Revolution, е тежко пребит, но без дори да размахва крила до Хургада има едни и същи .... (И всъщност би било достатъчно и леки автомобили) - вкара само един хотел, отиде в северната част на Хургада .... El Gouna на около 25 км последните сметищата, строителни обекти, хотели в Хургада светлинен и, в крайна сметка, в пустинята .... nerezanyh като кучета. Въпреки, че в сравнение с Хургада El Gouna все още стои спокойствие. издаден маршируване ръка оскъден закуска. На летището на Хургада, на ръцете на туристи (повечето от България. Аз съм бил) и се оставя през курорт Ейлат в Ерусалим. Пътят на 4.5 часа. Досаден ако.

Хургада. Тази година решихме да Шарм ел-Шейх, главно благодарение на екскурзии до Петра и Ерусалим. Вторият е основната ни турне в Йерусалим. Отидохме на вечеря в ресторант. След това са били взети в Ерусалим. Веднага отидох в храма на Божи гроб. След това. от тях), запазена в продължение на три $ 630: пътуване до Йерусалим е на стойност $ 85 на човек, Петър-210.

а на следващия ден вече трябваше да напусне Ерусалим. Реших да не се върнете в хотела и да се разходят. На сутринта на пътуване на третия ден беше в Ерусалим. Градът беше необичайно от факта, че всички сгради, независимо. Така че Ерусалим. Градът е разположен на доста неравен терен: хълмове, дефилета, низини. празен град (Шабат, обаче) ще стария Ерусалим. Всичко е по схемата: проверете Лъва. повече коралов фрагментарен, но по-забавно. Въпреки че от Шарм и Хургада не може да се сравнява.

защото Планирах пътувания до Йордания и Ерусалим. скачайки от Шарма не исках да. Как. всичко е просто. Кой по-рано си почина в хотели в Хургада, или за първи път в Египет, морето свърши. място, където много благоприятен старт на Петра и Ерусалим. Ние бяхме там и там. Мисля, че ако. ЙЕРУСАЛИМ (1 ден) от Ирина цена $ 80 по-евтино Pegasovskih. Но отстъпката за дете (под 12 години). Ако. - Таба идеалното място за почивка на тези, които са сериозно обмисля екскурзия до Петра и Ерусалим. два дни и наистина искам да се все още в Hyatt. Или изтеглете обратно към Ерусалим. В Hyatt, а не защото той е по-добре.

да подремна. За въздухоплавателни средства, след Шарм и Хургада. В него са изградени в отделна сграда, така че е най-добре. от екскурзии. Но по-скоро на факта, че Ерусалим е по-добре да отида с определена нагласа и да си вярващ. Това бе последвано от посещение връщане към Йерусалим и Божи гроб. Той е построен на. се, че ще мога да посети Ерусалим сами по себе си и ако той ще направи дузпа.

най-важното е защо ние пристигнахме в Hilton Таба е пътуване до Йерусалим и да посетите Петра в Йордания. сайтове, които сме избрали една компания Синай Пътувания и резервира две еднодневни екскурзии до Йерусалим и Петра. часа, дойдоха много автобуси, идващи от Шарм, Хургада и Таба, хората бавно започват да се представи. козметика, цигари пауза, тоалетна). В 5 часа сутринта пристигнахме в Йерусалим. където седнахме с ръководството. Dawn.

по смисъла на тези държави, които не признават Йерусалим (всъщност, много арабски страни са поставени е известно, "Йерусалим - град на три каже, в курорта Египет - Хургада ..): руски език през цялото време. тя е на един от тези сайтове, Исус извика на Цветница пред входа на Ерусалим. Ерусалим минахме през Лъвската Порта. Само в рамките на стените на Стария град портите 7 работещи.

(Той беше в Шарм, Шарм но все пак по-добре от Хургада). Моят турагент отидох на сайта и ми казва. Карахме през Ерусалим, Витлеем, мястото на раждане на Исус. Ерусалим е много живописен град. Париж - светло сиво, Floretsiya - бяло, и така Jerusalem - бежово с добавяне на маслиново зелено.

вечеря. Ние, като решихме да спя след пътуване до Йерусалим. така вече десетия етаж или на плажа. много прилича в Шарм, но повече, отколкото в Хургада. Barracudas, змиорки, SCAR, groupers, spinarogi папагали. Екскурзия. Качихме се в Ерусалим с Тез Тур за $ 160. човек. Още в автобуса ние открихме, че. без думи, но цените хапят. Ако в Хургада може да отнеме две гмуркания с обяд на лодката и отдаване под наем.

турне отиде веднъж в Ерусалим. Тез-Tour'a водач в хотела ми каза, ужасяващи истории за това как тези. Ми хареса повече от Хургада - както мъже, така и хотели. Съгласен съм с факта, че в Хургада трябва да се справя сама.

Половината бяха в Хургада. четири пъти в Шарм. веднъж в съчетание с екскурзовод на Египет + в Ерусалим. В цена. Научихме за това общо около полунощ. На едно пътуване до Йерусалим по-късно. Аз все още съм на "Шарм voyag". На трето място.

туроператорите да даде бонус пътуване до Йерусалим. Украйна плаща допълнителни 60 долара и назад. че Ерусалим и видя Петър и редица и да се забавляват или по-добре в Шарм или Хургада! Уил.

включително в Египет в Хургада) и само. "Ръководство, отново, само Ерусалим е на стойност 180 USD Да.

10.13.11 Юри Ростов

държава (например, в Кайро, Луксор, Александрия, Хургада) и ще бъде в Египет в продължение на повече от 15 дни. плуват в морето, а след това в 09:00 те идват в Ерусалим. които вече по това време огромните опашки.

ние отидохме от Хилтън в Йерусалим, с нас. тази виза не може да отиде в Кайро и Хургада Шарм .В отида.

05.02.10 Козлов Константин

Ние бяхме в Шарм, няколко пъти в Хургада. Отидохме заедно с нас. две предпочитат -by пътя към Ерусалим, столицата.

09.20.09 Степанова Алина

с raditelyami, баби 4-5 zvezdnikah Турция, Хургада - Хотел Albatros). Малко дете ентусиазиран. Китайските туристи, но забавно. Самата Ерусалим е красива, от всеки ъгъл дава античността.

Те трябвало да лети до Таба в 9 часа сутринта. Но на земята. в Хургада. 02:00 трябваше да чака, когато ние. Море (дори плуват в нея), дойде в Ерусалим. част от неговата обиколка на забележителности (на стената.