Път златен пръстен България
Сега отивам на почивка в чужбина е скъпо и за силата в нападение трябва да бъде - нашите санкции, а ние да ги парите им не се оползотворяват? Възможно е и в България да се намери добър туристически места.

По-голямата част от хората се събуди интерес към пътуването над необятната шир на България. Колкото повече ние трябва да се види и да не грама не по-лошо, отколкото в Италия или Франция. Това само е един Златен пръстен България. Златен пръстен - един чудесен туристически маршрут из древните български градове, много чужденци, просто развълнувани от това, което е видял. Следователно, ние трябва да се гордеем с културното богатство на страната, а това няма да е лошо да се види в цялото това великолепие. Е, хайде да отидем?

Защо Златен пръстен България?

Може да попитате: защо се е Златния пръстен на България? И аз се отговори: това е най-популярният туристически маршрут в страната, той е в търсенето, по всяко време на годината, градът по маршрута с богата история и древни архитектурни ансамбли.

За да видите със собствените си очи уникалните храмове, икони, отиват в музея с милиони посещаемост годишно. Мисля, че времето, прекарано на времето за пътуване ще бъде златен.

Град пръстен Златен

Колко хора има толкова много мнения, толкова по Златния пръстен в България има няколко гледни точки.

Според една от версиите на маршрута в Златния пръстен на 12 града включва: Pereslavl, Ростов, Углич, Ярославъл, Кострома, Ples, Суздал, Владимир Юриев-Полски, Александров, Сергиев Посад (Zagorsk) и Tutaev.

Според друга версия 8 големи градове: Сергиев Посад, Pereslavl, Ростов, Ярославъл, Кострома Иваново, Владимир и Суздал. И 17-те градове, чието присъствие в път се счита за спорен: Александров, йерархия, Гороховец, Гюс Crystal, Дмитров Калязин, Kideksha, София, Мур, Myshkin, Palekh, Ples, Рибинск, Tutaev Uglich, Юриев-Полски, Shuya.

избор на маршрут

Път златен пръстен България
Ние изграждане на вашия план за пътуване. Ние избираме средния път, ние ще отидем на малък златен пръстен, яде 11 населени места, а други ще оставят за друг път. И в златния купол Москва се нуждае от отделен рейс да се планира за да го видят бавно.

Аз съм по-привлечени от следните градове, които са почти точно в кръг и близо един до друг: Гус-Khrustalny, Владимир, Суздал, Иваново, Кострома, Ярославъл, Ростов, Pereslavl, Сергиев Посад, Александров, Юриев-полски. Всички тези градове са разделени една от друга с български стандарти, в непосредствена близост - от 35 до 100 км.

Golden маршрут Ring е по-удобно да пътуват с кола. В Суздал, Pereslavl може да се стигне само с кола или автобус. В по-големите градове може да се стигне с влак.

Така че, ние изграждаме пътуване маршрут кола до Златния пръстен на България от всеки град в България, най-важното нещо, за да изберете правилната последователност, така че да не се губи ценно време на път, един ден да посетите веднъж на три места, ако не разполагате с много време. Разбира се, това ще бъде много уморен, но добро впечатление не е бил отменен.

Последователността на посещение на града можете сами да се идентифицира всяко друго, всичко зависи от това от коя страна на устройството до Златния пръстен.

Как да стигнем до там?

Път златен пръстен България
Пътувахме от Саранск в 6 часа, за да Гус-Crystal да дойде на вечеря. До 13 часа бяхме на земята, да преодолеят 450 км. Карахме по пътя през Арзамас R158 и след това да се Мур. Чрез Саров отиде, ние решихме да Diveevo по обратния път да се обадя, ако има време. И сравнявате два различни писти.

От Goose-кристал, след като прекара нощта на пътя ни, Владимир, той е на 80 км от гъска, е само един час на 10 минути. Тръгваме в 7 часа сутринта, и да види града и друг град, за да отидат на екскурзия.

Тук, в региона Владимир близо до град Суздал, на 35 км от Владимир. Той има 565 км от маршрута, в допълнение пробег, че naezdili град.

На 70 км от град Суздал ни очаква област Иваново, Иваново. Град булки и спално бельо. Така че не се бавим дълго в Суздал, като внесе в Иваново, в продължение на 1 час и 10 минути след прилагане. В Иваново решихме да не прекарат нощта и отиде по-далеч по маршрута, и след като е прекарал нощта, за да се разходите до забележителностите.

Той беше човек, при пожар, както и да се срещне с него седем деца ... Това е като пъзел логика, но ще отида и да не отида. От Иваново отидете на област Кострома Кострома. Това е областта на нашия 3 туристически маршрут, без да броим факта, че ние трябва да започнем екскурзии изгони 2 регион.

Невярно вечер обиколка на Иваново, отидохме на 110 км за 2 часа, така че отивам да спя в хотел Кострома на разходка сутринта.

От Кострома 1,5 часа път с кола (около 100 км) в района на Ярославъл със същото име. Ето защо, на третия ден от пътуването ни и го посети, защото наблизо.

От Ярославъл отиде в друг град в същия регион - Ростов. Само на около 60 км на пътя, част от Европейската Е115 маршрут, както и на един час от време. защото Идваме през нощта, без да прави вечерните разходки, но първо премахнете хотела за през нощта.

На 4-ия ден на пътя ще има все повече и Московска област, Сергиев Посад. От Pereslavl 90 км и 1 час и 20 минути отне. Тук, след турнето и да прекарат нощта.

От Сергиев Посад в региона Владимир обратно в Александрия. По пътя за около час, като през това време е необходимо да се преодолее 60 км.

На 80 км от град Александрова Юриев-Полски, е буквално малко повече от час с кола. От Юриев-Полски ние се връща у дома след Владимир в него и реши да си почине.

Обратните маршрут, очертан от Саров. Спряно Diveevo да плува в един свят източник след дълъг път.

Така че за 6-те дни ние посетихме 11 града в маршрута на Златния пръстен и има голям набор от малки градове са преминали транзитно, някъде отидох да снимам. От гледна точка на излизане на последната града на нашия туристически маршрут пътувахме около 1300 km, плюс почти половината от километрите, прекарано в път обратно. Някой може да каже - на южния български колкото да отида, че би било по-добре да са отишли ​​в морето. И аз отговарям дори на Конгреса и на юг. И такова великолепие на всеки юг там, така че времето, прекарано не напразно, защото всяка същото място има своя собствена уникалност.

Какво се препоръчва да посетите градовете на Златния пръстен:

Всеки решава за себе си как да се изгради културна програма в градовете Златния пръстен. Ние сме най-запомнящите се забележителности, посещение което считаме за важно:

Успенски и катедралата Дмитриевски в Владимир.

Покровски и Спасител Евтимий в Суздал.

Manor Düringer, Катедрала Преображенски и Светия Успение манастир в Иваново на. Ние дори отиде в музея на местни автомобили и музей на индустрията и изкуството.

Кострома е уникална по своята структура на улици, те са като слънчевите лъчи се отклоняват от центъра на града. Градът е най-старият манастир в Ипатиевския 1330. Един от символите на града се смята за пожарна кула - архитектурен паметник.

В Ярославъл, трябва да посетите музея-резерват на Преображенски манастир и самия манастир. Не е далеч от насипа Волга в Ярославъл управител разполага с прекрасна градина.

Основният "чип" на Ростов Великата Кремъл смята. Кои слеят в един архитектурен комплекс с Катедралата на Успение Богородично и пет църкви. Широко известен Св и манастирите на Спасителя Yakovlevsky.

Pereslavl известен шест монашески архитектурни комплекси и девет църкви.

Сергиев Посад е известен Тринити-St. Това е един огромен православна архитектурен ансамбъл.

Александров също имат Кремъл и Александър Слобода все още го наричат. Цветаева музей е много интересно място.

Архангел Михаил манастир и Manor Голицин най-популярната туристическа дестинация в Юриев-полски. Църква Рождество и катедралата Сейнт Джордж, ние също харесва.

В допълнение към тези най-известните забележителности на градовете Златен пръстен във всеки град има много интересни и красиви места с уникална история. Къде да отидем - вие решавате. Божия благословия.