За мен България винаги е било свързано единствено с детски празници, а само в средата на лятото, когато най-добрият сезон. И за преглед курорт не чух. Никога не съм мислил, че някога ще си починете там. Но това май, че е мястото, където прекарах две седмици почивка. И всичко това, защото съпругът ми и имахме почивка не сам, но с един много малък и важен изследовател - годишната си дъщеря :) Ние затова не отиде през лятото, се страхува, че ще бъде твърде горещо за бебето. И с шумните курорти са решили да го представим по-късно, и по тази причина са спрели на относително спокойствие проучване :)

Времето функции

За целия празник, аз никога не съм съжалявал, че отидохме на почивка точно в прегледа. Той е идеално ни подхожда като метеорологичните условия и атмосферата на кампуса. Но мисля, че много хора ще си помислят, че в края на пролетта в града все още е готино. Но ние не сме фенове на топлината, така че kayfovat от умерено топло време :) Останахме в средата на май, че е понякога направо през горещото лято. Е, средната дневна температура се поддържа в много удобна 20 градуса над нулата. Понякога термометъра здраво и се приближи до плюс 25 градуса :) Тази нощ намерени прохладата, тя е около 15 градуса. Имам дъщеря на всички в пролетно яке Кута когато се върнахме от вечерта :) Морето изглежда диво студено, въпреки че съпругът ми в средата на деня в цялата плува. Дойдох само овлажнява краката. Е, водата не е, че аз насочи на леда, той вероятно е бил 15 градуса. Но аз съм комфортно плуване, само след 25 плюс :) море, между другото, е изключително чиста. Аз дори успя малко тен, колкото по-близо лятото, толкова повече слънце беше горещо. Но, за съжаление през май доста често вали. Ние променихме плановете валят два или три пъти през две седмици на почивка. Валежите в Преглед достатъчно хладно, и температурата спадне значително. Проучването прекрасен въздух. Аз не знам какво да изберете дума. Въздухът е нормално по принцип :) Не суха и влажна не, най-много за останалите :) За моя изненада и радост, е имало почти никакъв вятър. Така че, понякога вятър от морския бриз и всичко по него. Daylight вече е доста дълъг - се стъмва в 10 часа вечерта. Бях пускането на дъщеря ми да си легне в 21:00, така че трябваше да стреля всичките завеси, така че беше тъмно. Даунс, от начина, по който по-рано. Някак си съм забравил да натиснете същите тези завеси, така че слънчевите лъчи ни събудиха около 6 часа сутринта.

препоръки

През май, времето се променя почти всеки ден, така че трябва да бъдем готови за всичко :) Съветвам ви да се сложи в куфара като бански костюми и топло яке. Но повечето от нещата трябва да бъдат летен гардероб :) Друга добра идея е да се вземат пари от Слънцето, като горя в средата до края на май вече е напълно възможно.

Сезонни плодове

Преглед през Май - какво да предприеме и какво да се прави почивка, времето, мнения

празнични събития

Почивка в май доста, се опитват да ви кажа накратко за най-важните и интересни:

• През май той празнува Великден. Тази година тя падна на 1 май, в същия ден се чества на Деня на труда. Честване на Великден в България и в Обзор не се различава от честването в България. Също така, яйца боя, за да държат услуги и пече хляб.
  • 08 май честваме деня на Свети Георги. Българите се смятат за пролетния празник и той е свързан със селското стопанство и животновъдството. Всички обреди, свързани с това. 7 май в навечерието на празника, местните жители правят доста необичаен нещо - ритуал добив на мляко от овце, които за първи път в агнета тази година :) До кофата с мляко е свързана букет цветя, а в много кофата постави монета. И за най-много овце плетат венец от здравец, къпини, глог и коприва, която е украсена с глава овче :) Можете ли да си представите какво е елегантен и весел става :) То май 8 за първи път подготви прясно сирене. И жените и децата в ранна сутрин разходка в гората и полетата, където поле събират букети, които украсяват къщата. И правя специални шампиони от различни билки. Бих искал да отида на този празник, но ние пристигнахме малко по-късно :(
  • Но ние имаме по случай Международния ден музей, който се чества на 18 май. Прегледът на този ден всички музеи са отворени денонощно, организира един вид "Нощ в музея". Като част от музея е свободен на 18 май. И на входа обикновено е изпълнено с най-различни представления и театрални представления, темата на която е спецификата на музеите. Ние сме 2 или 3 на музея преди и капризна дъщеря трябваше да се върна в хотела :) народна много, радвам се, че масите са привлечени от изкуството и историята :)
  • Но на 24 май в чест на Деня на славянската литература. България също е много важно събитие, което не очаквах :) Тя е посветена, разбира се, Кирил и Методий. На този ден през Преглед организира културни четения, паради на академичните среди, най-различни концерти, панаири на книгата, организират различни изложби, посветени на книги. На мен ми хареса, това е доста интересно и много добре обмислено.

насищане на туристи

опасни животни

Прав ужасно опасни животни в проучване не. Но има няколко, за да се срещне с когото не те съветвам:

• Медуза. Черно море е винаги много медузи. Спомням си като дете, почивка на Черно море, аз им се втурнаха към другите деца :) Проучването така особено не оставяйте - има медузи, които са много забележими ужилване. Тя уши медузи и медузи-Rhizostoma. И ако първата хапка на медузи са само лек дискомфорт, а след това от контакт с втората все още се виждат следи от няколко години. Saw медузи - плуват далеч далеч :)
  • Marine грива. Ако се отпуснете на пясъка и популярни туристически плажове, тогава няма от какво да се страхува. Но феновете на дивите плажове трябва да са наясно, че това е много любители на животните, седят в водорасли и в близост до големи камъни или скали. Захапката е доста силна болка, която обаче бързо.
  • На земята, обитаван от зловещ страшно паяк, наречен karakurt. Ето това наистина е да се страхуват. Честит едно - той живее в пустинята и в града, за да се срещне с него е нереално трудно :) захапка, между другото, само за жени. След ухапване ще бъде най-различни неприятни симптоми, а те може да продължи до 5 дни.
  • Е и все още обитават всички видове гущери, раци и други сладки животни, които не се страхуват струва :)