Честно казано, в този момент ние не щяха да посети Ефес. Споменът все още беше първото пътуване, преди повече от две години.
Имам някои материали за Ефес. Ефес. Град Видяхме миналия път, дори и на театрална пиеса - ". Битката на гладиаторите"
И ние отидохме този път до местата, (които не са толкова отдалечени от Дидим, в които живеем) за друга цел: да посети Дома на Дева Мария, за да се видят останки от храма на Артемида в Ефес (в края на краищата - едно от чудесата на света), както и посещение на " вино село "- Sirince - любим обект на туристи, пътуващи до Ефес (ако не podegustirovat местно вино?). Защо отидохме в Селчук?

Но екскурзията до Ефес всички едно и също място. И всичко това, защото не съм намерил по-подходящ начин да достигне до Дома на Дева Мария Как да стигнем до къщата на Дева Мария (Meryemana) в Ефес
Въпреки това, в този момент, тъй като първият от пътуването ни, нашата обиколка не беше извършена на руски и английски език.
В групата бяха включени хора от различни страни - тюрлюгювеч! Групата е била малка, на микробуса, който, разбира се, доброто. Китайските жени дори са били момичета.
И имам добро ръководство - млада жена от Измир, ясно говори на английски, така че дори и аз разбрах много. (Моят опит е, че турците разбират, говорейки на английски, той е много по-лесно да се разбере от английски език).
Разходи за обиколка 100 лира на човек ($ 50).

На сутринта, са взети в нашия хотел в Селчук, скромен хотел, но в сърцето на Селчук. Всичко приключи в 09:30 часа.
Това беше последният ни ден в града, така че отидохме на обиколка с вече неща. (Ние ги имаше малко - по една раница, в която най-важното - нетбук).
Те донесоха в офиса на туристическата агенция, трансплантирани в големия автобуса, където туристите са събрани от други места, и в 10:00 тръгнахме.

На първо място - Къщата на Дева Мария, Дома на Дева Мария на хълма Найтингейл. тогава той Ефес.
Карахме до горната порта (имайте предвид, че това е най-добрата версия на посещенията на Ефес, като ще обиколи цялото време да се движи надолу).

Повечето ekskuriya в дръжката на Селчук

Вървяхме около древния град, и аз, в този момент, се опита да получи да снимам почти всичко, когато ръководството спря. (На първото ми посещение в Ефес аз все още не са регистрирани в турбината, и по-леко да се снимките :))
И сега, помислих си, се прибера вкъщи - ще пиша подробен преглед на това, което видях.

Тук е дошъл, че е време да пиша. И аз, както обикновено, прочетете това, което другите са писали за Ефес на турбината.
И открих, че всичко вече е много подробно описани! Виж материали на Андрю и Полин Лариса (т-к-д).
Е, добре, тогава просто ще покажа, че съм снимана в Ефес.

И понякога мъжът ми ме снимат

Повечето ekskuriya в дръжката на Селчук

И дори след като е снимал заедно.

И след посещение на Ефес, отидохме да разгледаме това, което е останало от прочутия храм на Артемида. Но остава нещо, което само една колона! Но в храма беше добро! Смятан за едно от чудесата на света!

И тогава е имало вкусна храна - на шведска маса в хубав ресторант.

И тогава бяхме отведени в магазин за дрехи от кожата, където те се проведе модно ревю.

И това не е ограничено - бяха върнати обратно в магазина за килими. Там беше казано, като се направи на килима, а след това показа голяма колекция от красиви килими. И предлагат напитки.

Ekskuriya приключи около 17:00.

Тогава нашето ръководство попита дали искаме да се върнем към Селчук, или да се съгласява да отиде в град Кушадасъ, който насочва част от групата. Всеки, който е все още гласува в подкрепа на Кушадасъ. По този начин, той е в състояние да посетите и повече в този красив град.

Ето един добър богат екскурзия Оказа се!