Слоновете в Шри Ланка живеят на няколко места, а един от тях доста известен - слон ясла в Pinnavele, която е на един час път от град Канди. След като посети Royal Ботаническата градина в Канди и храмът на зъба. Прекарахме нощта в един много удобен хотел Linwood Бунгало за само $ 20. На сутринта събрахме всички неща, и се премества по пътя на мотоциклета си в детската градина на слон, и след това отидохме по-нататък в Нувара Елия, се възхищаваме на красотата на планините на Шри Ланка.

Как да стигнем до слоновете в Pinnavele?

Има няколко възможности и всички те зависят от мястото, където ще получите. Ако от кандидатки му версии на тук-тук или притежавате мотопед, да карам за около час и половина. Pinnawala се намира на 70 км от Коломбо. От там ходят и автобуси и влакове.

Близо Pinnavele (2 км) е w / г станция «Rambukkana». До него може да се стигне директно от Коломбо и Канди или Коломбо с трансфер в друг жп гара.

С автобус

Преди Pinnawala все още няма преки автобуси, ще трябва да се промени влакове в градовете или Кегала Курунегала. Автобуси се движат често, не се страхувате и пита местните жители или автобус проводник как да стигнете до желаното място.

Ако идвате от Коломбо, трябва да автогара Коломбо да вземете автобус - 1 (Коломбо - Канди) или 1-1 (Коломбо - Kegalle Кегала) и шофиране в града Кегала. След това трябва да се промени на автобус №881 до Pinavelly. Приблизително време за пътуване - 4 часа.

Ако пътувате от Канди, трябва автогарата да вземете автобус и слезте №1 Кегала и се пренася в avtobus№881. Приблизително време за пътуване - 2 часа.

Слонове в Шри Ланка, Pinnawala - или най-великите добри души в света! слон ясла

Възрастен посещение разходи 2500 рупии за деца Rs 1000. Тази цена включва просто гледане на слоновете, как те се хранят и къпят в реката.

Има дори график за хранене и къпане, и се препоръчва да шофирате до този момент, тъй като няма нищо особено интересно се случва в останалата част от времето.

• 09:00 - хранене, 10:00 - плуване
  • 13:00 - хранене, 14:00 - плуване

Пристигнахме в 12, както и за почти един час бави в жегата, там е просто непоносимо горещо, а дори и в най-слънце.

Карайте слон не можеш на всяка цена, защото просто няма такава услуга. Ако наистина искате да се повозим на слон, тя може да достигне до всеки служител на детската стая и да поиска, където можете да се вози на слон. Почти всеки ще се съгласи да се срещне с вас, след посещение на вас развъдника и ви отведе до близката частна ферма къде се намирате и да бъде в състояние да се вози на слонове, приблизителната цена на Rs 1000 за 1 кон, но можете да се пазарите.

Още малко внимание - много често, четем за него в интернет преди пътуването тук, и да направи по време на пътуване до детската градина на слон - се срещнахме други ферми с слонове, и ако ти не знаеш как да изглежда е големият слон детската градина в Pinnavele, мазнини -tukery може да отнеме ви в другата, частния развъдника, те имат там с всички хостове на споразумението. Затова, пазете се!

Слонове в Шри Ланка, Pinnawala - или най-великите добри души в света! слон ясла
Този слон детска живеят повече от 80 слона. Слон Разсадник е основана през 1975 г., има за цел да помогне на слонове, които са били в джунглата без майките си. Но в бъдещия разширен детски слонове, които са били ранени по време на гражданската война и жертвите на бракониери. И разбира се, в развъдника са родени малки слонове. В резултат на това разсадник слон е станала най-голямата популация на слоновете в плен в света. Разбира се, това е тъжно да се реализират, но все пак да помогне на слоновете тук веднъж, и все пак всичко можеше да завърши зле.

Така че, ние успешно са закупили билети, часовникът е около 12.20, а след това все още има половин час преди хранене слонове и тяхното по-нататъшно плуване. Отидохме в областта, слънцето победи толкова много, че не ни стигна сенките в продължение на няколко минути, за да правите снимки с слонове. След въвеждане на територията бяхме-се надявахме да видим много слонове, и най-накрая видях едно открито място, където имаше много слонове, те отидоха един след друг, някои нещо за ядене. Тя е много красива, един от разстояние да видите планината, минаваме тук половин час и след това заминава за хранене на малки слонове.

Две детски ясли работник подава две малки бутилки от слонове. Той е толкова сладък, дори не се опише с думи. Ние наистина се забавлявахме.

След това отиде до реката, за да отиде при нея в продължение на 10-15 минути, тръгнахме по-рано, отколкото на слоновете, защото са искали да седнете в кафенето, което стои по протежение на реката, на сянка и отпивайки фрешове гледат слонове къпане. 🙂

Слонове в Шри Ланка, Pinnawala - или най-великите добри души в света! слон ясла
Чакахме слонове! Те бавно, но сигурно отиде да се къпе. Някои отиде във водата на една страна, а другият се къпят с вода, и измити и почистени третите местни работници.

Макар че аз го хранят, ограждащи слон счупи веригата и постепенно започна да се оттегли от мен. Има над банани и слон всички изтеглен и извади багажника й към мен. Аз дойдох, за да помогне на човек, който ми продаде бананите, той е малко по-уплашен и отиде за ограждане слон. Наистина ми хареса да се хранят на слона!

Имаме още 20 минути разглеждали слонове къпане и решили да отидат по-далеч в Нувара Елия, защото времето беше около 4 часа следобед, а ние трябваше да имаме време да се получи мотопед преди да се стъмни.

Слонове в Шри Ланка, Pinnawala - или най-великите добри души в света! слон ясла
Слон Разсадник ние наистина харесва това място, аз веднага включени в списъка за посещение на остров Шри Ланка, когато все още беше в България. Много духовно място, красива природа, зашеметява слонове, те се наричат ​​се наричат ​​най-великите добри души в света. Това се случи малко сливане с природата, по-скоро кратък, но ние все още се помни това място като един от най-интересните места в Шри Ланка.

полезна информация

1. От личен опит, по-добре е да се стигне до слоновете за хранене и къпане до 9 часа сутринта, тъй като 13-те часа на много горещо.
  2. В тази детска градина не може да се вози на слонове, но ако искате, можете да се вози върху тях в близките частни ферми.
  3. Гледайте слонове къпят в кафенето, които са разположени по протежение на брега на реката.
  4. Гледайте слонове къпане напълно безплатно, ако решите да отседнете в хотел с изглед към реката.