Student (студентска виза) в Тайланд, как да го получи

Попълване на документи на границите, при поставянето на снимки за визата в Лаос, време 6-30 ч.

Минавайки в автобуса около 1 км стигнахме до границата Лао, където руските граждани и дори на няколко страни, които не се нуждаят от виза. 15 дни може да се намират в страна на печат. Други чужденци, занимаващи се с въпроса за получаване на визи Лао, руски просто преминали паспорта си, ние веднага постави в микробус и се изпраща до посолството.

Тайланд посолство в Лаос.

Пристигане в посолството Оказа се, че нашият служител е с паспорта си на границата. Разходете се из посолството, аз не съм намерил манго дърво, дърво растеше около 20 манго, за първи път такъв трион. Един час по-късно, паспорта ми пристигна и връщане на документите бяхме изпратени до хотела. Хотелът беше много стар. душ е лейка до тоалетната. Fed вкус и еднообразен. Wi Fi е присъствал, но теглото на отделните страници за един час.

Манго дърво.

Въпреки това, легло бъгове и други животни, които не бяха и Conder духаше спокойно и добре. Малко дрямка и е носен с интернет, реших да вляза в града, а перспективата да бъде в моята стая до сутринта заплаши, че ще депресия. Обходен на улицата.

Градът е малък, пише, че с население от 400 хиляди души. Хората, дом основно на 2 етажа, с удоволствие с цветни местните пазарни цени, евтини качествени вносни продукти (по същия шоколад и алкохол). Всички обичайните - сувенири, масаж, кафенета, тук-Tooker предлагат секс Лаоската жените (1200 бата). Tuk-Тъкър uboltal отидат с него на следващия ден, за да видите местните забележителности за 300 рубли. Съгласихме се, че той ще дойде на сутринта до хотела. След това той отиде на масаж, а след това в магазина, удари най-евтината водка (около 100 бата за халба бира, а някои приличен маркови) и евтини внесени шоколад.

Student (студентска виза) в Тайланд, как да го получи

Пазар на брега на река Меконг, Виентян.

Нова GAZ на паркинга в центъра на Виентян.

Въпреки това, на сутринта на-Тъкър мазнини вкара туристи и отказа да чака за мен, и аз не съм искал да отида с него, защото отида да завърши тук-тук и постоянно някой да чака за 300 бата очевидно съмнително удоволствие. Загърби малко от хана, видях един и същ шофьор, който махна отдалеч поздрав ръце. В резултат - 300 бата на посещение 3 църкви и на първа линия, което по някаква причина аз исках да отида погледнете река Меконг.

В Лаос, цената за посещение на основните храмове не е като в Тайланд, посещение на Голямата ступа - 8 бат, посещение Arches - 12 бата. Всички храмове са много красиви, малки хора, и може би заради това, атмосферата почувства по-добре. На връщане към хотела, аз започнах влюбиш в Лаос.

Изглед от град Patusay.
Изглед от Patusay на града
Арх печели - Patusay.
Arch вътре победи.
Golden ступа на Pha Това Луанг.

И тогава всичко е много просто - отидете до границата, чакат там в продължение на 40 минути, донесе паспортите ни и ние удари 15-00 от границата на Тайланд в Банкок, на 12 съм, че вече си е в къщи. Можете да получите студентска виза през школата с обучение или не, т.е. вие или плащат повече и да се научат езика, или плащат по-малко и да получите печат в паспорта и способността да не ходи на 15 месеца vizaran.

Общо разходи за студентска виза в Тайланд съм направил:

Общо за тайландски студентска виза дойде 30 000 бата.

Patuxai, Виентян, Лаос.

За изследването, както се вижда от цените, взети бухалка 5000, тук включена 50 часа индивидуално обучение, т.е. символична цена, най-вероятно ще даде някои филипинка, роден английски говорещия няма да работи в Банкок за пари.

Случаят на втория ден в Лаос, почти преди да си тръгнете. Аз питам нашите сънародници модел ", докато в Лаос, подобно на него?"
Те отговарят: "Като нищо, просто неудобно, по някаква причина, парите не е Baty и др.
Е, аз казвам, бали и други страни - повече пари.
Те се взира с празен поглед ". Лаос - това е Тайланд. "
Аз казах: "Така че ние сме през граничния пункт вчера. Това е друга държава, Лаос, се нарича ".
Те бяха толкова изненадани: "Каква друга страна? Дали Лаос не е Тайланд? "