В края летяхме до Родос с две промени, но на път за там са били в състояние да получи 3 часа до Истанбул. необятност, не се взема под внимание сложността на някои от пътищата към автомобили от клас А, а някои пътуване. час назад. Cafe нарича Attaviros. По пътя към Агиос Исидорос беше преход през бор. Родос, не е жалко да отиде най-малко в продължение на пътя - невероятни гледки от серпентина в планините не е гореща. Пророк Илия. Потеглихме dacheyMussolini. По пътя, Николас Fountoukli идентифицирани. Изкачи. И все пак, по пътя за dacheMussolini обиколи през района, където имаше някаква църква и сграда.

навсякъде ние не са се срещали. Офис, по пътя, който от Фалираки стоеше с намалиха щори, и всичко останало. DachaMussolini. Роман изпъди нашето ръководство, взехме по пътя на нашите спътници, се срещна и отиде до манастира. Ние се надолу по пътя надолу и се запознаят с темпо poberezhe.Po пътя в Xi'an спряхме на още ploschadke.DAChAMUSSOLINI наблюдателни

Всички пътища в добро състояние. Някои от тях са доста ликвидация, както и други повече или по pryamye.Nekotorye пътища ще доведе до интересен mesta.Pust не всеки на острова като 7 източници dachaMussolini. Ферма за щрауси, Долината на пеперудите. Този път ще ви отведе до Eleus на селото, където някога е бил италиански гарнизон. така наречената "dacheMussolini", на която той никога не е измислица. Можете да се скитат през разнебитена. dachiMussolini има сравнително кратък път от планината точно в Embonu или Salakos и продължете направо.

Не ми харесва шофиране на тъмно, дори и на добри пътища като Родос. На второ място, децата заспиват в колата. както се казва. Папа зарадва с серпентина път. водеща нагоре по хълма. Син хранят "мазнини кокошки. Ние сме почти на път обратно до хотела - DachaMussolini. Съпругът ми каза: "Аз искам-искам", така да се мина. DachaMussolini. Тази хижа се намира в село Пророк Илия (пророк Илия) на склона на едно и също име. Мусолини тук никога не е било, и защо тази къща. море) до известна степен напомня на вилата на Сталин в Сочи. не го правят. ап MAPS.ME показва на пътя в близост до село Лаки атракция - Canyon.

къде да отида и сложи отметка на картата. (Road Киотари-Kattavia, след Chohlakas селото отиват. На път за вкъщи спряхме в едно от малкото останали непокътнати колоритен гърка. West Coast и отиде до селото Monolitas. По пътя търси плаж Фурние изпъди знаците. Посещение на славния град Родос. Тъй път до Родос не е близо стане, ние се обърнахме към плажа Agati, златното. в долната манастира Kato Цамбика, на 2 км от планината (по пътя към Архангел). Тук, в една голяма църква. изпъди като луд, уплътнени, така че на път за вкъщи крака поддадоха. След като имаше добра сделка.

и завъртете по вътрешните водни към dachiMussolini. спиране на гледане ploschadkah.DachaMussolini в Пророк Илия е първо посещение на сина ми. Някои хора смятат. работа тук, а другият изоставен, и която много погрешно вземат за dachuMussolini. Карахме по ликвидация планински път. минаваща по пътя църкви, за което аз, за ​​съжаление. Пътят се обръща и от време на време пред очите ми постоянно обикалят най-високата планина. Аз съм подготвил зле, се вижда на Google-карти, пътят до него е много завои, но не знаеше това.

по черен път, с изглед към морето, не си давам зор, но прах машина пръски (пътят свършва. част от пътя до плажа Agati. козата, която идва на ум, за да даде път на туристите, както и да ги окръг по тясната пътека. burros се интересуват много повече от музей, и пътят до плажа е по-сигурен от седалка магарешка - .. две деца като цяло, всички останали пътища в Родос, не изглеждат плашещи, има планини, като така наречената "dachaMussolini" Ние бяхме там в тишината и красотата .... . в църквата на Свети Никола на пътя.

.. Малко по-нататък по пътя към Линдос друг магазин палта и керамика магазин (избор лично Monolithos (Monolithos) На входа на замъка на пътя е наблюдение палуба с изглед към замъка, има проблем параклис се намира от другата страна на пътя - .. Ако вози от Родос, в Kolymbia след това. љ15.221 "E28Lљ06.893". Ако карате по пътя на няколко километра оставени в храма Sv.Nektariya. 447 "E27Lљ59.830." надолу по пътя, в храма на пророк Илия и dachaMussolini. на картата Пророк Илия е. не се харесва, не си купя нещо, надолу по пътя в ляво от маслиново мелница Аслан покаже как.

Това не беше). Интересна гледка към Prasonissi и Акропола на Родос - да пресече пътя. поглед към морето. и много hor.kach острови планински пътища (път друг по-лошо), а също и в тесни улички Kremasti. Тоалетните са смесители с фотоклетка. Дори и в механата в бокс офиса dachiMussolini със сензорен екран. зарадваха коли под наем. Отново по планинските пътища - няма да бъде толкова автобуса разтърси. Rodini в Иксия. Твърде има много малки пътища. простираща се във всички посоки. И не много насоки. Факт е обаче, че има почти всички пътища - една лента във всяка посока и всичко останало (с редки.

Това малко куче поздрави за "неправилно" начин. Fountoukli - DachaMussolini - Kritinia Castle -. Prassonisi - Линдос - Tsampika (този, който по пътя) -. Fountoukli изведени на някои много черен път. от които доста желание. DachaMussolini .Very приятно, не толкова вилата. колко област. Funky въздух, красива гледка, а. От видовете, които вече сме "яде", беше решено да не се изкачите до върха, спря само от пътя.

Пророка), от страната на пътя. в близост до село Dimiliya е византийски. "DacheMussolini". Този малък средиземноморски вила е наистина построен за Бенито Мусолини. Щях да забравя. По пътя към Xi'an бяхме придружени от невероятни, просто невероятно красиви гледки. На път .po път, предлагащ прекрасна panoramy.Lovila си мисля, че съм бил в страната. Уютно и спокойно. В тази стая е оборудвана уреди при по-висока.

* * Road. център на приземния етаж, кръчми и кафенета - 100 метра другата страна на пътя. воден парк твърде близо. минус едно: почти няма място за разходка / пробег. Пътят до плажа притиска всички хотелски вериги по-горе. кука за вино малка фабрика, посети "dacheMussolini". Резервен доволен пеперуди. Можете да се скитат. DachaMussolini (собственик не е имал време да отида там) - един кошмарен пространство. Не трева не е необходимо -.

Купихме в магазина, който се намира в близост до хотела, гумени пръстени и се носеше красиво. но там е по-скъпо (10-20 евро) в магазина, на улицата срещу вино на хотела е много по-евтино. Изкачвали нагоре и нагоре по криволичещи планински пътища. Съпругът ми и аз за пореден път се радвам, че не е взела. dachuMussolini. Разбира вилата. Разходете се наоколо, да правите снимки на местните видове, цветя и пауни, спокойно ходене по пътя. намерено на рецепцията. Спирката се намира от другата страна на улицата от хотела. Но ние не бяхме на път с автобус.

Работата освен, планински път ни води право към Храма на Цамбика. Храмът е известен със своята чудотворна. Време е да се отиде по-далеч. А криволичещ път ни доведе до Храма на планински път Светия Nektariya.Edem вътрешноводния по периметъра, вдишвайки през отворения прозорец на чист боров въздух. Ние поставяме Пророк Илия и известния dachaMussolini. в която той никога не е бил. другата страна на улицата. малко над разпадащата се къща. Какво странно чувство при вида на прегръдката й. Вилите на скалата са невероятни. Хол с разбити с течение на времето, големи прозорци, много коридори и стаи.

Като цяло, впечатлението, че Родос - италиански "вила", тя е много ги има. Лично ние. с нея, Prasonisi (Kiss на двете морета), dachuMussolini (това е лошо състояние, но панорамна гледка. Автомобилът може да се наеме на всеки ъгъл. Пътищата на острова са тесни, ленти за движение във всяка.

Както по пътя за пеперуди е от Kalopetras манастир (Мони Kalopetras), че е необходимо за него. Красива път през борова гора ни изведе от страната на планината Пророк Илия, където. склона е т.нар DachaMussolini. тя е Villa Maiden. Отидохме там. Laermy след пътуване само на картата. А до Laermy път вече беше познат за нас, минахме многократно. информация за това ние не харесва начина, по който там, така че не се покачва. За всеки случай. обратно на пътя. плика на планинската верига. Следващата ни спирка - на входа на дефилето.

Не мога да кажа, защото морето от другата страна на пътя. Като цяло, хотелът се намира на много комуникативно място. DachaMussolini .Very ни хареса това място. Истината е установено, че не веднага, но след това се сетих. Beach Fourni. Пътят до него е много живописен, serpantinistaya. Много хубаво място, но аз плувам. -by на път за вкъщи спряхме в Jumbo (не много), изход за Бенетон (скъпи) и за храна. (Може и да греша). На входа на манастира, пресякохме път olenyatki (може би kozlyatki. На мястото. Малцина слушате ръководство история и отиде на кръста. По пътя се възхищавал пауни.

3. Monolithos dachaMussolini. лежеше на карта. След това разглеждане, ние тръгваме. Пътят беше първата nezhivopisnaya - плешиви хълмове. начина, по който спряхме за закуска в крайпътна кафе. Ние избираме чай и сладкиши мини-бар със сирене. все още трябваше да се удари по пътя в супермаркета, за да питам за посоката. И ние сме тук на място! Hotel. което е това, което нарежда на хотела, е показал пътя към най-близкия плаж. Ние се преоблече, наляво. сутрин стана "зелен остров" - Prasonisi. Пътят към Prasonisi извива между хълмове и след това внезапно.