Sidorovka - Ржев - Selizharovo - Nilov пустиня -

Валдай - Айвър манастир

Вишни Volochek - Торжок - Твер

Klin - Солнечногорск - София

Като пристигна от пътуване до Белия езерото, съпругата ми Ирина след няколко дни разбрах, че трябва да се срещне в следващия пътуването, защото в Москва, дори и за дълго време ще бъде горещо и задушно. Оставете ни още не е завършил, така че ние ще пътуват и да преминете към Селигър и Валдай, където не сме били, и планират да посетят Volgoverkhovye откъде произхожда великия руски реката. Краткотрайни такси и отново ни лястовица "лети" през територия на по-голямата страната.

София - Волоколамск - Sidorovka

По това време, напускане на дома само вечер от 18.00 часа. Според Москва Околовръстен път продължи доста свободно, но при излизане Novorizhskoe магистрала по това време е доста трудно. Но след това пътя става напълно безплатно, и отидохме с вятъра по пътя напред с новата Mazda кола превозвач.

Пътуване до Селигър и Валдай

Когато остави извън района на Москва и се премества в Твер, качеството на пътната влошило значително.

Вече се стъмваше, а ние потърсихме паркинг за през нощта. Нищо особено подходящ не можахме да намерим, следователно, в района Sidorovka се обърнахме извън пътя, избра място до малка гора и се установил в покой. След вечеря, и поставя началото на нов път, имаме в нашата "хотел на колела" и след известно време заспа до сутринта.

Sidorovka - Ржев - Selizharovo - Nilov пустини

На сутринта, добър нощен сън и закуска, ние тръгваме. Осъществяване на фотосесия на сайта на нашата настаняване, да си тръгнем отново на M9.

качество Road е лоша, но съм доволен от добро слънчево време. Когато премина Зубцов, пътно покритие значително подобрена.

Пътуване до Селигър и Валдай

Село срещна с готини имена - Matyukovo и sosunkovogo, но трябва да сме нащрек, това е, когато ние открихме gaishnaya засада. В 10.00 изключваме магистралата M9 и пристигат в Ржев.

На местно мини-маркет купи за начина, по който плодове и зеленчуци и да направи малка разходка из града. В Ржев първи път по време на пътуването преминем мост над Волга.

Далеч от Ржев спре и да се запознаят с паметна гробището.

Пътят към Selizharovo доста приемливо качество и няма почти никакво автомобили. Пътуване по тези пътища тя ни дава удоволствие - без досадно, така че давай бавно и да се полюбувате на природата от прозореца на кола.

Пътуване до Селигър и Валдай

В Selizharovo дойде в 12.00 ч и спира на централния площад. Взех няколко снимки на този град, следват пътя на Селигър.

По пътя той се натъкнал на Cool бряг, но ние няма да преглътна и продължи.

Около час на деня дойде на Селигър, тъй като ние информира съответния индекс.

Пътуване до Селигър и Валдай

Имаме разклонение на пътя имаше избор - да се обади за първи път през Осташков, а след това посети Nilov пустини, или обратното. Изберете третата - преди да направи важна бизнес, трябва да се хранят добре. Ето защо, ние се обръщаме към правото в прекрасна борова гора и в слънчев клиринг организира пикник. Това е хубаво и топло слънце грее, а след вкусна вечеря, ние ходим в гората, наслаждавайки се на свеж горски въздух. Температура доста удобно - + 23 °.

Да реши, че е по-добре първо да погледнем Nilov пустиня, а след това се върна и да се обади в Осташков. Хайде да Nilov пустини и с някои трудности, ние се паркира на паркинга пред манастира.

Автомобили доста и има оживена търговия в сувенири и много пушена риба. За да стигнете до остров Stolobny (манастир), вие трябва да отидете на дървен мост до остров Stolobny. Манастирът е обявен за паметник на преподобния Нил и Катедралния храм Богоявление.

Пътуване до Селигър и Валдай

Преди да напуснат пустинята, на паркинга купуват пушена риба и пушени змиорки. Днес ние трябва да имаме една прекрасна вечеря. Когато малко по-кола от пустинята, от лявата страна в гората гледка палатките. Ние решаваме, че е необходимо да се обадя и да видим, тъй като вече не е бил в нощта, а ние трябваше да се намери място за паркиране и за една нощ. Ние харесахме мястото, хората бяха в делничен ден доста малко. Брегът е пясъчни и леко оборудвани autotourists. Ние събрахме една кола и право на палатка на брега на езерото и на хоста за приготвяне на вечеря.