Това, което аз ви кажа, не е евтино! Разбира се, мнозина ще кажат, те казват, че са третирани с по-малко, но всички в ред.

Започнах да пиша списък на необходимост. Th останало от парите. Ако някой има нужда от списък на всичко, което brali- запис)

Те са пристигнали най-после да Осташков. И тогава осъзнахме, че ние не знаем как да продължим. Карти и навигация, което направихме не))). Благодарение на местен таксиметров шофьор, който ни каза, между другото. Като цяло Осташков пълна с магазини и други неща. Но от него разбрах, далеч от същите съставки. На около 30 км! Пътищата в града напълно разбити. Има прекрасен кей, където можете да се повозим на кораби и лодки.

Всъщност ние отидохме, без да знае къде. Плановете трябва да бъде определено място - селото. Къде е било планирано да вземете лодка с двигател до 5 к.с. И очисти острова. Но всичко се оказа различно: селото вече не съществува, а има общежитие Тих Харбър. Къде сме били предлагани слаб моторница със задължителни права! Над 4 тона на ден. И за покрив 500 рубли на ден. Права ние не разполагат с лодка, както и да се открояват сред вили и варира Rover не е желан.
Ето защо, обратно на пистата. Road zhut- кръпка до кръпка. Пътувахме като кофа с пирони)
Дъжд се излива надолу за няколко часа.
След това започна да се свлича по всички възможни ъгли. Навсякъде се натъкнахме на селото, поща и лично пространство. Съпругът й спеше, аз бях нервна ((
Бях започнал да се разочароват и губи надежда. Настроенията не е на никого. Rain.
Тогава той решава да се изключи само на грунда, а не на асфалт. Ltd. И чудо пътувахме до някаква ферма. След като премине, че (местно баба предложи), ние в областта и през борова гора са били в едно прекрасно място! Ура!
Тогава дойде Крака сондира възможността за шофиране на автомобила, проверяват брега и са решили да се изправи. Тя Polonovka. Така че аз имам таблет на снимката).
Опънат палатка (ние имаме нещо голямо. Неговият първи път по свой собствен набор! Важно да се разбере схемата), завишени матраци, лежеше бельо. Vse B готов. Това е най-важното.
Тогава това е просто удоволствие: запали огън (.! Въпреки че е забранено в Селигър Но ние сме любители на природата, за да следват правилата за безопасност), Сложете една маса с газов котлон (Sportmaster купил в 2700R). Бутилките купили твърде Sportmaster - 110 рубли за един. Човек може да се направи: бъркани яйца с пълнеж 4 х възрастни, два пъти се пие чай четири, печени картофи с гъби изобщо.
Пържени яйца с домати, лук и гъби. Отворен вино всеки и бира).
За огъня гора Селигър чиста, не е дърво. Намерени са сушени върба. Тя и използвани.
Вече се стъмваше. След седи около лагерния огън, докато два през нощта си легнахме.
Установено е, че матракът се понижава))), но нощта беше топла и Земята е плоска. Затворени спане спахме. Буря започна. Добре.

Сутринта започна по-рано, на около 10). Палатката разполага със сауна. Плюс това, ние сме вложили палатка на мравуняк. Но не и обичайните и това е в земята. Мравките не хапят, но нервен от тях. Видяхме змия в палатката. Гущерите. Комарите от начина, по който не е добре очистени бряг.
ден:
Съпруг и приятелката ми решихме да отидете на риболов. Донесете всички червеи извън града, или можете да си купите от Осташков. На земята, няма червеи. Тъй като риболовът не е sroslos- твърди куки. О като няма достатъчно лодки. Независимо от това, червеноперка и всяко малко нещо и улов лин!
Вечер лосове преплува канала. то fotkal рибар, но не е бил близо харесва, не се паникьосвайте.
Всички три дни ние се насладиха на езеро, въздуха, огъня. fotkali, пихме вино / бира и не правите нищо)

Girlfriend отиде в гората. Акарите никъде.
Гъби и горски плодове са в големи количества, но не е близо до нашия лагер. Пачи крак, трепетлика, боровинки, ягоди.

Аз варени закуски: супа с чесън и задушени месо, картофи с гъби и лук сандвичи с пастет, салати, шишчета ..

Така минахме нашите три дни. Бях доволен.

От изчезналите:
Разбира се, че искам компания. Всички забавно. Необходима е лодката. Ако дори мога да се потопите за риболов, както и, по-добре от една добра моторна лодка. Тогава бихме могли да получите на острова, или просто на разходка около езерото с бриз!
И голяма роля играе себе си бряг и място за паркиране: Остров още правила! Има както ако се окажете сред водните ролки над диващина, накратко тя не се опише с думи)

По отношение на чекове и други права. Мисля, че това не е толкова сериозно, ние имаме един куп минаваща лодки се носят, не се спазва надзор. Военен хеликоптер лети вярно ..

В общи линии, всичко мина взрив. Красота, голяма вода, природата, палатка и лагерен огън. ние сме щастливи)

Селигър с палатки до юли 2016 г.

Hat домашно), но това не съм аз.
Аз на fotah не.

- Фанари 2 броя (срещу заплащане)
- трион
- Контейнер / две и сезон
- чук
- нокти
- отвратително.
- bolonchik газ
- свещи

Cool :) Ние използвахме Кама палатките и да отидем, нашия списък е много по-скромен :)))
За да бъда честен, това, което за вас виолата в кампанията? :)))

следващия път, когато дойдеш да правя любителски туризъм - не прекалено мързеливи, за да карам малко по-нататък. Селигър отдавна е пълен с туристи, разделена мрежи отвътре и отвън, и доста замърсен.
но езеро Vella, което се намира на 18 км северно от Селигер - това е съжалявам територия на Национален парк Валдай. ваучери за почивка и риболов там са скъпи, но чисти и слабо населените във връзка с Селигър много по-висока. ако решите северния бряг Vella, има много малко хора го правят.
и разбира се, без лодка в голям водоем като Селигер или Веля - лоша идея. особено ако има отбор рибар)), тъй като това, което правиш (на базата на снимките) - това е всичко, което искате, но не и риболов)))

Основната цел на пътуването е проучване. Точно като на практика да тестват своята сила и възможности да реализират своите стопанства. че твърде много, и това, което липсва. Имах удоволствието да живеят в палатка на вечерни събирания около огъня, от бурята. Кой иска да хване риба. Ако ние наистина ще отиде на риболовно пътуване, единственият акне). Но дори и това не е достатъчно лодки ..
Но благодаря за съветите. Четох за Вела.

за пореден път, че всичко е относително)) Селигър твърде гъсто населени. Какво nafig диващина? имате нужда от север. има само 50-60 км с кола към Демянск. или Leningradke да Валдай, следвани от 40 км от всяка страна.