персонализирани връзки

Информация за потребителя

Публикации 1 страница 10 от 22

И за Помпей и Пестум про-perenapisano написани толкова много, че дори и да искам, не е изненада.

Ето защо аз се присъединих към две много различни епохи, две напълно различни места в една история.

И, всъщност, това, което искате от блондинка? И тук и там колона! А човек, нали?

В Пестум отидохме на следващия ден след пристигането си. И в следобедните часове, почти по залез слънце. Тя ни е от полза само на 30 минути с влак.

Пестум и Помпей

Извън сезона, плюс ранно Вечерни и тълпи от хора, отиват си свободно ползват. Дори и местната влака е наполовина празна, по-рано все повече хора се върнат на работа.
Без значение колко снимката изглеждаше или прочетете ranshe- защо е силно чувство, че има три храма на голата земя. Най-приятно е да се ходи по зелената трева, между руините и ниски колони.

Между чифт колони на двойка англичани, които се разпределят на веригата за бариера, седна на пикник, разполагането сандвичи и пускането на древните камъни на бутилката на Coca-Cola. Исках да хвърли тежък bulyzhnichkom предримската епоха.

Пестум и Помпей

Аз не съм фен на руини и древни храмове, но Пестум е вторият след Римския форум на място, където аз се чудех.

И на пътя между зелени поля и стари кули и планини в далечината, и златен залез листа на старите дървета. Той имаше настроение преди време, а дори и класифицирани на по-руини, които трябва да бъдат на гарата, тя не се развали.

Обикновено, ако не знаете къде да отидете, е приложен и за други лица, очевидно е туристически обект. Тук влака на празен станция слезе само ние двамата. Тъй като съм научил преди време мръсна Кълна се в диалекта неаполитански, ние ентусиазирано закрачи напред, както се оказа, в правилната посока.

Пестум и Помпей

Отидох с идеята да седне на една скала, и дълго време да седи гледа храмовете, пропити с вечността, която от своя страна правят. И следващия върху скалите замръзна малки гущери.

Хванахме залязващото слънце между колоните, а след това се втренчи в вечерните сенки са нараснали по-дълги ...

Момиче в новините не се препоръчват да се чака от автобуса на археологически зона, и се върнете към гарата. -Bus - тя понижи глас - непредсказуем. Влак (там вече е с подгъв I) най-малко да се придържат към графика.
Ето и тръгна обратно към гарата, или по-скоро разнебитена етаж реконструиран колиби. Зад в залеза стопи храмове и в предната част на синята мъгла на удавени планини от Чиленто. Пеещи цикади ... красота!

Пестум и Помпей

В Помпей ни харесва и не се събират. Решихме да прекарате деня спокойно, след като луд гласове на Калабрия. Преди беше през последните два дни на юг.

Твърде мързеливи, за да отидете до автогара и жп, по някаква причина, реших, че е необходимо първо да се Неапол и след това до Помпей. Но дълбае помислих, че е погрешно като това- да Kampane- и Помпей не uvidet- хора не разбират нещо! Съпругът, в контраст с руса съпруга, е по-добре подготвени, а пътуването до Помпей е готов. И аз, както винаги, Бард-импресионист uvidela- ponravilos- веселят.

Сат "на масата в любимия си кафе" в близост до катедралата Дуомо, старателно седнал, prosekko- който има много сандвичи и buterbrodikov и кафе.
Ето и Адриано на мотора завъртя. В южната част на велосипеда, за разлика от северната част на Тоскана и не е на мода, но тя започва да се появяват все повече и по-често. Тук и в Салерно влезе ограничаване на достъп до историческия център на града: само за автомобили с определени номера, и Адриано се мести на къси разстояния с велосипед.
Разглеждане на утрешния ден пътуване до Cilento.
-Кафе, - казах? -
-Не, благодаря, каза Адриано
имаше домакиня кафе с кафе и торта след пет минути разговор.
-Е, добре, не трябва да има, благодаря ти, - щастливо ми каза, Адриано, като се започне с кок.
Обърнах се към гишето и се срещна с много невинна усмивка домакиня. Южна палачинка.
И тогава аз попитах Адриано като автобус до Помпей.
-И защо avtobus- изненадан един. вие -Не тук, в два shagah- той махна naverh- жп гара Duomo
-Станцията след това - сега сме изненадани - благодаря ти, че не е последния ден разберете, че на няколко крачки от нашата регионална станция, както и да Помпей тук точно половин час. (А общо с централната станция 20 минути регионална скорост poezde-). Единственото нещо, което идва tonkost- влак не в района на Помпей като станцията Circumvesuviana и обичайната конвенционален Помпей. A приятен град на пръв поглед.

Пестум и Помпей

А dalshe- на всеки 15 минути от тук излизат avtobusy- един ostanovka- или peshkom- 2 km. Пристигнахме там в три минути плосък, но се върна пеша за 15 минути. Уточняване.
Така че ние трябва да Помпей следобед, вечер.

И на много места, за разлика от горещите дни на висок сезон скитащи сам. Няколко пъти се завтече на немски или японски или българска група, англоговорящия главно през физически лица.

Пестум и Помпей

Нормалните хора ходят там в продължение на часове с карта и да обмислят всяка къща, където всеки живее, че е имало ... ние просто си тръгна, само от време на време се позовава на книгата, дарени от руския домакиня бар в близост до гарата.

нека -Skoree. Не е нужно време. - тя ни докара от кафе Cornetti, - в продължение на три часа. В осем и в същото затворен. Не е нужно време!
-В продължение на пет часа ние не разполагаме с време - бяхме изненадани. А чудене, тъй като се оказа, че е много възможно, и в продължение на пет часа, както и през целия ден, а не ден.

Пестум и Помпей

Пациенти в напреднала възраст dama- стара дама няма да назоват - скитал еле- едва облегнат на клечка, и от друга страна на индивидуална употреба. На стълбите тя обикновено остана за петнадесет минути
Внимавай, sinora- по този начин, като този, tihonechko.- насърчавани ръководство, пред който бе прочетен на клиента омразата и нещастният ден и в целия свят като цяло в този момент.
Срамувах се от болката в гърба и краката му, въпреки че се избягва много места повече от всякога през последните години - и ходи. и след това дамата едва bredet- и също иска да Помпей ..

Пестум и Помпей

Endless улици и къщи единни леко utomlyali-, докато не дойде на площада ...

Тук се хванах за слабостта на колоните и ако Везувий извисяващ се над тях ...

кучета живеят в Помпей. Има дори една организация, която събира дарения за храна и ветеринарен преглед, ваксинации. И виси prizyvy- Приемане на куче от Помпей! Символ organizatsii- снимка на кучето на Pompeian фреска.
Сад такива кучета на Помпей. Това определено знае нещо, което не знам ... може би просто уморен от тълпите туристи.

След земетресението от '62 на срока не работи, както и част на града все още остава унищожени, тази дама и се доставка на търговски недвижими имоти. Нейната къща е красива, а дори и сега е заобиколен от зеленина и запазени огромни басейни.
Помпей страшно ходене по този начин, знаейки, чиято къща е, градът оживява, и е невъзможно да си представим какво се е случило в този ужасен ден, когато Помпей е починал ...

Вечерта прегледам пощата, аз написах една от chertaldovskih priyatelnits- "Аз съм на работа в Помпей. Sobereshsya- разговор. " И един от археолозите, главите на raskopkah- "само в Помпей обещавам да не ходи без мен."
Един отминал. Може би по-добро. За да не се са измъчвани истории. А т.нар само вие, залеза и почти празна Помпей. Красиво.