Пътуване до Крим с кола

Ние продължаваме да се запознае с Крим. По това време ние сме в очакване на едно пътуване до легендарния Севастопол продължи да Бахчисарай. този път на западния бряг на полуострова. За да се Севастопол от Ялта на 79 km, може да се стигне в час, но ние трябва да се изследват забележителностите по протежение на пътя, да правят снимки, а след това да се хваля на вашите приятели и познати.

Тръгваме сутринта, но не твърде рано. Първо, трябва да се измъкнем от Ялта на южния бряг на магистрала. Вижте няколко, но ние ще премине през Ливадия - ние се запознаят с известния Ливадия дворец. Познати в целия свят като място през 1945 г. Ялта конференция на трите световни лидери, дворецът е построен по заповед на император Николай II на мястото на полуразрушената двореца на дядо му - Александър II.

На улицата. Комунари върви в посока на Ливадия, на кръстовището с магистралата Севастопол събират на улицата. Батурина, която ще ни доведе до Ливадия дворец.

Южната фасада на Grand Palace в Ливадия

История на Yalta и цялата южния бряг на Крим може да се появи по съвсем различен начин, ако Александър II не реши да направи лятна резиденция тук. Въпреки това, историята не познава подчинително наклонение. За Ливадия дворец в Ялта архитект Николай Краснов, които е получил титлата "архитект на императорския двор", а две години по-късно - академик на архитектурата.

Ще бъде необходимо да се разходите тук, когато се върнем от пътуването ни.

Пътуване до Крим с кола маршрути

В Oreanda опъната по морето най-популярната Golden Beach - най-хубавия плаж в Крим, и дори красива легенда.

Golden Beach Oreanda

Пред нас е замъкът "гнездо на лястовица". Тези видове са познати на всеки.

Пътуване до Крим с кола маршрути

Първата къща е построена върху скала в края на XIX век, българинът за пенсиониран генерал, а след това се приземи на преминалите и сградата е възстановен няколко пъти. В крайна сметка тя е купена от търговец на масла Steinheil, който искаше да построи замък рок Aurora в готически стил. В стила на замък, разположен в долината на река Рейн. Ето едно романтично мислещ човек е бил търговец на масла.

През 1927 г. замъкът е силно повреден от скандалната Ялта земетресението и парка просто се разби в морето. Това е земетресение разрушава планове типстър, тъй като ние си спомня. Крепостта е възстановена, но за парка на мястото на скалата не е намерен.

Изграждане на замъка "гнездо на лястовица"

Съжалявам да кажа сбогом на замъка и да продължи пътуването. Погледи към Големият дворец и парк Kharaks, кръстен в чест на римския лагер на нос Ай-Тодор. С местното население - марките - връзката на римляните не съществува, и че е трябвало да бъде ограничено до укрепен лагер.

Пътуване до Крим с кола маршрути

В това пътуване Юсупов Палас в Koreiz дворец и генерал-губернатор граф Воронцов NovoBolgarii не разполагат с време, за да проучи в парка, ние обещаваме да се върна тук в следващите дни.

Юсупов Палас в Koreiz

Воронцов дворец и парк

Според Alupkinskoye магистрала Koreizsky оставете и стигнем до южния бряг имаме нужда от него. На следващо място, в Севастопол!

Highway има добро покритие, има кафенета и постоянно презареждане. Ние презареждане на бензиностанция Лукойл в покрайнините на Алупка.

Пътуване до Крим с кола маршрути

Карахме покрай станцията на кабинковия лифт на Ай-Петри. От планината се качихме на колата, ние ще трябва да се опита на кабинковия лифт.

Въжена линия на Ай-Петри

Отляво виждаме планина котката. Името идва от тюркски името Кош-Кай. И наистина скалата като представител на семейство котки.

Пътуване до Крим с кола маршрути

За тези, които пътуват с деца. Гостите могат да релаксират в добро воден парк "Blue Bay" в Simeiz.

А воден парк "Blue Bay"

Пътят е добър, има най-известните Кримските серпантини. Но на водача е по-добре от двете страни не гледат на трафика. Минаваме хубави села, курорти, в района на санаториума на селото, което трябва да се обърне по стария път за Севастопол. На него почти никой отива, но ние искаме да видим църквата Форос. Църквата и нейното правилно името на възкресението на Христос, не е обикновен разказ. След приключване на строителството на първия път Севастопол - Ялта земя около Форос стана по-голямо търсене, и на православна църква не е било. Добре известният собственик на фабрики за производство на порцелан и чай търговски Кузнецов най-големият храм на поръчки и заявки от най-високите разрешително за строеж на църква в чест на чудотворната спасяването на император Александър II и семейството му по време на убийството, организирана от хората на железопътен проект.

Храмът е построен на Червената скала и тя се издига над морското равнище с повече от 400 метра. Храмът е много красива и вижданията са магически Red Cliff.

Църквата на Възкресението

Ние не рискувате движещите се по стария път и връщането към South Coast магистрала. Завийте надясно и се върви към нови преживявания.

Ето мнението на правителството дача, където задържаният Горбачов.

Пътуване до Крим с кола маршрути

Минаваме към залива на Balaclava-чистата вода от всички краища на Крим. Морето е толкова ясно, че дори и с височината на скалите се виждат на дъното.

Гледка към залива на Balaclava

Някой вече късмет, но ние трябва да се отиде по-далеч

Пътуване до Крим с кола маршрути

От ляво, за да видите Aya нос. Каква красота! Един не иска да ходи никъде, и аз искам да се обърнат към морето, и да намерят място, където да се насладите на морето и слънцето. Той успокоява, че пътят вече е запознат и идват тук с кола на всеки ден

Магистралата започва да се вдигне в дясно. Наближава маската. Ето един поглед се отваря до известния Балаклава залив, където никой бури:

Bay е по-скоро като на норвежки фиорд, но в планините не са много високи. Някъде тук се крие растението под земята, където по съветско време ремонтирани подводницата. Но ние сме по-заинтересовани от руините на древна крепост на генуезки чембало. Тя е построена през XIV век, когато Генуа улавя всички Кримската крайбрежие от Балаклава до Феодосия. Ние знаем къде да подадат търговците на Генуа!

Руините на крепостта чембало

Ние пристигнахме в Севастопол.

Ние започваме да разгледат града с мемориален комплекс на Sapun планина. В Севастопол, е необходимо да посетите и паметници на своята славна история, за да видите нашите деца и внуци!

Мемориалният комплекс на Sapun Hill

Изглеждаше като Малакоф в началото на ХХ век

Изненадан от състава на коалицията които са се борили срещу България: Турция, Англия, Франция (те всички е ясно) и Кралство Сардиния. И това е било необходимо да Севастопол. Едно към едно, както е и днес, когато "soyuznichki" US silenok достатъчно за 2-3 излизания.

И ние се обръщаме и на улицата. Героите на Севастопол с кола заедно Саут Бей в посока на гарата. Гара не е необходимо за тях е Панорама "отбраната на Севастопол в 1854-1855". "

Пътуване до Крим с кола маршрути

Панорама "отбраната на Севастопол"

Струваше ми се, че след посещението на емоциите Sapun Планински и Malakhov вече не съществува. Но Панорама просто шокиран! Необходимо да се ограничава тук деца.

Имам нужда да се успокои. Избор на разходка по крайбрежната алея. Има яде и да стреля.

Видове Приморския булевард

Движейки се по булевард Приморски, отделете време за посещение на делфинариума Севастопол. Голям концерт!

Ако останете сили да предприемат пътуване до археологически резерват Khersones на. За да направите това, отидете около залива карантина.

Руините на Херсонес Taurian

В древни времена гърците основават на Heracleian (виж какво коренът на думата?) Полуостров, в това, което в момента е в южната част на града, политика на града. Собственост на политическата област на около 100 квадратни километра. Тогава гърците не се движат, дадени марка. Марка и гърците не харесват. Нещо повече, гърците не са били в състояние повече да се създаде колония в Крим. Но Херсонес почти живял и процъфтява от 2000 години. Славяни го познаваха и призова Корсун.

Време е за нас да напуснат Севастопол. Решихме да видим пещера град Инкерман на.

Снимки пещера град Инкерман

Легендата разказва, че още през пр.н.е. I век тук, за да работят в кариерата е заточен в Света Климент. Византия е била издигната тук каменно укрепление, което защитава Херсонисос. Теодоро по-късно се превръща тази укрепване Calamita крепост. Това е най-южната част на преден пост на Княжеството. Принц Теодор воюва с генуезците, а атаката дойде от Османската империя. Турците са преименувани в Инкерман Kalamita - крепост в пещерите.

Това е историята на крепостта. Манастирът е основан обожатели икони изгонени от Византия по времето на разкол и намери убежище в пещерите в района. Голям впечатление на трите храмовете, за които монолитна скала повалени пространство. Кримската Питър.

По пътя обратно, и решихме да се върнем на пътя Бахчисарайски - Yalta, че е възможно да се вгледате в Инкерман винарна. Има един подземни галерии са оборудвани с винарски изби, чиято площ надхвърля 5 хектара. Температурата в мазето постоянна винаги около + 12 ° С Заводът произвежда вина от суха до трудно. Но времето изтича и решихме просто да се върна в Ялта.

Симферопол магистрала върви в посока на Bakhchisarai да се завърта на селото. След това завийте на дясно по посока на железопътната линия. По пътя към Verhnesadovom има усукване на плодове, Holmovka, Red Poppy и в резервоара. Но ние решихме да карам до жп и от там се обърнат към съда. В Бахчисарай бяхме, ние можем да завършим това и нашето пътуване обратно през Alushta да Ялта.