За това как Александър Абрамов и Людмила Korobeshko отпразнува 10-годишнината от брака им, казват те и техните снимки:

Имахме само 5 дни при родителя, за да се изкачи до Олимп и да види Гърция.

Причините, поради които ние поела по този път блиц, имаше две:

1. Ние трябваше да някак тривиално да отбележат годишнината.

2. Като цяло, Olympus ни привлича със своята неповторима атмосфера на митове и легенди.

Вечерта в тъмното, ще отиде да разузнавач подходите за приони - точката на надморска височина от 1100 м, където започваме преходи път към Олимп.

Ние решихме, че се опитват да отговорят на деня.

Снимка 1 - прион 1100 м. Началото на изкачване към Олимп.

Снимки от едно пътуване до Гърция, изкачване на Олимп!

Снимка 2 - По пътя се натъкнахме на много необичайни ярко оцветени гущери, че ние се наричат ​​химери.

Снимка 3 - След 3 часа, по пътя на добре оборудвана пътека стигнахме до заслона Agapitos на надморска височина от 2200 м.

Снимка 4 - Retreat просто ни удари - истински планински хотел с камина, спалня, бар и кът за хранене. Срещнахме се с любовница Мария подслон. Тя ни показа снимка на това в ерата на седем с баща си, и по-малък брат и сестра стои на върха на планината Олимп. Те са направили това изкачване с един приятел на баща му - първите завоеватели на Олимп, в началото на Митикас - Христос Kakalosom (по време на възнесението на възрастта му наближава 90 години).

Снимки от едно пътуване до Гърция, изкачване на Олимп!

Снимка 5 - След обилна обяд в приюта, ние продължихме пътя си към върха. Точно мъглата разпръснати. И отвори просто зашеметяващ.

Снимка 6 - На подстъпите към планината Олимп (много от тях са основно три - пилени 2866 ;. Rock 2890, Митикас 2917)

Снимка 7 - Мястото, където боговете почивка

Снимка 8 - Вдигане на Скола

Снимка 9 - последните метри до срещата на върха на Skol (2866 м). Според статистиката, около 10 000 души годишно се изкачи до Олимп. От тях около 80% отидете на Скола.

Снимка 10 - Малко мисъл за най-много (в края на краищата, това време имаше малко светлина, а вятърът е много силен), ние решихме да се изкачи на Митикас.

- За да направите това е необходимо да се върви надолу по дерето снежна, да се обходи скалист склон, а след това продължи катерене не е много трудно скали (troechnoe лазаня), маркирани и перфорирани джъмпери.

Снимки от едно пътуване до Гърция, изкачване на Олимп!

Снимка 11 - И някъде в 15.30 местно време ние стояхме на върха на планината Олимп.

Снимка 12 - точно на най-високата върха на масив от Olympus - Митикас, 2 917 метра.

Снимка 13 - Книгата се съхранява на върха, ние оставихме запис на тяхното постигане # 61514;)), както и да благодарим на нашите поддържащи богове.

На слизане по здрач ние изтича обратно до заслона и пиеше чаша Метакса за успешно изкачване и неговата годишнина. За приони, ние просто слезе до началото на тъмнината. Пристигане в хотела, отиде до СПА центъра за дълго време лежеше в джакузито и се припичат на хамама.

Снимки от едно пътуване до Гърция, изкачване на Олимп!

Снимка 14 - На следващата сутрин, за първи път ние бяхме в състояние да се види светлината на деня хотел и море си плаж.

Снимка 15 - Тъй като ние все още имаше 2 нощувки в Гърция, ние решихме да отидем на един добре познат място - Метеора. По пътя, ние посетихме един от многото замъци, крепости.

Снимка 16 - 20 километра от Meteor имахме интересна среща в крайпътна кафе. собственик Cafe се оказа фен на Че Гевара, идеите на Ленин и Маркс. И един приятел ни направи местна водка и каза, че за гърците в България най-добри приятели.

Снимки от едно пътуване до Гърция, изкачване на Олимп!

Снимка 17 - На входа на метеори в дъха ни, за да отворите красота.

Снимка 18 - Изглед към хотела, където ние подадена.

Снимка 19 - Същата вечер отидохме да се Метеора - място на уникална красота.

Тази огромна скала на върха на която е един от основните храмове на Гърция, манастирите на Метеора. Непристъпна, откъснати от света върха на скалите са дом отшелници, тъй като 11-ти век. През 14-ти век възникна първите монашески общности, шест от които са все още в сила и днес. Преди това, на посетителите може да се изкачи тук само с помощта на монасите и сложната система от въжета, кошници, колички и теглена от коне власт. Днес от Каламбака до манастирите положи много добър асфалтов път, водещ до уникалните стенописи, библиотека съхранява редки средновековни ръкописи, икони и ценни светилища.

Снимка 19 от 25 - Метеора от различни ъгли

Снимка 26 - Среща с кентаврите по склоновете на планината Пелион. На следващата сутрин се отправихме обратно към Атина. Останахме само една нощ, преди заминаването. Но да седи в колата, четох, че град Волос има ски курорт, и най-важното - има още добре познати митове на планината - Пелион, където са извършени кентаври и къде аргонавтите отидоха в басейн.

Снимка 27 - По склоновете (дори в горната част) на една и съща Пелион имахме по-интересна среща - руската двойка. Те са преди около 15 години са емигрирали от България, сега държи ски хотел. И през летните яхти ангажирани. Тя се казва, че ние сме на втория българин, когото срещнах в тези места. Те трябва да се хранят и вода.

Снимки от едно пътуване до Гърция, изкачване на Олимп!

Снимка 28 - През нощта все още го е направил до Атина. Гледката от покрива на хотела до известните Акропола.

Снимка 29 - Вижте на Атина от върха на Акропола. На сутринта, ние сме издълбани 2 часа преди излитане, и се затича към Акропола.

Снимка 30 - Един от трите известни хълмове на Атина.

Снимки от едно пътуване до Гърция, изкачване на Олимп!

Снимка 31 - Партенонът на върха на Акропола.

Снимка 32 - Руините на храма на Зевс в центъра на Атина.