Smolinskaya Пещера - се намира на половин километър от праг ревльо, надолу по течението на река Iset.

Smolinskaya дължина на пещерата е около 500 метра. Това се отнася за карстови пещери. Името на пещерата, най-вероятно произлиза от името на селото - Smolino - в непосредствена близост до която е една пещера и.

"Преди да влезе в пещерата, докато имаше малка четири - пет ярда Birch вила, живял един фермер Klevakinskoy енория, това се нарича" Хитч ". Той е много полезен и всеки, който желае да покаже пещера. Животът доведе уважаван, уважаван от местните жители: дойде при него в свободното си време, за да слушате книгата на писанията и му предложи различни брошури. След смъртта на хижа Илич е бил изгорен от някой ...
В противен случай, човек, който знае пещерата не може да бъде намерен по-късно. "

Smolinskaya пещера avtobrodyaga

Стените и покривът на пещерата от плътен варовик, глинеста почва, и само в някои места камък. Стените и сводовете на мнозина "razoblin" и малки пещери. Пещерата е на няколко нива, максималната височина на арката е 12 метра (Grotto "Oavor" - Тавор).

Като част от слизането на човека дупки е възможно само със специална екипировка!.

В някои коридори хълмове украсени каменни стъпала, вероятно направени от човешка ръка. По-долу под земята прелял поток, който формира малко езеро.

Пещерите са очевидно са избрани от монасите и потвърждение на това е, живеещ близо до пещерите Илич ...

Една от пещерите, наречена "Oltar" (Altar):
Височината на около 6 ярда, шест дължина, ширина четири разтега. В арката на видимата му razstlina и на височина от три и половина ярда облицована дървена rastoriny, която можете да се изкачи нагоре; в предната част на стена боядисана в куха изображение на кръста, в рамка с блестящи лъчи, а на юг - изток страна е дървена с осем върха височина кръст от две години и половина с двор; sredokrestiem вградени в мед триптих. По стените "Oltarya" pestreyut стотици имена, написани от различни посетители.

Кой е на скала, която се издига над пещерата стои кръст поклонение издигнат с благословията на архиепископа на Екатеринбург и Верхотуре Винсънт. височина Crest на 2,5 метра е била произведена в село Maminskoe.

За да посетите пещерите вземат със: фенери (това е най-удобно - челото), допълнителни дрехи (в някои пещери доста тесни входове, може лесно да се изцапаш), то няма да бъде излишно ръкавици.

Как да стигнем до пещерата Smolinskaya координати GPS:

Координати пещера Smolinskaya: N: 56 '25 740 E: 61 '36.741

От Екатеринбург: Ще град Тюмен, следвайте знаците да напуснат Kamensk - Uralsky, преминават всички села (Bolshebrusyanskoe Логинова, и т.н.), в секунди. Pokrovskoe под индекса на стр. Beklenischeva завийте надясно, преминават през моста, след моста на разклонението да си отиде отново на дясно и да се премести към елемента. Beklenischeva.
. В Sec Beklenischeva, мине преди края на селото, след завоя на моста наляво и нагоре по хълма (на пътя - добър клас). След това проверете селото, на асфалтов път планина, мине преди края на бреза горички и тръгнете наляво в областта на най-път набраздена (вж. Track).
Ако държите на ляво, по ръба на една бреза горичка, можете да отидете до най-бисер, по-близо до водата. Разстояние от центъра на град Екатеринбург, на около 95 km.

От Челябинск: Ще град Снежинск, в селото. Tyubuk признаци изчезват в град Kamensk - Урал, за селото. Bagaryak отива надясно, минаваме села (Zotin, Синара, Okulov, Barabanovskoe) и т.н., върху голяма вилица на знаците си отиде наляво (преди да достигнете до град Kamensk -Uralsky).
Ако държите на ляво, по ръба на една бреза горичка, можете да отидете до най-бисер, по-близо до водата. Разстояние от Челябинск около 210 km.

От Курган: Ще град Екатеринбург, ние минаваме, за Kargapole, шадринск, двете страни на пътеката, Kamensk - Uralsky. Landmark - село Pokrovskoye. В с. Pokrovskoe под индекса на стр. Beklenischeva премине завийте наляво по моста, след моста на разклонението да си отиде отново на дясно и да се премести към елемента. Beklenischeva.
Ако държите на ляво, по ръба на една бреза горичка, можете да отидете до най-бисер, по-близо до водата. Разстояние от Kurgan около 295 km.

От Тюмен: Ще град Екатеринбург, минаваме Tugulym град, град Камишлов, на пътеката Богданович, не достига до. Graznovskoe, оставяйки в ляво. Landmark - един. Покровски. В с. Pokrovskoe под индекса на стр. Beklenischeva премине завийте наляво по моста, след моста на разклонението да си отиде отново на дясно и да се премести към елемента. Beklenischeva.
Ако държите на ляво, по ръба на една бреза горичка, можете да отидете до най-бисер, по-близо до водата. Разстоянието от Тюмен около 305 km.

От Уфа. тръгваме по посока на Yuryuzan, мине Златоуст - Turgoyak - Karabash - Kyshtym - Tyubuk. в селото. Tyubuk признаци изчезват в град Kamensk - Урал, за селото. Bagaryak отива надясно, минаваме села (Zotin, Синара, Okulov, Barabanovskoe) и т.н., върху голяма вилица на знаците си отиде наляво (преди да достигнете до град Kamensk -Uralsky). В с. Pokrovskoe под индекса на стр. Beklenischeva премине завийте наляво по моста, след моста на разклонението да си отиде отново на дясно и да се премести към елемента. Beklenischeva.

Ако държите на ляво, по ръба на една бреза горичка, можете да отидете до най-бисер, по-близо до водата. Разстоянието от Уфа около 575 km.

Smolinski екскурзия до пещерата може да се комбинира: