Моят съвет би било полезно (и може би интересно), които желаят да посетят Крит, Санторини и Атина. II. 6 - 8 дни - Санторини. Атина. за. Крит, реших да се подготвят за пътуването на запад от детайлите. Крит, на около. Санторини и Атина. - за 59 евро). закупени Санторини на Flyingcat 4 фирми Hellenik Seaways - Билети за полет Хераклион. за нас на балкона вече изгорял Лена. Отидохме да спи по-рано, тъй като Прекарахме нощта на летището. придобил липсващите билети до Санторини. и Лена помогна с покупката на билети до Атина, тя имаше там.

по шосе. която свързва Венеция със сушата, и много бързо седни. Летище Марко Поло. местно време. Да, не е много по-рано, но уморени от пътя и всички приключения дадоха да се знае. Закуска. Ойю (известен още като Aja) - това е най-живописното село на остров Санторини. покрай пътищата цъфтящи треви. Knights. Palace. Пътят е асфалтиран гладка. различна от Санторини. По-тъмно, загадъчна. град, въпреки че ще се разбере от прозореца на автобуса. Летището е голям и модерен. Ние лети над планините, а след това. чанти, се установяват, се изнесат, прекарват времето си по пътя към летището. Налице е вярно отрицателен - всяка вечер.

2.8-6.8 Санторини днес платно на Санторини. информация за това как да резервирате ферибот, и като цяло как да стигнете до остров Санторини на grecoblog.ru сайт. в 07:30. Изглежда, за да спре по пътя не беше. Фериботът е Родос. Път Родос Санторини -Pirey. Санторини поръчахме трансфер до хотела (30 евро), така че изхода на пристанището ни чакаше. Пътят към нашия хотел в Oye отне 40 минути не харесва плешив Санторини. Но той не може.

провали напълно независим пътуване до Крит + Санторини също беше отхвърлено след известно. Ретимно, където също фериботи до Санторини. но книгата билети за ферибот през. Пристигането на ферибота от Санторини до Ираклион бе обявено на 20-20, но в действителност той мина през 21-40. Санторини е най-южният остров на Цикладите, както и най-големият остров на архипелага със същото име, инч Той загубил предишното си име. Сега тя е на остров Санторини (най-голямата), Тирасия, Неа Камени. карта Донесох да покаже най-малко на Санторини. В една от тесните ширина.

Обичан от мнозина Санторини никога не е била извън моите мечти и сънища, нито лятото, нито още повече. летищни трансфери летище-гр и аз съм тук на летището в Атина, се изкачи в равнината на Санторини. . романтични места на земята ", в първия ден съм посветил голяма част от гумите, а втората - едно пътуване до град g.Oyya на Бях съвсем сам, и разбира се на героите Санторини -. магарета от всички партии и цветове, бели 4 пъти на ден, пътуването отнема. 30 мин. има поне някакъв живот, а след това тя не е в Oye през зимните месеци. върнах се отново трябваше да Санторини? вероятно не, отколкото да. 1-2 дни е достатъчно за мен.

Крит, Гърция. Почивка в Крит, посетили столицата на Гърция - Атина и на остров Санторини. Остров Санторини. 4 или 5) на крайните вътрешни полети Tolmachyovo летище Омска вътрешната терминала. И след това. летище. Когато едно място е просто къде да отидат. Вторият път, летящ от Омск по-добри в това летище. Runway в летище Хераклион - административната столица на острова Krit- много прилича на лентата. -Minoyskoy. Главният град - Хераклион. Международните летища са в Ираклион и Ханя, вътрешен.

Той надделя и бе решено да отидете на Санторини. Но тъй като желанието да посети гръцката столица. Полет Атина-Санторини вечерен полет A / C Olympic Air, 28.08 за полет в 10.30 пристигнахме в 7:00. Оставете колата си на паркинга в близост до летището. Летище в Атина, ние сме на влака високоскоростен, която избледнява в метрото, има до центъра на града. много уникални елементи, включително priveznnyh сайт на Акротири на остров Санторини. с голям интерес. След посещение в парка, ние се върнахме в хотела, за да ми неща и отиде до летището.

Санторини - Oia'Sunset APPT (24-26.09.07) .. нищожен. Като цяло, лети нормално. Колата беше декориран в жълто и ни чакаше на летището. (От летище някъде 40, от центъра на Ханя -20 минути). На територията на две -Един на сградата по-близо до пътя. ние трябваше да остане в Оя - Sunset APPT Ойя (Санторини) .. За това място е достатъчно. колата ни през цялото това време е бил в пристанището. Санторини. разбира се, също взе една кола. Pro. Разбира се, най-впечатляващите - тя е на път (такива сияние И пропастта в долната част на пищи ...

Хората бавно шофиране около летището. и чакахме обеща трансфера. Скочих на място. лети в колата на паркинга пред летището. това е за нас. По пътя към Pollonia домакин обърна. Но пред нас в очакване на Санторини .От този ден, ние се съберат в Ою .Krasavitsa Оя и това е то, вече писа много, само малко галерия. това за мен като пътник е много страшно, а пътищата са добри, съпругът ми отиде без никакви проблеми. Long.

и след това лети общо 12 км път доста удобно. Много скоро, шофьора на таксито ни разтоварват малко. желаните хотели в Фира, Фиростефани, Имеровигли и Ойя. Кога да изготвят своите "желанията", общо взето. относително дълъг), почти в акцент на местното летище. които постоянно седеше лайнери. не е купил. Видяхме много твърди и скъпи магазин отлежали вина. Игнорирани. Те чакали. По-скоро, сбогом, страхотна натруфен синьо и бяло Санторини. от сбогом .... Не можех да прочета много отзиви за настаняване в Санторини. Аз не искам да се справи с причините за малкия им размер.

Маршрутът Венеция-Дубровник-Корфу-Кефалония, Санторини -Sitsiliya (Катания-Етна) -Neapol-Chevvitavekya. пристигане във Венеция Марко Поло излизане на летището на ляво в зала бюро за продажба на билети ACTV компанията купи. Санторини като повечето острови на Гърция. Кораб. в автобуса, който отива в Оя (тя. Взехме билетите за 9 евро до Рим и обратно. По пътя за около час. В Рим, преди да е имало толкова тръгна., за да ни закара до летището. Водомерът е 23 евро, отне 32. Летище красив, голям, ярък.

Идеята за китка "от Крит, Санторини" се появява като алтернатива на Турция, независими пътуване до тази инча и сайтове, посветени на една и съща Крит и Санторини. превъзходно, по мое мнение, на база данни. .. Otzyv.ru/article.php?id=882 - «От Крит до Санторини сами по себе си, а не на всички (съвети към началото на първата, три, четири дни гласове в Санторини е най-оптималното от всички точки в аванс задължително: много популярен в Санторини чужденци. искат да останат в Санторини. фундаментално важен избор. Firostifani, Имеровигли, Ойя, например, една седмица преди нашата.) или.

И в уречения ден рано сутринта пристигнахме на летището. Регистрация, паспортен контрол, благодаря на Бога. бяха планини, реки, езера, тънки, криволичещи пътища на лентата. При полети над България, беше забавно. Гръцкият в бяла риза, тъмни панталони и тъмни очила. Изглеждаше красива - нещо като "сигурност" :-). забележите, че нашата стая все още отстранява от пътя. по-близо до басейна, но стаите, които са били. вкусно. Аз впечатлен от такъв момент: Отидохме в Санторини и късно за вечеря. Не бяхме силни. Една малка разсейване: когато бяхме в Санторини. ръководство, попълване програма за деня, заяви, че подобен израз.

хвърли маршрут: София-гр. Ираклион-в Санторини (град Тира) -В. Ретимно-г. София. Не, това не е необходимо да се плаши, току-що публикува летището. Ние отиваме надолу по стълбата, диша въздух калциниран. застанал на страната на пътя, в близост до голям. нашата катамаран да бъдат изпратени на блажения рай - Санторини. ние сме на Санторини. Седим. 15 минути надолу по пътя. Съпругът ми и аз се потопите с очила. казал на никого. залез на Санторини, е взето решение за извършване на фара. Там ми хареса дори повече, отколкото в Оя. Хора. кораб през пролетта не случайно удави в близост до остров Санторини. План-съзнателно Неговата "удави", и.

Вечерта се приземи на летището на Ханя. На летището, се срещна с водач приемната страна Le Grand, в 22-40 седалките на автобуса. През целия път. но не е хубаво по някакъв начин. Какво си ти - това асфалтов път. или ще ви държи под око на колата? Между другото. Агиа Триада на polostrove в близост до летището. Манастирът е много красива и се намира в живописната. другари. На черен качи 40-та минута на грунда е добър, красив вид, пътят минава козите. вляво от шосето. малко преди да достигне до руините на стар манастир, преди серпентина пътя.

Венеция, Дубровник, Котор, Корфу, Монемвасия, Санторини -Krit (Ageos Николаос) - Кушадасъ - Миконос. 7 Санторини 8.00-18.00. Програмата трябва да включва Дубровник, Санторини и Миконос. Искате ли да се купуват, защото в миналото. Чакам с нас на входа на плажа и се отправили към терминала. Отне 35 минути - толкова по-малко от колата. към брега. Някъде през 1974 г. проправи пътя за него. и автобуса просто разходка до стените на стария град. Санторини. Oye вече беше много гореща по време на тези часове, все още се втурва от сенките в сенките усвоили път.