Добър ден на всички, които обичат да се отпуснете на Пукет, и всички, които все още се съмнява дали има нужда да отида. Не се притеснявайте, няма да съжалявате!

В тази статия искам да говоря за това, как щяхме и да се Фанган.

Следваща е да се вземе решение относно преместването на Пукет - Фанган. Тъй като дойдох в Пукет за една седмица, преди приятелите ми, че е решен да прехвърли вече на място. Най-популярната съвети в интернет, е да се прилага за всяка компания за продажба на екскурзии, в които според потребителите, можете да закупите за преместване, което включва пътуване с автобус и ферибот. В действителност, други опции особено не, освен ако не сте наели кола и шофьор на доверието ми харесва колата пътешествие, за да се преодолее около 300 км до кея, от който фериботите до Кох Фанган. Въпреки факта, че имаме и едното, и другото, беше решено да не го прави. Да бъдеш в очакване на посещението на най-големите партии, разчитайки на пълна липса на сила след това. Тъй като се има предвид ограниченото време на моите приятели, обратно към Фанган ние решихме да се измъкнем на сутринта, веднага след tusy, и за дни, за да дойде по-рано, за да се насладите на един нормален път и дори един поглед на острова през деня.

Да се ​​върнем към съвета от интернет и дружества, които продават обиколките. На интернет, разбрах, че това е необходимо при закупуване на трансфер внимателно да се уточни, на която автобус и които ферибот ще трябва да се движат, защото има много мнения, че автобусът възраст не е толкова удобно, и ферибота в същия дух, и по пътя на общо трудност отнема около 08 часа. По принцип, за да получите, вие със сигурност ще се получи, но при какви условия? Това е въпрос, ...

Незабавно да влязат в една кола и да отидете на навигатора. Половин час по-късно бях на вратата на кабинета Lomprayah, на чиято прозорец развява най-вдъхновяващите надпис Let'sgotoFull Moon Party.
Вляза в затвора и на развален английски турист, ние бързо намери общ език с ръководител. Купих три билета за 1400 бах и в двете посоки, както и с тихи душове отиде очакваме приятели скоро.

Тъй като отидохме в автобуса първо след това веднага зае първо място в панорамните прозорци на втория етаж. Комфортни седалки, климатик работи, кабината е много по-удобно, отколкото на улицата, въпреки факта, че той е бил само десет часа сутринта. Точно в 10:00 часа започнахме. Kollektivchik, доколкото можех да разбера промъкнал доста международен и весел. Бяхте британците, норвежците, шведите, от някои африкански страни и някои много темпераментни и силни чужденци. От българска, бяхме сами.

Шест часа по пътя на автобуса премина без много напрягане, в най-различни сън и развлечения самите джаджи под формата на игри, филми и интернет. Между другото, на СИМ-картата за интернет Thai аз бях най-високо ниво, през целия път, включително и към морето. Така sots.seti и търсене на информация в интернет Фанган светна нашия начин. След три часа пътуване с автобус се спират на закуска и тоалетна на автогарата. Café обичайните тайландски меню, под формата на ориз, няколко вида зеленчуци и месо, 100 бах може да бъде много или нищо за ядене. Пристигане в Pier Шест часа по-късно, в автобуса спря почти директно на рампата на ферибота.
Отново бяхме щастливи и ни автобус е първият на кея и ние за първи път отидох на борда на катамаран, аз ви напомня, че катамарана могат да се настанят 470 души. Ние веднага отиде на втори етаж. Оглеждайки магазина, разположен на откритата палуба под навес задълбочено забелязах врата с надпис VIProom. След като стигне до задоволят любопитството си, ние открихме един много уютен салон с удобни меки седалки, климатик и телевизор, хора с 50-60 допълнителна такса от 100 бах.

След 15 минути игра знаехме много щастлив, тъй като всички места са заети, както и всички на борда на пътниците оставащото време видяхме, както в салона влезе желаят и търсят най-малко един оставащо място, и се смути оставени без нищо. И точно нашия шоурум, се оказва, че има още по-удобно място за 200 бата, мъж на 20 г. с големи кожени кресла, че е твърде пълен. Като цяло, катамаран е напълно заредена за около 30-40 минути, всички 470 души, всички много организирани, автобуси подхожда превърне един след друг, без забавяне.

За 16-30, ние отплава. В щит минути катамаран отбеляза своята максимална скорост на пътуване, а ние имаме по-малко от два часа пътуване, които спират на Кох Самуи, кацане и кацане на пътниците. Време е летял не забележим, отпивайки бира и чипс, поглеждайки към телевизора и "yuzaya" Интернет на притурката като мобилен интернет в морето е толкова голяма, колкото това на сушата.

А сега и Фанган, той ни посрещна на залез слънце. Време 18-20.

Така стигнахме до острова, като цяло, всичко е подредена, а транспортът и услугите, всичко беше перфектно!