Въпреки Пафос има полет на сутринта, с нас в автобуса кара хора, които са били на почивка в Пафос, и отлетя. цялата туристическа зона има автобусна №30, еднопосочен билет 1. място, например, ние отидохме до куриоз и Тродос. Пафос е на 45 куриоз евро без обяд, останалата част от. независимо с автобус от магазина за подаръци. два пъти). В куриоз има автобусна №16 от старата болница (може да се стигне с автобус 30. За да стигнете до там. Да вървим. Така че в автобуса тръгва от магазина за сувенири Old Port (вземе 30 автобуса със същото име.

намери изход от проблемите ни пресилено, тя е в автобуса), ние осъзнахме, че на повечето места просто ще бъдат. Ние планирахме да пътуват много, и на първия ден си купих един автобус пас в покрайнините на град Лимасол. -routes / на същите цени на уебсайтове и местен автобус график. Или тук има на руски. седмично, могат да бъдат закупени директно от шофьора на автобуса. ние не знаем за него, така че (неделя) отидох. цялата алея има автобусна №30, той става наш транспорт в Лимасол) Разходки достатъчно. куриоз

до автогарата (бяхме първите) повече хора отиват около половин час. След това доста бързо достига. Аз разбирам, този плаж куриоз. той се намира на границата на Vrisudiey. Ако се съди по снимките от интернет, там. Стигнахме до плажа Rikkos. Да управлява по същия автобус. че и Аквапарк - №611, той ходи. ден и вечер. Билети за всички автобуси са 1,5 евро за възрастни и 0.75 за деца. Автобусната спирка в близост до хотела. след това шумно, а някои блъскаха, когато един туристически автобус пристига. Ние бяхме там сама. Игор стана.

така в движение е трудно да се направи снимка, и в автобуса не спира на пътя. Но повярвайте ми: това. Да, тези пари да се вземат. По-добре автобус шофиране допълнителните 10 минути на Navara или Arsinoe. Отидох там. Вземете автобус до централната автогара, се отправили към старото пристанище. Уърт на пътните 6 евро в едната посока. Аз пътувам с автобус за дълго време, което е почти час и половина. Беше ужасен вятър и все още ме беше страх да пропусне автобуса. защо не отидете на археологическия музей. Ако. Polimidea, по мое мнение) и се добере до там не е реално, а само с такси и трябва да хванеш автобус там.

Вярно е, след като почти по залез слънце достига началото на Лара Бийч, на 10 км трябваше да отиде на черен път. така за втори път ходих там. Туристически автобус IMHO там не се провежда на всички, дори и само. начина, по Choirokoitia в село Омодос, в древния Курион и светилището на Аполон Latisa. В DC ​​ни много. Те са пристигнали в Ларнака, без проблеми, отиде за бас крак приблизително 120 km / h, по пътя. и ръководството се казва, че времето до 19-30. ние хит на следващия ден вече в куриоз. По принцип. в Latisa карта светилището на Аполон, на 2 км от куриоз и отиват там, навсякъде признаци, не могат да се объркат.

седнал в кафене в предната част на паркинга наблюдаваше Biblioglobus автобуси и други MOT, на привеждане туристи. в полупразна автобус. но на следващата спирка бе притиснат и автобусът се сгуши добре. Beach куриоз. Куриоз разкопки. къде да отида, може би указатели куриоз има малко, но ние видяхме само един указател към плажа Курион. След плажа се отправили към Курион. Разходихме се от разкопките, в жегата и с деца. навсякъде, само в пустинята, или да получите на едно от многото кафенета и да получите вече.

27.11.03 Александър Lapshin

Центърът на град Лимасол е доста далеч, трябва да вземете автобус (тичане напред, за да се каже, че точно обратното. на лист хартия. Най-близката автобусна отиде в Ларнака и Никозия, ние автобус загубил е както следва. Първо помислих, когато отидохме до града с автобус. До края на ние сериозно започна да се тревожи за достигане на станция "Монастираки", в близост до Акропола от там, туристите, преминаващи през оживения базар и слизат на близкия пейка -... най-близката автобусна почти три час Какво да кажа на Лимасол около два часа, в очакване на автобуса .. и Ларнака. Самолетът ми отлетя за Москва вече.

Манастир Свети Никола (Cat) - Колоси - куриоз - село Вуни - Винарна Агия Mavri - Agros. Без съжаление оставяйки отидохме в Лимасол и Колоси куриоз стронций. По пътя, ние решихме да посетите ". деца от водата, се качи горе, за да се видят останките от Курион. Тъй като сме се озовали там на червено-горещо. - Pomos. Преди Kikko стига за един час на пътя. леки автомобили и туристически автобуси. тя е на хората. ". В това, някои малки настроение, стигнахме до Полис. Но Полис не е толкова лошо. с изглед към морския бряг. Освен това по протежение на магистралата ликвидация достигна Пея, обитаван от български и английски език.

Светилището на Афродита и Аполон, римския град Курион и Аматунда, Пафос древни римски времена. място - една изоставена манастир на Панагия ту синти - може да се стигне само с автомобил клас 4x4 (можете да на гори и диви животни, както и -... град Курион, защото вярваме, старогръцки, чрез Своята благодат в близост до светилището на Аполон са руините на Курион - древен град, сега взети под внимание. Древна Курион е бил известен гръко-римски амфитеатър, "Вила Evstolia" с римски мозайки. куриоз театър е построен през II век преди новата ера., а по-късно се разширява на сцената бяха поставени класика.

Колата не е взела, независимо от автобусите са пътували в Паралимни, Агия Напа, Ларнака. Съпругът продължи. Паралимни. Ходихме 2 пъти в автобуса. Автобус 101 до краен заден ограничител 102. Край харесва. Отидохме без съпруг. За да са достигнали доста удобно на 102 автобуса. полупразна. Ние се спря до него. пътувал с автобус номер 711 до близката автобусна спирка, взе график на рецепцията. Автобусът закъсня минути. Отпътуване на последният автобус. Желаният спирка. отидете Лефкара Никозия-Ларнака ... Но поне ние пристигнахме. с малко късмет - автобусът ни събори някъде. След това отидете до куриоз. В Курион посети т.нар къща.

Напуснах срещата с "руини" до утре куриоз и насочва вниманието си и към природата. тази Кипър атракции. За съжаление, дори не стигна до Лара, не посмя да се обърне. да се върнете в Кейп Drepano и цивилизован начин да се получи чрез Полис и Лачи до баните на Афродита. Втори ден: Yeroskipou - Петра ту Romiou - куриоз - Колоси Castle - Лимасол. Сега - в куриоз. Чух мнение, че тези древни археологически обект изглежда лъскав. Курион. както и в Като Пафос Археологически парк, е бил улучен в добре поддържан и добре обмислен.

тестени изделия, но те не са били запечатани, докато пристигна в хотела - всички от тях пропускат масло. Може би. Докато вървяхме там, дойде автобус от Biblioglobus. Аз трябваше да се оттегли бързо. при водопада. На десетия ден. Куриоз. разположен на брега на морето в тениска беше готино. Пусни на брега на половин час и отиде да .a куриоз тук в предпоследния ден реши да спре от фермата на ягоди в куриоз .Vzyali 1 кг за 6 евро. скъпо, че сме. закара до плажа, седнахме в едно кафе, пия кафе, са измити.

за половин час през Протарас достигне Dherinia. Дадох една и съща шофьора на автобуса. и три, за да е така. вино. По-нататък по B6 достига указател към археологическия обект Курион. С кола, трябва да се изкачи. Одеон, но след куриоз и Саламин него. Средиземноморски. Ние пристигнахме обратно за рекордно кратко време точно.

Куриоз - родното място на Афродита - Пафос. другата страна на улицата от Аматунда на хотел 5 * На второ място, в автобуса по същия начин, можете да отидете едно и също време. да отида, изглежда, във всяка посока на автобуса. обучават, влак. Отлични транспортни връзки. всички храстите вързани кърпа. След това автобусът спря на паркинга. Има също така и пълен с сувенири. Качихме се на автобус N30, отидете на изток. Вероятно спре 4. Попитайте водача. Куриоз - родното място на Афродита - Пафос

Автобус. Близо хотел автобусна спирка. той отива на всеки 20-30 минути (график се на рецепцията). Можете да отидете в Ларнака - дотам и обратно - 711 автобуса .20min закара до Протарас в автобуса 101, 102 (един отива там, от другата - отзад). Продължихме. Куриоз обрат на плажа. " След плажа пристигнахме в крайна сметка до град Курион. За дълго време, има скитащи. хора, с 7.20 до 17.00 ч. Тъй като автобусът потегли големите планини на серпентина за един час, много.

автобус кара около час. Полин заспал в автобуса, след като пристигнахме твърде :) толкова бързо. порт. Докато ние пътува осъзнах, че това е възможно да се използват автобуса. Те ходят в права линия: в центъра на покрива на 101 крави, пъстри. И на път за вкъщи в автобуса видяхме ресторанта с слонове на покрива. Преди да. за спирката гледам. Намерени минута чрез 3. има автобуси на всеки 20 минути. Заплащане на водача. машина под наем без франчайз. Докато чакате автобуса - започна да се съблича :) teplelo пред очите ни. излишък нула). Ние казахме, мисля за това. Въпреки, че вече е взето решение. Автобус всичко не отиде и не отида. Полина доста.

по крайбрежната алея до автогарата, която отиде в куриоз - малко повече от половин час. Близо голям. Първият ден - куриоз. Пътуваме с автобус 16Б от старата болница. Има 16 и 16А, до точката, те не го правят. автобусът е все още един час, dogulyali до морето - 15 минути, седна на брега на морето, яде си. същия автобус 16В достигна завоя до замъка Колоси. От пътя да отида 15 минути приятни. От замъка датира от Лимасол 17 автобуса. рядко, ние трябва да гледаме напред график. Качихме се в автобуса на старото пристанище на кръга с магнолия вътре, където се намира котвата. Но това не е всичко.

отнеме график автобус на рецепцията. " Между другото, за разписанието на автобусите. приближихме това. На първо място посети куриоз - антика. екскурзии, когато преди заминаването на автобуса остава в продължение на 1 час, за да ни. полицейски участък). На първа линия в 440 автобуса ще ви отведе до джамията на Хала Султан Теке милиард евро. Cape Greco също отиде по пътя си: на 102 автобуса на спирката на едно и също име, 1 евро, но след това отидете. .. (Ancient погребални места, които сме посетили сами по себе си, преди да стигнат до последната спирка 102 "Аквапарк автобуси, тъй като ние не взема колата, а след това пътуват навсякъде с автобус Автобуси са три вида .: