Serftrip на sevkur остров Парамушир

Най-често, непланирано пътуване са най-ярки и запомнящи се. Идеята да отиде в търсене на вълни на близкия остров Камчатка във въздуха в продължение на дълъг период от време, но и да "опаковат и да си тръгнат" по различни причини не е достигната. Опции неизследвани от гледна точка на сърф, места в близост до Камчатка лопата да ги ринеш, които искате да се на север, на юг искате, всичко Pacific Coast.

Въпреки това, в нашия северен регион като цяло са доста трудни за пътуване, транспорт не е съвсем стабилна, пътищата непроходими дори за обучени техници, морския транспорт е винаги "очните ябълки", защото Тя осигурява живот в отдалечени рибарски селища.

Курилските острови се отличава с това, че едната страна се мие от Охотско море, и от друга страна на океана. Със сигурност не е точни прогнози за вълните, както и не е имало място, където да ги търсим, ние също не са били известни. На първо място това е хазарт. Имаше само предположения и снимката с общото движение на Максуел tihookeankomu крайбрежие с твърдите битови отпадъци. Но имаше оптимизъм и здрав чувство за приключение. В крайна сметка, не са толкова много места на земята, където никой не беше стъпвал сърфист.

На пътуването положихме от една седмица до две, в зависимост от метеорологичните условия, възможност за успех и да се върнат на кораба.

В допълнение Парамушир бяхме планирали да стигнем до близкия необитаем остров Шумшу (но явно не достатъчно, за да искат, просто не се удари). На уверения към резиденти SevKura Шумшу дойде "огромна вълна", но както видяхме не веднъж, че за лаик "огромна вълна", сърфистът "жестока котлет"

За съжаление, на кораба, който щеше да ни отведе към машината при Shushma избухна в навечерието на пристигането ни, и алтернативни предложения бяха до голяма степен от етикета с цената не е хуманно. Пропуснете някои организационни функции на транспорт от Камчатка до SevKura, най-важното, че го е направил. След 20 часа, отидете на товаропасажерски кораб на брега бяхме посрещнати от граничната охрана и на локал Майкъл, който мечтае сърф.

На следващия ден, да отидем при gidstvom Миша да търсите за първи място. В района на "Черно езеро", където има къща на брега на морето, планира да прекъсне лагер и да пътуват с автомобил, но нещата не вървят по план, в 15 км от селото в Скалистите натискане, когато пътят приличаше по-скоро тенденция, ние отпочинали в рок свлачището на.

Огромен парче скала е паднал от самия връх, и отиде в океана, сигурно блокира пътя към колата. Само отчаяни Moto kvadrotsiklisty и сили да се преодолее това свлачище, а след като се оказа, а второто свлачище. Не е в нашите навици се оттеглят, да оставя колата, да вземе всичко, което трябва, на базата на трите дни, на борда, и по начин, gidriki.

Колко трябва да отида, но в момента е слабо представено, нашето ръководство всъщност също. Миша каза, че до хижата на моторни шейни курс на 15-20 минути), но не го правим моторни шейни и повече като мулета, натоварени с смешни неудобни вещи. Преходът отне повече от 3 часа, криволичещ път, ние се опитахме нещо, където да се намали, но тя е под формата на акробатика в джунглата на обрасли пещери, люкове, направени от японската армия по време на Втората световна война.

По крайбрежието преодоля безброй малки реки, галопиращ над скалите и през блатото и "галоп" най-накрая стигнахме обещаната къщата. В тези диви къща веднага преименува пет звезден хотел, защото е ол инклузив (печка, чинии, меки легла с възглавници и други удобства, освен тези, които са "на улицата").

До къщата е щастлив бурна река, която се влива в океана, което предвещава добро място. Улавянето дъха си, те хапят, извади gidrachi взе шампанско и плуваше за първи състав. Наред с другите неща, този ден съвпадна с рождения ми ден, имаше всички причини, споменати събития от деня.

APB вълни за съжаление не е, но може да се вози. Но пломбите изскачат съвсем близо до нас не малко развеселен. Тези животни са много любопитни и по време на движение на вълна могат да се преброят до 6 "публика" бди над нашите опити.

Самата Spot не е от особен интерес, тъй като вятърът от океана духа там почти денонощно, не създава добри условия за сърф, така че на следващия ден прекарахме в опит да се ходи до фара в далечния нос, но внезапно спря с бурен, студ и дълбок река. Ни най-малко разстроен (в края на краищата, да отидат твърде далеч е фара), ние се върнахме в нашата "хотел". Вечер сърф отново беше безнадеждно корумпирана Chop, така че решихме на следващия ден да се върне в града.

Следващите два дни на добри вълни не сме донесли, така развлекателната програма включваше всичко, освен действително сърфиране: нощувка в една изоставена бензиностанция, докато улицата се проливен дъжд и хладно Духаше вятър; Проучване дестинации на заснемане с малко отегчени сърфистите интересни атракции, като например огромния православни кръстове, изоставени бункери японските и нашите военни части, като се откриват панорамни; изпитни ръждясали кораби в безброй разпръснати по крайбрежието; походи на местните язовири; посещение на местен киното, където ви се предоставя "меню", където можете да избирате от стотици заглавия на филми, и това със сигурност ще го постави на вас и вашата сесия; запознаване с дадена страна на инспекторите от Екатеринбург и типичен разговор с тях в кухнята с неизбежното водката, пържена риба и китара песни.

Неделя вечер започнаха да идват малки (около метър) плоски, но много дълги вълни, които са идеални за fanbordov, плюс поради особеното място, което можете да направите някои много интересни снимки, които сме използвали.

В понеделник сутринта, в нашия лагер дойде инспектори, за да видите как ние се вози. Момчета първи видяха океана в живота си, и, разбира се, че е напуснал сърф им незаличимо впечатление. В собствените си думи, "е, че те са видели само по филмите."

От понеделник вечерта циклона счупи сериозно, и стигаме до голям (повече от два метра), малко по-остро от предишния ден, и много голяма дължина на вълната. И за двама ни, че е най-доброто и най-дългите алеите за три години сърфиране. За съжаление не е възможно да се стреля, тя не беше до снимките, ние се радваше на носилката, докато не замръзна.

Само в името на този ден на всички описания по-горе разходи направя.

Следващият и последен ден от пътуването ни циклон са възникнали в Охотско море е донесъл "див" вятър и ясно небе (което е необичайно в тези части). Като се има предвид нашето местоположение, вятърът духаше от Охотско море е бил в морето на брега на океана, но тя е толкова силна, че е невъзможно да се вози с подреждане може просто взриви в океана като чип. Такъв естествен фарс може само да правите снимки. На същия ден, преди да отиде у дома, като ходихме на условията по крайбрежието на Моркамб и бяха много впечатлени от вълните. Те бяха изключително мощен и високо, разбира се, че е котлет, пържола, но много красива.

Също така, преди да отвори епични гледка към вулкана Windy (1087 m). Напълно оправдава името си, защото при ясно небе ми изневеряват на всички видове дъжд, както и изглед към планината Alaid (2339 m), стоейки в открито море на o.Atlasova 20 км. от Парамушир.

Alaid най-северната и най-висок вулкан на Курилските острови, че е много трудно да се достъп и добре дошли вулкан за всеки скиор / сноубордист, но това е друга история.

В serftrip отиде: Kamchadals Алена Дмитриева, Тимур Amanita и локала Майкъл мили. Снимка: A.Dmitrieva. Текст: T.Muhomor и A.Dmitrieva.