Кратко описание на маршрута

Ден 1: Свети Влас - Пловдив.
Ден 2. Пловдив - Асенова крепост - Бачковски.
Ден 3. Бачковския - Кръстова гора - Нареченски бани - Чудните мостове - Триград.
Ден 4: Триград - Ягодина - Свети Влас.

Превозно средство - Honda HR-V двигател с кола 1.6 литра, на четирите колела и автоматична. Според неговия паспорт среден разход - 7,6 л / 100км. Пътниците - 4 човека.

Аз трябва да кажа, снимки от това пътуване може да се гледа на същото място в снимка есе със същото име. Това са основно данните, които не можах да намеря в Интернет - разстоянието и оформлението на времето.

Тръгване от Свети Влас до 8.55. Карам в браузъра първата точка на нашия маршрут - Пловдив. Navigator показва, че до 305 km Пловдив и задвижващи 3 часа 55 минута. Близо един час по-дълъг от изчисленото Google. Странни, но не критични, пред нас на четири дни. 70-80 километра в цяла, докато караме по магистралата София - Бургас, навигаторът се опита да ни отнеме някъде встрани, а когато ние не слуша, започва да крещи, че сме се отклонили от маршрута. В този случай, това показва, че ние сме в открито поле. Сега всичко е ясно, в програмата за навигатор е безнадеждно остаряла. Изключете навигатор и отидете на знаците, добре да отида в права линия.

След 12 часа, за да видят хоризонта Пловдив. Спираме за дим и, в същото време, книга чрез резервиране на хотел за една нощ в Пловдив. При избора на хотел имахме три критерия: в близост до стария град, паркинг и Wi-Fi интернет в стаята. Поради всички тези критерии дойде Хотел "Метропол", където се резервират двете стаи. Всяка двойна стая със закуска ни струва 28 евро. Между другото, ако вземем стаи в хотела, а след това тези две стаи щеше да ни струва 40 евро. Общо, с два номера икономии в размер на 24 евро. Тя дава добри отстъпки за резервация.

В Пловдив разходка из стария град, лека закуска в кафенето с гледка към античния амфитеатър и изкачване на паметника Альоша просто взе останалата част от деня. Той остава единственият път на твърда вечеря.

На сутринта се оказа, че ние не може да се движи по пътя, защото в 11.00 ние трябваше да вземем в магазините продукти, отлага вчера нашите жени. 2 часа изгубени в Асеновата крепост оставят само при 11.15 и след около половин час, бяхме паркинг колата под стените на крепостта. Паркинг струва 1,5 лева, а - не се ограничава.

Видове около крепостта на околната дефилето ми хареса, може би, повечето от нас се видят в това пътуване. По време: около един час, за да се запознаят с крепостта и снимана на фона, на около час за посещение на параклиса на Свети Атанасий, половин час - на чаша кафе в кафене с изглед към замъка. Докато пиенето на кафе, ние решихме да резервирате хотел в Бачковския. Резервация хотел предлага само - «Мегдана Хотел», но резервират той не работи. Добре, ние ще проверим на място.

Бачковският до 10 км стигаме до 25 минути. Когато пристигнахме в хотела на «Мегдана», разбрахме, защо Резервация отказа да го поръчате - хотелът е затворен за ремонт. С разпит на местното население е в непосредствена близост до малък частен хотел, стая "Бачковски" за осем. Той остави само две стаи, те снимаме през нощта. Цена оказа почти същото като в хотел в центъра на Пловдив.

Останалата част от дневните разходи на Бачковския манастир и околностите му. В манастира само един час, но параклисите и водопади в планините над манастира може да се посещава от много време. Ние висеше почти до мрак. Традиционно, само оставащото време на твърда вечеря.

9.30 отклоняват от Бачковския на Crosspoint (или Христос) планина. Хълм на кръстовете - един от най-големите християнски центрове, където се стичат много поклонници. Причината за това е традицията, че Господ е погребан кръст на частиците. Много легенди са посветени на това място, и всички те са свързани с Христовия кръст и чудото на изцелението.

Въпреки, че до кръст планина, само на 36 км, ние пристигнахме един час. Serpentine не позволява да се движи по-бързо. Но по пътя можете да видите великолепна планинска природа.

Паркингът е безплатен. Отивате на църква "Защита на Въведение Богородично", параклиси и дванадесетте апостоли на молитва около кръста на Христос (който, както вече споменахме, има способността да лекува) ни отне около 50 минути. Още 40 минути, които прекарахме в деня на пътуването до чудотворната източник на вода, който се казва, че лекува очите. Всеки от нас се измива с вода на окото (глупости, разбира се, но изведнъж казва истината), плюс бутилка вкара двулитров с вас.

Следващата точка от маршрута ни е природен феномен Чудните мостове. Въпреки това, по начина, по който да направи спирка в село Нареченски бани. 35 км отново караха един час, планините, които познавате. Говореше се, че това селище може да се пие минерална вода. Пихме, разбира се, но не успя да удоволствието. Самият курорт оставя чувство на депресия. Впечатлението е, че има вече тридесет години никой не живее. Всички почивки и ръжда. Половин час по-имахме достатъчно по отношение на запасите, и да отидем по-нататък.

Още 29 км до Чудните мостове ние достигат за 45 минути. Паркингът е безплатен. Кой ще бъде в тези части - трябва да се види. Този природен феномен е няколко мраморни скални образувания тип мост. Чувал съм, че две версии на формирането на тези мостове. На един от тях, те са били образувани от векове на ерозията на скалите под действието на реки и ветрове, а от друга - в резултат на земетресението. Но във всеки случай, впечатляваща гледка. А гледане и фотографиране взе часа за една година и половина.

Следващата ни спирка е планирано за една нощ в Триград, в близост до пещера Dvolskoe гърлото. Триград до 94 км. С двойка ограничители за фотографиране разстояние дим и подаване в продължение на 2 часа и 15 минути.

Триградско кара по здрач. Нощувка ние открихме, отново благодарение на изследвания на местното население. През това време е бил "Вила Роси" място на нашата една нощувка в български класирането - "къща". условията на живот - не по-лошо от 3-звезден хотел, плюс обилна закуска и много натоварен вечеря с бутилка добро вино, ни варени любовница на вилата.

На този ден, ние трябва да планираме изследване на две пещери.

Говори се, че в последния ден беше много лошо на снимката. Дяволското гърло може да стреля, но много тъмно - няма нищо, без статив. И в Ягодина пещера е забранено да се правят снимки.

В 12.55 тръгнахме към Минералите бани и Хасково. В известен смисъл ние сме 4-тия ден, освен че времето започва да се влошава, плюеща слаб дъжд. И след известно време да решим да завършат пътуването. В тази връзка, в Хасково не се обърне и да отидете направо на магистралата София-Бургас.

От Ягодинската пещера на Свети Влас, отидохме точно 400 km. Пътувахме този път в продължение на 5,5 часа. Като се има предвид, че около 1,5 часа прекарахме в различните спирки, последната част на скоростта се оказа доста добър.

В продължение на четири дни пътувал 943 км. Среден разход на гориво - 11.15 л / 100км. Изглежда, че е много далеч от номиналната (7.6 л / 100 км), но си струва да се има предвид, че почти цялото трасе бяха доста трудни условия на работа на машината. В планините на режим като този: да се ускори до 40-50 км / ч, спирачките са до 20-30, и така постоянно. На магистралата последната 300 км пътувахме със скорост от 130-150 км / ч вятър срещу осезаем.

Трудно е да се каже, колко да очакваме в продължение на четири дни, но ние не изглеждаше по-нататък. Така че ние не разполагаме с време за посещение на каньона водопади в околностите на град Смолян, Ухловица, спряхме в Жеравна, Перперикон, Хасково, да много от които все още не е спряно. Но точно четири дни всички носят.

Снимки, както вече споменахме, са под снимка есе със същото име