допълнителна проверка след около 200 метра от Finow.
Се проведе в очакване. Отбележи, граничната охрана не са много приветлив вид, който, както надзирател ходили между колите и се търсят жертва. в края на краищата той ни спира. яростно търси нещо в салона, козметик, Таня в чанта в джоба ми.
се оказа обект на неговото търсене - предупреждение капан. Но, разбира се, че не го намери - защото такива неща не е позволено да се предпише наказание ... +, избран AP и всичко отива в отрицателния следните poezka чужбина.
В крайна сметка, в края на краищата Vhali в страните с евро валута, със знак Финландия и условията на звездите ...
Таня диво Препоръчайте спад в магазина с името Fisas - за да бъде там, за да се отърват nakushatsya модерен риба, супа, а другата само 10 евро. Е тип 800rub. Спряхме там. nahvatili на шведска маса супа от червена риба, риба на пара и други nishtyakov ... основно преяждат ... ами, аз лично) са особено доволни от солено камбала. все пак. Аз го подстригва Антон, той не е толкова вкусно ...
ядат. се преместихме на ... или по-скоро по-горе - на север ...
Ето една снимка на Татяна Fedyunina.
Преди пътуването ние предупреден, че ускоряването двекилометра изпълнен hitrovyebannokakvyschetannym глоба ... така че най-оптималното варио - pristoitsya да знаят Фин и да го язди опашка. И наистина - те спирачки пред радарите и се отправили към 100kmch на места, където те не са имали ... така че ние бавно запълзя към достатъчно голям град Йоенсуу, където е изключена по пътя за Хелзинки 4hpolosnuyu път (2on2) ограничен 100kmch цяло. за дълго време беше тъмно и ние се състезава на срещата на приключение ... след 100 km 2 в групата се обърна един и това е проблемът - финландците упорито изключване на основния лъч на 180-200 метра преди вас, че ние странно ... Единствената добра новина е, че има няколко идващи коли ...
Фото-долу от Татяна Fedyunina.

С изискан път навигатор ни отне по plohoraschischennoy път. По-точно тя се почиства добре, но леда и лъжи. резултат - ледени пързалки + тъмно + + + възможно животно се превръща = 80kmch същите или дори по-малко ... така че отидохме до искам да пия кафе да се събудя от постоянното виене на мотора и тъмен пейзаж зад прозореца. Stop дойде в град Paltamo, който беше сред обширни гори, самотни къщи, украсени с коледни елхи и прозорци ... Този град е също доста големи. dvizhuha моторни шейни ХОРА (.) ски курорт, магазини. Между другото от Санкт Петербург вече е управлявал 650 km и е все още толкова, колкото 300 ... презареждане на 25 евро - почти polbaka. Пихме кафе и излезе в мрака ...
В тъмнината, потърсихме полярно сияние, животни (аз лично видях бяло зайче край пътя) и говори по различни теми. Температура опитах всичко по-долу, а преспите растеше около) и това е, на около 100 км до края на етикета на маршрут - Рованиеми директно. тъй като ние изключен пътя изцяло върху небелени и zdorovoobledeneluyu пътя към селото Autti.
около 23:30 часа местно време пристигнахме (при втория опит) до желаната дома ...
Имаше гости от Хелзинки до ehav в Autti срещна по пътя си елен ... го нокаутира до смърт, докато те самите избягал само с счупен фаровете и броня ...
Собственикът "набързо" nafigachil вечеря ... доста гъста. за 15 евро ... По време edopogloscheniya че иска да говори с нас, но бяха гладни и просто яде) ...
На следващия ден имахме закуска вкусни пържени яйца с бекон, сирене и колбаси, които, зеленчуци и чай с бисквити и отиде до Рованиеми до Дядо Коледа ...

На сутринта, финландците напуснали, бяхме сами. яде, се събрахме в зоологическата градина. Зоопарк в Рануа - 80 км, като Рованиеми, точно по протежение на пътя, където карахме в Autti ... отново на път осъзнах, че камионът е глупаво да не се забави, това, което ще мине един на друг по леда и тесен път ... но спрях, че б нищо не се случи)
Един билет до зоологическата градина - 18 евро. Zoo 97% на открито, както и на улицата е измръзване на 20 градуса ... Полярните сови, вълци, рисове, бели мечки (спят в следобедните часове), кафяво (спят зимен сън), гризачи и т.н.), в зоологическата градина е доста голям, но животните не са много - и това е добре, защото животните се чувстват спокойни) е особено спомни за хранене червените вълци)) Те са толкова смешно. ) Опишете зоологическата градина - то няма смисъл), ето няколко снимки от там), но това ми хареса, въпреки студените ... може би три часа бяхме там, а след това купих сувенири (по-евтино от Санта :), се отправили към бутиците за вечеря, и отиде да Autti, където ние очакваме: игра "билет за влак", сауна, хидромасажна glOgg, колбаси с Грило и северното сияние)
в 2 думи за него - (в снимка панорама тип 1 етаж на къщата ни))

Board Game - една много интересна и вълнуваща) и най-важното нещо не е сложно, но твърде умен от половината, най-вероятно откриете себе си загубеняк)
Сауна е изготвен и е валиден в рамките на 2 часа ... ние се възползва от час) изтича на улицата и бързам сняг), но за момент, улицата беше -25 и крака, стърчащи към маратонки, прагови и дръжките на вратите))
Горещата glogg - много ми хареса)
Колбаси от Grillo - стана възможно благодарение на газ Grillo, който стои на балкона) е много удобни и прохладни случили) Между другото, преди да можем да яде колбаси с Грило - утихна напълно възможно да прекарат подготвя себе си скара))
и северното сияние беше Sooooo готини, по-добра от предишната вечер ...

На следващата сутрин отидохме на Питър. Собственикът на къщата преди заминаването ни отсъствал в Рованиеми, е по-лесно с нас. те са доверявайки се, разбира се ... напуснахме къщата, без да затвори вратата ...
по пътя обратно, знаехме къде да се яде и когато няма радар - така че ние пристигнахме твърде бързо, за да СПБ)
Ние отново се спря Fisas магазин, след което е имало спор за поръчка разстройство тук и там ...
добре и премина границата само на 40 минути ... особено на чанти не напипа, но и поставят своите formulirovochki в задънена улица))

В резултат на това пътуване - време на работа на двигателя - 33 часа
Разстояние - 2300 km (SPB, за да SPb)
Средна скорост - 72 mph (това е с всички отпадъци)
Дебит - 7,3 литра.
Максимална скорост - 140 (Шшшт!)

Зелена карта - 2450r
бензин:
700rub - Пулково в Санкт Петербург (Лукойл)
1700rub - Svyatogorsk (Виборг Горивна компания)
€ 25 - Paltamo (1 ABC)
€ 50 - по пътя от Рованиеми до Autti (1 ABC)
€ 50 - Paltamo (1 ABC)
700 рубли - Виборг (Лукойл)

Строителство - 530evro за 4 души на 3sutok.
Има баня, сауна, паркинг, грил, огромна стая (chelovek8 да могат да уреждат, бяхме четири от нас), с включена закуска.
Вечеря у дома - 15 евро в бързаме (30, ако сериозно искате да се хранят правилно)

по време на пътуване до извода:
-Живеем зле, но на границата не е пренаселен (и доста голяма цена в държавата). И във Финландия по себе си е пълен с нашите сънародници се срещна)
-Пътищата в Finlyadii - същите, както го правим, но поради факта, че тя не се почиства - и дори опасно (въпреки че през целия път видях само една катастрофа ... и след това наш приятел филцове ponadeevshis за задвижване на четирите колела, или пропуснато филца на готини гуми не се вписват в завоя и разби лицето на пътните знаци) Само защото на постоянен лед асфалтовия път по-малко контакт в гуми с шипове и почистване автомобили -., съответно и по-трайни път ... и малко на брой автомобили поток - също решава. tkcht път - същата, просто всичко е малко погрешно, както и ние)
-Цени - голям. особено за бензин, но както е докладвано от тези, които са обмислени маршрут - толкова по-евтино от обществен Allegro и самолета ... и 4 пъти по-евтино ...
-цялата Дядо Коледа, джуджетата и на целия свят, дори ме накара да повярвам в приказка тази Нова година, а дори и да участва в него))
-Зоопарк - много, но не много животни ... дори на север, няколко живота ... но те бяха напълно изграден Valliere)
-Къща за гости - отлично! Единственият отрицателен - на хладно (но също така и на улицата -25), и закуска всеки ден е намалял (очевидно ядем доброто и прибиране).
Финландия - хареса - толкова близо, но досега ... дори и с характера на Карелия е подобна - разликата е огромна) В бъдеще не планират да отидат в Финландия MK погледна основните атракции), освен ако риболов или транзит в Норвегия и Швеция. )
и най-важното - в продължение на 33 часа при колелото на 4 дни - ни най-малко уморени))