Бюджет пътуване.

Билети Самара-Франкфурт-Милано (LH) двупосочен 55 000 рубли за четири. Останете на 7 нощувки в апартамент с две спални 850 евро. Билети за влак от Милано до Пескиера дел Гарда и обратно в размер на четири Bimbi безплатно (деца безплатно) на Frechchabyanka 82 евро. Други разходи за транспорт (автобусни билети, таксиметрови) 116 евро. Ние изразходвани за храна (обяд, храни в супермаркетите, кафенета) 545 евро. Прекарахме на билети за паркове и други забавления 560 евро. Плюс е купил, разбира се, малко сувенири, вино, лимончело и сирене.

Gardaland.

При пристигането си, ние веднага отидох на Sealife купуват комбиниран билет.

Почивка с деца в езерото Гарда

Най-малката ми син, малко повече от 100 см (за деца до 100 см безплатен пропуск). В касата, аз почти справедливо да се каже - аз не знам. Касиерката каза, усмихвайки се, че той вижда себе си по-малко. И ни продават билети за три. Но на входа на парка biletorsha поколеба, взе мярка, свали шапката си ... Е, някъде 106 cm ... скърцането пропуснати ... Но от друга страна, на въртележките бяхме безопасно, където деца до 100 см не може да бъде и след можеш.

В друга част от животните са в клетки, много от тях, теренът е хълмист. Отделни зона, запазена за животните, които са починали. Много реалистично все още е там и че е жалко, че ние правим никога няма да види. В действителност, някои от тях били унищожени не много отдавна. Има детска площадка, както и близките кафе / сладкиши.

Върви, видяхме достатъчно ... Има няколко заведения за бързо хранене и едно кафе-трапезария, където вечеря. Между другото, за гарнитура сложи някакъв неизвестен за нас пържени, задушени зеленчуци. Така че ни хареса, а след това дори погледнете в супермаркета. Това бе едно семена от копър, дори в едно и също място продаден върху снимката за да разберат.
И така Вечерта се върнахме. Опитах се да попитам момичето на информацията, тъй като можем да отидем. Тя ми даде подробен график автобус, но нищо повече не е било. Те започнаха да наричат ​​"тяхната" таксиметров шофьор, добре, че той е оставил карта - Няма мрежа. Е, не, тя е помогнала, и след 10 минути се върнахме Lazise, ​​решихме да разгледаме града.
Шофьорът ни отне точно в пешеходната зона на насипа, до мястото на кея лодка. Тогава решихме, че е възможно да се опитаме да стигнем до Пескиера по водата, но цената на билета е ме обърка, и жабата не е позволено да плащат 23 евро на билет. Вървяхме по крайбрежната алея, вътре в крепостта, яде сладолед и отидох до автобусната спирка. Автобусът пристигна почти на време, само на 15 минути закъснение. Е, всички "дом", вечеря, сирене, вино, много впечатления.

Почивка с деца в езерото Гарда

Въпреки това, децата бързо уморена. Вървяхме малко градче, имаше ухапване на пица с вино.

Честно казано достигна Пещерата на Катул, ние се изправи и погледна към езерото. И не трябва да излизат, уморени деца и нас.
Отидохме в Пескиера. Вечеря "у дома" и отиде на разходка. Patisseriyu предварително грижат децата са яли сладолед там, пихме страхотно питие. Забелязал съм, този път, че много пие нещо в високи чаши портокалов с лед, и не знаех как да поръчате. И след това попита сервитьорката какво е - Spritz, казва той. Ние се опитваме - вкусно! Някои горчив, изглежда, смесен със сода. Slaboalkogolnenkoe е нещо невъзможно. Тогава dogulyali до основните туристически kvartalchika - красивите канали на чиста вода, различни патици плуват. Седнахме на вечеря точно на водата. Това, което искам да кажа за него. Колко пъти пица или паста не е цел - винаги е била вкусна. Но Лозана и тирамису правя много по-добре.

Movieland.

Паркирайте малко по-малък по размер от Gardaland, а той е много актуален. Но дори и тези, които не се интересуват от филма по-задълбочено, ще се радвам. Има прекрасни декорации, които пресъздават аспекти на кино. Има копия на колите, които взеха участие в известния филм. Там просто се вози, и там са някои от тези, които възпроизвеждат моменти от най-известните филми.

Почивка с деца в езерото Гарда

Необходими са Дъждобрани, но този парк има машини, които те продават за 1 евро. Също vymoknet и обувки, така че ако сте написали там ще smenka shlopok, тогава бих препоръчал. Но впечатления са фантастични от всички развлечения. Какво привлече повече внимание, има и друг подход малко. По-спокойна, няма яснота за Gardaland. Атракции pozhostche ми се сториха (или може би аз вече боклуци), но аз все още посещава крайност - да падне от голяма височина на разваления асансьор с Холивуд на кулата - това е нещо!

Средновековните времена.

До шест и половина души станаха активно изтласкване около входа на замъка на рицаря и става вида на регистрация. Е представена в бокс-офис билети, и даде на всеки короната на един от четирите цвята. След това цялата компания на коронованите глави, висящи в близост до входа. След това следва кратко представяне на приказка (на три езика) и започва да тече от цветове, бяхме зелени, започнахме първото.
Във вътрешността на крепостта е поле за списъците, от двете страни на която има седящи зрителски места - маси на Департамента по тип. На всяко място са красиви съдове - метални листи и kovshichek супа. И за многократна употреба пластмасови чаши. Вилици, лъжици, ножове не, ядат, добри господа ръце. Въпреки това, в крайна сметка да доведе сладолед с дървена шпатула. Има сервитьори с кани и се излива всички бира, вино, кола или вода. След това изсипете редовно. Гостите веднага разбирам защо железни съдове и започна силно почука черпак в купички. Шумът просто невероятно! Постепенно всички седнали, разпределени на храна, салфетки, също бяха дадени. Храната е проста, но вкусна, тъй като тя трябва да бъде на рицарите.
И изпълнение започва тук. Има една вратовръзка, приветства Господ с една дама, а след това те представят и оценяват рицарите, които се състезават. Всичко, разбира се, само на италиански, но това е очевидно. Много красива, и забавно идея. Зрители страдат всеки за своя рицар и бръмчене на някой друг, много красиви костюми и коне. Много ми хареса на всички!

Почивка с деца в езерото Гарда

След подаването на хората напускат - кой в ​​организираните автобуси, които са в коли. Ние за първи път погледна за автобус - вече не. Намерихме марка таксиметров автомобил - затворен и празен, да се обадите на номера, който е написан на машината - няма отговор. Върнах се и попитах охраната да се обадя на такси. Като нарича, той казва, че ще бъде на 10 минути. Чакаме и хората идват при следния представителство, в събота има две. Чакаме нататък, все още не е такси. Отново казах на охраната, той извиква отново, той каза, че е на път да бъде. Тук идва при мен палячо, който все още Виж зърна тук и там по чисто български и пита: "Смятате ли да помогне с нещо:" Е, обясних аз. Той ми каза - е, да, разбира се, просто нещо, това е Италия. След това влиза в разговор облечени стражари, а също и на нашия чисто - да, винаги има такъв, Италия е ...
Ето ни, в крайна сметка, можете да вземете такси и ни до хотела за 15 евро на тезгяха. Тук е добре да спи.