Пътуване до Crillon

Преди натруфен постигнато без пречки, най-уплаши, че тя се издига в дъжда и приливите не протичат река Pereputku така че дори автомобили, които не могат да преминат. Но за наша радост, минахме реката безопасно, добре, все още два дни не е без приключение, Кирил се разболява коленете и си отиват, че на практика не можеше. Не го остави на мира, както Дима вдигна на раменете на Kiryuhin раница и бавно се приближи до целта си. Запалване, които обичат с големи спирки, което направихме по време на достигане на целта, и това е нашето пътуване, радост не знаеше граници. Общото събрание реши, че Кирил утре трябва да се изпрати до вкъщи за преминаване транспорт, счупи лагер в подножието на планината, докато всички се събират дърва в огъня Дима Кирил (вече им казах имахме две) на капки "басейн", че ние след два дни на начин можем да измийте и се разхладите от жаркото слънце безмилостно. В същото време, огънят свети, определени палатки, и можете да продължите към вечерята, момчетата донесли със себе си домашно приготвена храна, на блаженство.

Първи тъмно, но ние бяхме ужасно исках да се кача горе натруфен. Gingerbread планина е получил името си заради своята форма, защото на тортата, той се намира на нос Vindis преведени от езика айну като "лош къща" от името си. Кейп се намира на 35 км. от селото. Самата Shebunino джинджифилови издига над морското равнище до височина около 78 м. има почти перфектна кръгла форма с диаметър повече от 100 m. Абсолютно плосък връх натруфен известен с археологическите си обекти на древния човек са открити. Има версии, че този естествен изграждане на местните жители Сахалин използвани като крепост, където те са били спасени от нашествието на извънземни, може би затова името "лош къща".

Възходът на натруфен е много стръмен, той е достъпен само с въже, който се простираше добри хора. Преодоляване на страха, се изкачи нагоре и пред нас се отвори главозамайваща гледка, който се вижда от почти всички Южна Kamysheva хребет, от една страна, а от друга нос Кузнецова, където ще отидем утре сутринта.

Пътуване до Crillon

Беше доста тъмно, така че снимките на паметта и започват спускане. О, богове. Първа беше още по-зле, отколкото изкачването напипа в тъмното, не можете да видите къде да поставите подножието изпод краката sypyatsya камъни, но не остане същата свърши. Дима застрахова момичета отгоре, и Сергей насърчава шеги му, стихчета и това е крака докоснаха фирма, нивото на земята. Ур. Слязохме и отидохме в Galyuney "баня", която е построена момчета. "Банята" е успех. Namytye, naetye domashnenkogo палатките си, утре сутрин по пътя към мечтата си, при Crillon.

На следващата сутрин дойде на пътя. Алексей зареден раници и някои от членовете на екипа ни в колата и подкара към нос Кузнецова съгласни относно изпращането на Кирил дома и паркира колата, и отидохме да се ходи. Каква красота, морските обиколки, слънцето затопля (все още да се пекат), тук на камъка кацнал корморан, в непосредствена близост като ни допускат ценни книжа до нея и отлита, добре, сега вече всичко е корморан модел и герой от нашите фотоалбуми.

Очаквайте по-близо до нос Кузнецова задаващата къщи, забелязах православен кръст-църква.

Пътуване до Crillon

Необичайно, дадена в тази от цивилизацията, за да видите църквата. И ние сме слаби с наслада, каква картина пред нас една невероятна, по море паша стадо коне на такова чудо, което някога съм виждал. а някои просто не е нужно тук, и червено, бяло, и черно, и в pyatnushku и десетката окото. Извънредното красотата на тази картина е все още стои пред мен .В време за разплод родословие тук 50 якутски коне са били внесени. Те също така казват, че на територията на живи щраусите във фермата, но за съжаление не сме виждали. Но конят ..........

Кузнецова нос - един от природните паметници на. Сахалин, получил името си в чест на капитан първи ранг DI Кузнецов, който заповяда на първия отряд, плавали до Далечния изток през 1857 г. за защита на руските граници. Нос стигнем кръг, тъй като има непроходими. обърнат към пътя, водещ през прохода, Kiryukha отидохме да видим, тъй като днес той е в една кола, която ще отиде до фермата си отива у дома, за да се излекува коляното. И все пак Kiryukha, ще се видим в града. Е, ние имаме девет човека се възстановява по-нататък. Недалеч от селото се натъкнах на един пост с японските йероглифи, тези колони много останали Сахалин, това е височината над морското равнище.
Пътят през прохода в добро състояние, да отидем в гората и ние сме все страшно в тази област е пълна с мечки, преди полуострова е светилище, лов и риболов в тези катастрофа е била забранена, а това отглеждани тук носи. Ние извади тръбите и dudim че е урина, вече му се вие ​​свят. Слънцето бие надолу безмилостно, раници извади раменете му, а дори и цял куп gadflies блъсна, не помагат дори repilenty, от топлината, те капе пот.

Пътуване до Crillon

Е, това е краят на пътя, и след това да се препъне в прясно пътека мечки, тромава, го запознава с изпарявам се, когато чу нашите тръби. Ние най-накрая се излезе до плажа и да си починат и обяд.

Вечеряхме и стоеше на пътя. sopochki зелен наляво, където сладките sopyat мечки, синьо море отдясно, в предната част на мъглив хоризонта, тишината и само чува звука на сърф, мира и благодатта, че само слънцето бие надолу, така че да диша горещо. Galyunya увити в дрешки, криейки се от слънцето, нос клетото нечии стърчат.

Сергей претоварени с емоция, а той се чеше в пясък "AHRINET" всичко в тази дума.

Пътуване до Crillon

Малък privalchik, снимка за сувенири, и пак по някакъв начин.

Нощен гости.
Всичко се намира все по-често да се има следи от различни размери и razmerchik на sopochkah се виждат Мишка пътека.

Пътуване до Crillon

Тя е пред вечерта, че е време да се търси място, където да лагер. Решихме да спре в близост до малко езеро. Ами колци не считат, че в лагера поставен в близост до пътека на Миша, или по-скоро да го разберат по-късно.

Аз и Алекс отиде до езерото, аз мия чиниите, Леш над водата. И така, Алекс реши да събере някои водния поток до потока, който се стича от sopochki. Той отиде в тревата, а не Минута по-късно Алекс скочи от храстите. като попарена котка. "Какво се е случило?" - питам аз, той ми каза: "Виж". Гледането на трева поклаща, мечка отива и отива тихо, така че дори и ако една клонка скъса, винаги се чудех как такъв голям обект, така тихи разходки. Е, това не беше всичко .......

След вечеря, се скитаха по шатрите, аз Галя спали в палатка. В сън чух като че ли някой е разтягане палатката докосна, да отворя очи и носа удари остър мирис на куче. и в близост до някой на шатрата помирисва всичко ...... Медведев, вече кръвта тече студена от страх. Събудете Галя, да речем, "Bear дойде", Галя, че изсумтя, претърколи и продължи да спи, тук имаме този Galyunya спи, където лежи, седнете, и никой носи не му се събуди, а аз лежах цяла нощ затвори очите си и да диша страхувах. Morning осмелил само когато чу гласовете на децата, които вече са будни и са били заети в домакинството. Палатка и тръгна надясно към пясъчните следите на Мишка, така да кажа наистина дойде, не мечта. Още в тази кампания, не можах да спя очите не са в една вечер.

музей на открито. Crillon.

Добро утро. Според нашите изчисления вече два часа по-късно, че трябва да дойде на Крийон. Утрото беше мъгливо, така че очертанията на Crillon на хоризонта, ние забелязали веднага. И така, какво е нашата радост беше, когато разбрахме, че заради мъглата може да се види на кулата и фара на полуострова Crillon.

Пътуване до Crillon

Нос Krilon- най-южната точка на остров Сахалин. Името е дадено от френския мореплавател от Жан-Франсоа де ла Перуз в чест на френския генерал Луи-Balbesa де Crillon. На север е свързан чрез тесен провлак, но стръмен Kril'on на полуострова, на запад от Японско море, на изток от Aniva Bay на Охотско море. С yuga- проток Ла Перуз, който разделя на остров Сахалин и Хокайдо. Crillon, наречена "открити музеи" и не е изненадващо, че това малко парче земя е получил името си. Сега Crillon действа граница, метеорологична станция и фар. Е, да започне един по един.

pograntsy
След като видях фара слезе, момчетата отидоха на паметника на войници, загинали по време на освобождението на Сахалин,

Пътуване до Crillon

и бяхме изчерпали ги загрее да чака близо раниците Galyunya пропълзяха под каруцата в Tenek сладки и помириса.

Катакомбите.
Лагерът беше организирано бързо. Паднахме от умора, зачервяване и потърка мазоли, хората решиха днес да не ходя никъде, а аз, Дима и Кирил все пак са решили да не се губи време, защото утре на обяд вече са се завърнали у дома, и все още се разхождат по носа. Заобикалят започна с паметник на войници, загинали по време на освобождението на Сахалин и Курилските острови Южна. В този масов гроб са погребани 7 парашутисти. След това отиде да инспектира сега нежилищни сгради, които са построени повече японски и руски тогава, всички смесени върху малко парче земя. Те се катерят, poglazeli и сега бързат в укрепената зона. След Кейп Crillon е голям укрепен район, където можете да се разхождате в продължение на седмици в търсене на военни бункери, подземни тунели, окоп пушки. По пътя до големия плато, обрасло с бамбук и, когато това е какво да търсят в тези гъсталаци. И тук е първият обърнат nahodka- пистолета, а след това още един. Малко по-нататък, можете да видите на връх командния пост, ние сме тук вътре.

Пътуване до Crillon

Стени и стълбища, облицовани с японски естествен камък, зидария са останали все още толкова добри, колкото ново.

Ние се качи горе и всички проток Ла Перуз на пред нас, с един поглед, вече улавя духа на емоциите ме порази. Хайде, тук в подземен подслон е цяло пистолет, се опита да се превърне в лост за чудото те все още са в работно състояние. Играе като малки деца.

В дъното на шахтата може да се види, който отива под земята, ще отиде надолу, а след това на целия подземен свят. Множество малки стаи, Лаз. Преходи, стълби и ние сме отново на върха вече от другата страна на полуострова, отново слязоха обратно нагоре и отново, в другия край, по пътя има празни кутии от черупки, стари легла, по стените на различни устройства, сензори, m, daaaaa като тук можете да се разходите в продължение на седмици, за да разгледаме всичко, и да намерят всички вратички. Обходен в светло бяло, вече се стъмваше, че е време да лагер, добре, как може да му попречи да продължи, тъй като искате да разгледате цялата дължина и ширина на Crillon. Завръща се в лагера, имахме една хапка. Но ние имаме още един рейс насрочена за днес. При хубаво време можете да видите от Crillon Япония, а времето даде голям, започваме да ръба на нос, а може би имате късмет и ще видим Япония. И ние го видях, просто ей така с просто око, най-напред пред нас израства Rebun Айлънд.

Тогава видяхме Хокайдо. Дима грабна бинокъла и го виждахме вятърните мелници, които са осветени с цветни ogongami, колко е готино. Беше тъмно и запали фар. И ни посетите местните жители zhitelnitsa- Little Piggy Манка. Той се затича към нас, се срина, а тук можете търкам корема ми, завъртя очи от удоволствие, забавни такива лъжи грухтене.

Мнение Siranusi.
Добро утро, ние опакова и се върна да проучи подземни проходи и "проучване" военно оборудване. Натъкнахме огромен пистолет, намерен в бамбукови съветските танкове,

изследват нови шахти, изкопи, се натъкна на японските мивки, които са запазени в отлично състояние.

Споменах ли, че можете да се скитат Crillon седмици, но ние, че е време да се прибера вкъщи. Сбогом поглед към Crillon, се даде обещание, че ще се върне тук, не забравяйте да се продължи търсенето на нови подземни тунели. По пътя обратно, гледахме да се видят останки от поста Siranusi. Постът е създадена от клана Matsumae Хокайдо остров японската, най-вероятно през 1750 г., през 1850 г. стойността на пост започва да намалява и поста бе премахнато в Siranusi за историята на пост е приключила. Има информация, че в село na1925 Siranusi живели 150 души, имаше 36 къщи. Сега, длъжността може да се намери много обекти от различни периоди, които принадлежат, като японците и руски език, от постамента на паметника Kaydzima Kinento от строителната площадка на японската поста, глинени укрепления, които са били най-вероятно отбранителен характер, бетонни конструкции, пожарни точки от 2-ри световна война.

Над пост са руините на завод раци и брегови батериите на резервоарите за IS-3 на. Между другото танкове са запазени и са в отлично състояние.
Преди фермата ние хвърли колата, който е пътувал от Crillon в Shebunino, бяхме посрещнати от стадо коне, аз никога няма да забравя красотата на морето, скалите и конете.