И накрая, ние чакахме края на забраната за хвърляне на хайвера! Риболов от лодка - е друг въпрос - спря някъде далеч и Rybalov тихо, никой не вади душата всякакви съвети или искания. Предварителна подготвени предене. въдици. Получава примамка: каша ечемик, просо и грах смесва с Makukha. Като цяло, аз отивам старателно.

На сутринта (с лодката и раница) седи в 6:00 на първия автобус. За съжаление, преди да достигне до мястото на кацане, не работи, не транспорт до шест часа сутринта, за да не отида. Пробив машина по текущи цени за бензин - е много скъпо. И след това се хвърли в колата без надзор за дълго време - това е доста рисковано. Времето в сутрешния маловажно: дали ръми drizzles, или мъгла. Неясен. Стигнахме до спирка си, излез и отидете на място, където ще плува лодката монадно PVC. Тя я изпомпва, натоварени всичките си вещи и отплава от брега. Мястото, където отидох да разузнавач, е доста далеч в наводнените райони, чрез каналите на греблата да отидат повече от един час. Но няма такъв натиск върху резервоара, както тук, извън града.

Риболов след хвърляне на хайвера
Колко всичко обрасло (снимка 1)! И преди десет години, аз съм бил тихо взе греблата на дуралуминий с лодка. Когато "Sovdepiia" тези канали се почистват от време на време, но сега не е за всеки. Дори ми сингъл "Барка" мине през тревата и листата на водни лилии е трудно, и dyuralke под двигателя, което би било проблематично. И сега, най-накрая минали около (с други думи, и няма да се вдигне) през гъсталака, аз съм на място. Пристигайки на тръбата, аз винаги да поздравиш си: "River Здравейте! River Belle! ". След като в Съветския съюз (в 60-70 години тя е популярна певица Едуард Khil, в репертоара му е песента "Belle River" - по този начин за себе си Аз наричам това на канала (2 снимка).

Докато стигна до мястото, времето започна да се подобрява. Лек ветрец северна посока и разпръснати ръми; облаци небе облачно, но важното е, че не вали - можете удобно Rybalov. За да се установи предене, чак на каишка flyuorokarbonovomu тралене (нещо като "Атом 2" от стария му състав) и започват да се риба води. Trolling'm бавно, просто еднакво окабеляване, непосредствено над водната растителност. Знам, че това дрънкулки на това езеро показва най-добри резултати. Първият удар, окабеляване, и обаянието докосва тревата. Почиства чай растителност, леене, окабеляване - нищо. В следващия кастинг в началото на кабелите трябва да бъде удар за предачите, кука - с. Разбира се, че не е щука, ударът върху някои замъглени, слаб.

Изпрати тралене на същото място, с цел Dolov "размирник", тя води възможно най-бавно ... По средата получавам същото въздействие като предишната. Мете, този път някой седи на куката. Vyvazhivayu - това е просто okunek около 150 грама. Аз правя три актьорски състав от този момент - тишината.

Reline метра напред 50-70, котвата. Хвърли-тралене на същото място, където хванат okunek, а на втория или третия макарата се справят обратно платени удар линия е силно опъната и тръгна към страната. Вдигам се върти, и пръчката започва да гасят риба тъпаци - само за няколко минути се предаде щука. Аз я доведе безопасно до лодката и нежно взе ръцете й, аз се хвърли вътре. В щука някъде гр 600-700, ядосвам тя е дълбоко в устата си, уловена от хрилете. Жалко, но рибата - не на наемателя, да го изпратите на резервоара. Аз продължавам да обработва води. От една и съща малка котвата отново Прилепих щука, около 400 грама тегло. Внимателно я извадете от чай и пусна.

Аз вдигнала котва и да продължат напред. На новата точка в петата или шестата окабеляване стачката отново, не е приятно тегло на другия край на линията. Хванати малка щука със същия размер като предишния, съм се бавно, за да си кораб, тя не се възпротиви. И трите куки чай си седят в предната част на устата. Много внимателно освободи в плен от куката и пусна на воля, за един шегобиец от опашката, отива дълбоко в езерото.

Погледнах часовника - 09:30 вече, че е време да получите в каракуда. Karas в този водоем (поне за мен) започва да кълват около 10 часа (плюс / минус половин час). Lure своето място, установи се справят (5-метров прът), шиш червей, аз хвърлям, чакам ... Два часа чакане само една хапка взе Karasik грама на 150, които съм щастливо пусне. И всичко това, дори най-малките неща, не са нарушени.

За да не се губи ценно време за риболов, включете резервен план - за промяна на мястото на паркиране. Пускам на ново място, за да се справи с червея набити и реда, по navozhu лодка. Виж, моя поплавък е спуснат на вода, без да помръдне, аз все още мислех, че може би е една кука с обемните okakzalis върху тревата.

Риболов след хвърляне на хайвера
Взимам прът, се повиши ... и приятен съпротива усещане на другия край на линията. Риба упорито се съпротивлява и не иска да се издигне на повърхността. И накрая, съпротивата е отслабване, и то върви нагоре. В началото си мислех, че това е шаран, но не, това е един много добър Ръд грама на сто (снимка 3). Уау, аз мисля, - сега аз съм тук, Аз ще докарам на душата! Шиш червей, аз хвърлям - цялото внимание. За повече от два часа, уловени само две Karasik размери на длан, която освобождава. Време е да се съберат и пътуването на връщане: никога не се знае какво може да се случи по пътя обратно, свобода на действие трябва да бъде винаги като последният автобус тръгва в 19:00 часа.

Събрах се справим, опаковани, донесе всичко в ред, и се премества в противоположната посока. На път за вкъщи в четири перспективни области poblesnil, но уви, без резултат. Чрез непрекъснато в обратна посока до точката на заустване постигнато без инциденти. Оставете да изсъхне и се опаковат лодката, да хапнем и отиде до автобусната спирка. В дома, аз бях около 19 часа.

Ето как прекарах първия ми риболов забрана след хвърляне на хайвера. В количествено изражение, като, не е лошо: 3 щука, шаран 3. okunek и червеноперка и качествено - е пълна глупост, всички дребни риби, с изключение на червеноперка. Ако крика не е контузен й хриле, а след това тя ще получи свобода, но уви ...
Въпреки това, опитът от първия риболов много удоволствие да получа морето, ние ще се подготвят за следващия изход.
Всички мирно небе над главата си и не опашка, без люспи!