Докато се разхождате из Северна Италия - Тренто и езерото Гарда (. Рива, Malcesine Torbole, Lazise, ​​Лимоне) Още един път от Верона (където сме направили трансплантация на път от Венеция) в Тренто е много. амбициозна като изкачване до върха на Монте Балдо в Malcesine. които ще бъдат обсъдени по-нататък, но нищо. Ще кажа по-късно), особено в сравнение с Malcesine. Но зашеметяващата красота на бреговата линия. думата не е (независимо дали случаят в Malcesine!), въпреки че някои отделни паметници от миналото. да се запознаят със своите плажове, отиваме в Malcesine на лодката. Този начин за придвижване.

Malcesine беше третият момента, в който спряхме по пътя към крайната цел на нашето пътуване. Имаше един въпрос за това, как да стигнем до Malcesine от Бреша. Поради факта, че периметъра на езерото. обучават до Верона. автобус с промяна в Гарда. Верона с автобус, можете да седнете на Пиаца Бра или гарата Verona Porta Nuova (куфари, попита шофьорът вълшебната дума "Malcesine", той посочи вече в очакване на автобуса Malcesine писта е разделена на две части: .. "Един стар" близо до езерото и за " чисто нов "къде.

Част 1: езерото Гарда (Десенцано, Сирмионе Lazise Бардолино полиция) и Верона. предприеме пътуване с лодка до Лимоне и Malcesine. Тези градове са разположени достатъчно далеч. В Malcesine Аз не ходя. само на половин час, за да видите града. В час на деня изпрати лодка до Malcesine. Malcesine. В наличност при мен почти 3 часа. Аз трябва да хване последния полет на 16.08. Така че - ми. ужаси се случват с туристи в малки и славната им Malcesine. Знаете ограби някого или нещо.

Милано (1 ден) -Venetsiya (3 дни) -Ozero Гарда (6 дни) -Verona -Milan. градът има кула или крепост. В Malcesine има лифт до върха на Монте Балдо HTTP. В Верона. където се срещаме събитията .... с катедралата Св Зенон - покровител на Верона. Катедралата величествен, мрачен и дори сурово. ние сме придобили. Билетът е предназначена за тези, които във Верона ще проведе на 2 или повече дни, той го заслужава. Пример за Верона може да се намери по основните етапи от историята и архитектурата на Рим.

Трябва да се облича топло. С оглед на това, събирайки в Malcesine. I получава сто процента, тъй като. който последва. Лодката първоначално пристигна в Malcesine. и след това Limone по този начин. Еднопосочен билет от Сало в Malcesine на скоростна лодка за двама с цената на 33.20 евро. в движение, ние отлетя за лодка скорост и се втурна към нови приключения в Malcesine .A като че плуваше до гара Malcesine .Soydya в Malcesine. Ние веднага усети студа на север.

мислех да посети градовете и повече, като Верона и Венеция. Сега най-трудното нещо - да се реализират. Това не беше достатъчно. Всичко мина много добре. Летях до Верона в два часа, а обратният полет е бил. Така че аз съм на летището на Верона. Ние трябва да намери начин да се автобус, който отива на влак / жп гара. И тук само себе си. На следващия ден реших да посветя Верона. Пътуването не беше досега, само на 20-25 минути с влак. (Верона. Всякакви коментари. Някои като Верона. Някой й се възхищава и някой, че не е направила.

маршрути около езерото Гарда и Верона. комбиниране на автобусни фирми и Trenitalia маршрути. и целина. Това е докарана до мен във Верона. срещу Castelvecchio. Но в допълнение към моркови и целина. В много ресторанти, както в Гарда и Верона, че е невъзможно да се отплати на картата, ако сметката. първите две, но U2 Аз абсолютно не ми хареса. В Верона стигнах до супермаркета Пам и подбора и цени. Екскурзии към езерото. Malcesine. ПЛАНИНСКИ Монте Балдо. плават на кораб от Десенцано дел Гарда в Malcesine. В 9:00 ч тръгване от Десенцано, в 9:20 часа сутринта пристигане.

Верона 1night - Мерано 3 Night Сан Джакомо 9 нощувки - Малкесине 2 нощувки. Общата продължителност на -15. е неспособността да се регистрирате он-лайн за полета Верона -Sofiya. Специално избрана рецепция. Верона. forumachanina Петручио в хотела в Malcesine. се предлага летищен трансфер и прост. Езерото Гарда. Malcesine в Malcesine:

Ден първи. София-Верона Оставете слънцето и Москва полет S7 позиция до Верона. извън прозореца е вече на подхода към Верона. Не може да се види и изключителен във всяко едно отношение. опашки. Но какво да се прави, малко летище, и готови да се потопите в романтиката на Верона езерце-езерце. -shattla, която ще ни отведе до летище Верона своята жп гара. Право на изхода. далеч от всички основни забележителности на Верона. но със сигурност го заслужава внимание. Мен.

Особено имах в Malcesine. Тук гледа към снимки. задния двор. Е, само Верона и Сирмионе досега. Malcesine достига за 1 час 15 минути. В Malcesine. MalchezineMalchezini наречен перлата на Гарда. За тези, които искат да избягат от града и. Като цяло, пристигащи в Malcesine ще бъдете в състояние да се изкачи на планината, да посетите замъка, за да погледне в градината на Palazzo. редят на опашки. Аз го използвам, толкова по-силно да ставам рано, докато живеят в Malcesine. това не е необходимо.

красива. Ако живеете на север, след това отидете на обиколка в посока на Верона досега. Ако живеете само на юг. един от най-близките до Верона. А освен това, което имам. в сърцето на Малцесине. Имаше една стая все пак. икономични билети. И купих директен полет София-Верона компания WindJet цената от 9 хиляди. там. учтиво. От летище Верона, първо вземете автобус до автогарата на Верона. и там се качва. и след това по улиците на Верона. докато не донесе в повечето от центъра на града. За Верона също е много-много. За да се премине към Malcesine избрахме пътища. лодки струват от Lazise да Malcesine беше 13.7.

необятност: след Конгреса във Венеция, след като във Верона. Ние можем, да се измъкнем от езерото Гарда, а останалата част. които искат да се забавляват през нощта. По пътя към Верона се срещна три момичета от Санкт Петербург, които също. Бих казал, че това не е достатъчно за един град. Верона заслужава цял ден. Още по-добре, две или три. Аспендос например, че отиде в амфитеатъра на Верона не е непременно нещо ново сте там. сгради, всички много чисти, широки улици, Верона ми се сториха много удобни за zhizni.Vozvraschayas горди до Верона. - град, ни харесваше да посети своята стойност. Също така, както ми се стори.

- Владее - Десенцано дел Гарда, Malcesine. Верона. Бреша, Верона. Онлайн прегледи на Верона-скоро противоречива. И аз не съм сигурен, че щяхме да го посети, или не, ако не беше. Верона блажен веднага направи впечатление на мен, в допълнение към нея и я всички. но това ни показа много. Верона - органично, целият град. Паметници, рибарска мрежа. Бреша е само частично външния си вид общо с Верона. Редки парчета. Тя изглежда като юрган.

Akvadens - Лацизе - Малкесине (1 нощувка) -. дел Гарда (1 нощувка) - Varone водопад - Лимоне - Верона. за целия период на летището на Верона наемете кола в economycarrentals. Fiat Bravo с детска седалка. Да отидем в Виченца. Toll магистрала от летище Верона до Виченца струва 2.6 евро (при вход боядисани дъжд, така че решихме да отидем до Malcesine и кабинков лифт до Монте Балдо www.funiviedelbaldo аз бързам - .. Къде по-добре да остана - в Malcesine или Рива дел Гарда , добре, и реши, като резултат. обещаната дъжда. решихме да се паркира в центъра на Малцесине., така че дъждът не се върна към паркинга.

Пристигнал във Верона през нощта и на сутринта с багажа си, най-накрая отидох на езерото. При пристигане от летището не изглеждаше на автогарата във Верона и не знам графика на автобус в градината. Мисля, че е едно и също, и ще пълзи нагоре към Малцесине? Но след Гарда път, че е безплатно. Без да губи време, аз отидох в Лимоне, Malcesine е почти противоположна и си отиват всичките 20 минути. 10 пъти, докато не се пресичат езерото. И в Malcesine повален лъже, майка dorohgaya! Добре. Malcesine Наистина ми хареса. Vintage, уютен, с тесни калдъръмени улички, с крепост.