Започнете тази история бих искал да с факта, че след като решихме, че ще отидем до морето (и по-специално в Туапсе), аз се интересува от въпроса възможност риба за улов там. Разчитах в интернет, е отишло в търсачката и се подава молба за "Риболов в Черно море" - за това ми дадоха много връзки, но не по-конкретна информация за себе си, не може да се направи. Тогава реших, че трябва да се науча всичко себе си и започнах да мисля, какъв вид риболовни принадлежности и съоръжения, за да се вземат. След анализ на възможните условия за риболов, бях решил да вземе 2 предене макара и 2 нагреватели и набор от куки и тежести (тегло от 10 до 20 грама) - с цел да бъде в състояние да направи магаре. Float прът реши да не го взема, защото не е точно представляват условия за риболов, както и в резултат на това, че решението е почти правилна.

Когато ние (аз, баща ми, майка и брат) пристигна в Туапсе, а след това на следващия ден отидохме на разходка из града и отиде до брега, където видяхме рибарите. Те излязоха и гледах първата група - те са били уловени на плувка прът (но това е не такива пръчки са с мен) - Те проведе първични избори "" на дължината на пръчка от 7 метра. Веднага е ясно, че те са били използвани като примамка - сам рана на една кука нещо от спринцовката, е била използвана втората бял хляб. И ако първият улов такъв-както по класическия метод (въпреки това, съдържанието на спринцовките остават загадка - има предположение, че това е специален варени грис с ароматизирана), последният хванат по специален начин (поне за мен, този метод е новост). Тяхната предавка е малко по-различна - да се използва двойно вместо една кука, и бял хляб са закрепени над двойното куката, а когато poklovke риба кука.

Catch съответно на първо и второ различно - представител на първото хванах голяма риба - cm 30 (най-вероятно това е кефал), представител на втората хванат по-често, но в техния улов е малка риба до 10 см, чието име за съжаление не мога да кажа. След като става малко по-нататък, видяхме рибари, които ловят на магарето - и аз осъзнах, че съм на правилната предавка. Малко след като са гледали техния успех, ще отиде у дома, за да се подготвят за един рейс на следващия ден.

На следващия ден, след анализ, където има рибарски магазини (използвани референтни 2gis), ние за първи път отидох там за стръв. След като влезе в магазина, за да поиска от продавача това, което може да лови риба от брега - те се препоръчва да се купуват copepod на Черно море (70 рубли на порция от 200 гр), се продава замразено и борейки се до мястото на риболов става използваем. Също така купих 2 Donkey за 30 рубли - те изглеждат като класически монтаж (плъзгащи натоварване куки и с 3 - 2 и 1 по-горе товара по-долу), за да могат да започнат да се хване и да се види на местните рибари, използвани справяне. Също така, продавачи около ориентирани където ще трябва да хване, за да се изравнят точно и имаше много куки.

Пристигайки на мястото на риболов (първоначално ние се регулира благодарение на кораб "Барс", която на всеки 1,5 часа на брега, за да вземат пътници в друга екскурзия до скалата Kiselyov), а в действителност биха искали да седят там, където имаше хора. Демонтирани предачите вързани Donkey, засадени ракообразни и хвърлен (не е далеч, само на няколко метра - дълбочината е около 5-6 метра). Bites не закъсняват - те са агресивни стачки, рядко протяжки. Но тъй като имаше проблеми закачване. Трябва да се каже, първо не сме чисти ракообразни (като скариди преди хранене), но след това разбрах, че е по-добре да се направи. Както се оказа, въпреки факта, че рибата е изложена голи куки по-бързо, първата риба е уловена скоро (това беше като грива - бодлива и ужасен).

Риболов в Черно море (Туапсе), за риболов - риболов тайни

Един мъж се приближи и каза, че е Скорпион, и това е отровен, но ако добре почистена, тя може да се яде. Мама погледна в интернет - наистина Скорпион е един от най-отровна риба, а тя е била освободена. Вторият уловената риба е много по-красива от първата - е подобен на платика.

Отново същият човек предполага, че той Karakosik, и вече тази риба влезе с торба за улов. Той по-късно е задържан още един риба - много подобен на михалица (и отново се притекат на помощ на мъжа, и каза, че тази риба, наречена Dog, че тя не е годна за консумация, а дори и котката не яде).

Съответно, тя е била освободена, но по-късно е задържан още 2 и оборени дума като котки, те яли риба с голямо удоволствие. Сексуално малко повече, ние опакова и отиде у дома си, за улов е бил скромен - едва 1 Karakosik и всички риби, уловени брат.

Ден по-късно отидохме отново риболов и този път дойде "на време" (след като се опитва да улови на плувка прът, изработен от предене) са били в състояние да седи на друго място, където успешно се хванат другите рибари. Там се срещнахме с една жена - нейната възраст от 50 години, той хвана много добре. Тя имаше пълно оборудване - висок стол, предене 2, 2 видове стръв и кофа с 5 литра при рибата, която се актуализира постоянно улов. Хвърли Donkey (които вече са били направени монтажи на мен от първия ден, купих останаха в дъното на куките) и зачака ухапвания. Те бяха в контраст с първия ден от по-рядко, но по-продуктивно - брат хванат кефал (около рибата знаехме предварително и ние не се нуждаят от помощ в своята идентификация), по-късно брат все още хванат Karakosika. Видях го през цялото време само poklovki, и колко бързо напълни кофа седи до жена. Но малко по-късно, съдбата е станал по-благоприятно за мен, и аз хванах кефал.

Риболов в Черно море (Туапсе), за риболов - риболов тайни

Сексуално малко повече, ние отидохме у дома - ние вече са като се има предвид първия ден от 4 риби - 2 2 Karakosika и барбун, които впоследствие са пържени и ял (макар че е малка, но много вкусно).

И това е на третия ден от риболов, но той не донесе резултат, освен, че сме научили за лошо качество на стръв се продава в магазините, в сравнение с току-що уловена на стръв (раци) и погледна как други рибари, уловени Мълет 30 сантиметра.

На ден 2: Сега там е малко грешно, но за да видите това място, добро ръководство - Marine каса

Риболов в Черно море (Туапсе), за риболов - риболов тайни

Просто имам малко фотосесия - виж 2 на доклада.