Пътуването до съдовете за езерни за голям костур

Нека започнем с факта, че езерото Чейни - солено езеро се намира в квартал Baraba на област Новосибирск. Езерото е много плитко, не повече от 2 метра дълбочина, банките Чанов ниски, обрасли с трева и всички видове храсти. На езерото са много острови, но роднините ми отидоха само един - наречен "Zelenchak". На Chanakh дом на много видове риби: шаран, костур, шаран, IDE, щука, шаран, костур и червеноперка добре.

В 11 часа сутринта тръгнахме, спряхме по пътя към супер пазар на хранителни продукти и се премества в посока на VATS. Но само на 70 km шофиране нашата "УАЗ-питка" счупи. Но нито една от които е ужасно, ние сме едно и също - на българския народ! След три часа престой в кулоарите, ние имаме ремонтирани нашата "buhanochku" и продължи пътя! През целия път ми висши "колеги" пият за успешен риболов.

След като преминат повече от седемстотин километра вече бяхме в града Барабинск време е около 3-4 часа сутрин. В Барабинск чакахме един приятел, който ни помогна през изминалата година, името му Саня.

Саня - на местните рибари, които познават този регион като петте им пръсти, той също се продават Гамарус (Гамарус - това е почти единствената стръв, която pecks костур и червеноперка). Ние го купи Гамарус, разпитан, когато това pecks той ни разочарова силно, казвайки, че "Zelenchak" на пътя не е нищо повече, и че тази година там никой не отиде.

Но ние - на българския народ, ние трябваше да видят с очите си, че няма път. Шофиране друг 30 km ние сме в тази напълно убеден. Obmozgovat малко какво да правя и реших да отида до езеро Sartlan - това не е далеч от Барабинск, в село Красни Яр.

Пътуването до съдовете за езерни за голям костур

Lake Sartlan също е много голям 25 km дълга и на 16 км широк (добре, просто да си го представя като 16 футболни игрища, само през зимата!). Клъвна там също Гамарус и костур очи, точно както се оказа по-късно - костур имаше много плитка.

11 часа вече бяха в близост до брега. Моите колеги висши смачкани няколко бутилки водка и отидохме да хвана костур. Наличието на повече от три километра лед, ние пробити добре и се пълнят всичките им дупки Гамарус (да има точно улавят утре). Хвърли пръчки. Аз трябваше да чака дълго време и извадих първата костур, а след това, последван от втори, десети, двайсети.

Започва да се стъмва и ние решихме да отидем до плажа (но преди да напусне, zatychkovali техните кладенци знамена - е, че никой не започна да ги да ловят риба). Заредени риба в шейната (шейни са направени под формата на чаши, че е удобно да дърпа риба на лед и много по-лесно), ние се премества към Oise. След като става три километра, съм проклинал всички тези костур. Очаквайте до питката, аз паднах и през следващите 15 минути не може да се изправи! Моите колеги варени супа, хапнахме и си легнах.

Пътуването до съдовете за езерни за голям костур

Ние се събудих в шест, както е планирано. Стигнаха дупките си и започнах да си костур, а от там е много плитко, а водата е ясно, аз погледнах в дупката - имаше groupers, веднага хвърли ми стръв. Беше много интересно да се види как ниските честоти, идващи към вашия mormyshke и рязко я хваща.

Хванати за жига нарича "папагал" и обичайните мед, lovilos много добре. Но той имаше много често за промяна на кладенеца, има такава риба, парчета от 7-8 и да обхване всички да отидат в друга привлечени добре. Ако паднеш през най-малко една риба, всичко това добре за 2-3 часа няма да кълват, Въпреки, че аз жига, най-малко не се променят - няма да се възползва.

През тези два дни ние сме били в състояние да улови повече от 70 кг костур.

Пътуването до съдовете за езерни за голям костур

Тази сутрин започна доста добре, те всички се изправи веднага, без много заядлив, варени кана (взехме с него един малък генератор), закусихме и излезе на UAZ на улицата. Ние не чакахме много приятна изненада, на няколко метра от нашите buhanochki са следи от тази мечка (тя ми каза, че ми висши колеги, и тъй като те не са били само рибарите, но и ловци, те лесно да бъдат идентифицирани).

Ние сме пълни всички термоси и да отидете на леда! Беше много студено. Качихме се на нашите кладенци и започна да се хване. Два часа по-късно, ухапване предизвикали рязко влошаване, ние буквално полов повече часа до 12 и реших, че е време да се прибера вкъщи. Заредени уловената риба в шейната, и отиде на брега.

Пристигайки на плажа, бях изпратен да донесе дърва в търсене на дърва за огрев, открих някои изоставена дървена постройка, тя се разглоби и донесе добро сухо дърво. Всички бяха много доволни. След един час в саксия варено супа, добре, този път аз почистват костур и хлебарка. Това е вкусна!

След още един час ние опакова и отиде у дома си. Беше много искаше да си тръгне. Жалко е, че повече няма да отида там. Това е всичко за тази вълнуваща бележка, моето прекрасно пътуване приключила.